מבצע!

מצבר ורטה 45 אמפר

605

  • מצבר מבית ורטה – היצרנית הגדולה באירופה
  • מחיר המצבר כולל בתוכו אחריות יצרן מלאה
  • במסגרת השירות אנו מבצעים טעינה למצבר
  • ניתן לקבל את המוצר עד הבית בתוספת תשלום סימלית
  • המחיר של המצבר כולל מע”מ

תיאור

מצבר ורטה 45 אמפר במחיר רצפה!

רצית לנסוע לעבודה בבוקר וגילית שהמצבר גמור? הגעת לכתובת הנכונה!
מצבר ורטה 45 אמפר מחיר של 605 ₪ בלבד! עם אפשרות להחלפת מצבר ורטה 45 אמפר עד הבית תוך חצי שעה בתוספת תשלום סימלי.

מצבר ורטה 45 אמפר

ורטה – מצבר העתיד

חברת ורטה היא חברה מובילה ומוכרת בעולם המצברים כבר הרבה מאוד שנים ויש לה ניסיון עם מיליוני מצברים בכל העולם. מצברי ורטה מתבססים על טכנולוגיית power frame שמשפרת את הביצועים של המצבר תוך כדי הארכת משך השימוש בו. לראייה ניתן למצוא את מצברי ורטה שמגיעים מותקנים בתור הסטנדרט ברכבים רבים מתוצרת החברות הגדולות כמו אאודי, מרצדס, וולוו הונדה ועוד. המצבר יכול לספק ביצועים טובים גם במצבים של צריכת חשמל גבוהה בזמן הנסיעה (מזגן דולק, שימוש במערכת הסאונד או צגים שמותקנים במושבי הנוסעים) ויניע כל כלי רכב במהירות.
בחירה במצבר ורטה היא בחירה בשקט נפשי, באיכות גבוהה ובעמידות למשך שנים.
המצבר מתאים לסוגים שונים של רכבים ובזכות שמירה על מלאי גדול של המצברים, בלירון מצברים אפשר למצוא מצבר ורטה 45 אמפר לפיאט פונטו, מצבר ורטה 45 אמפר ליונדאי גטס, מצבר ורטה 45 אמפר לטויוטה יאריס, מצברים לרכבי יונדאי אקסנט ועוד כלי רכב מהקטגוריה הזאת.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ורטה 45 אמפר התקשרו אלינו: 072-3921104

כמה עולה מצבר ורטה 45 אמפר?

מצבר ורטה כאמור הוא המוביל ומכיל בתוכו טכנולוגיה ייחודית שיכולה להאריך את חייו ולשפר את ביצועיו. מטבע הדברים מצבר ורטה גם נחשב ליקר יותר ממצברים אחרים, אך הסיבות לכך טובות ומשכנעות, מעבר לאיכות, עם קנייה של מצבר ורטה 45 אמפר מקבלים 20 חודשי אחריות (במצברים אחרים נהוג לתת תקופת אחריות קצרה הרבה יותר) ולכן המחיר שלו יקר יותר.
לירון מצברים מזהירה! אם מחיר מצבר ורטה 45 אמפר זול מדי זה עלול להעיד על כך שאין מדובר במצבר מקורי או איכותי! מכיוון שהוא נחשב ליוקרתי ונחשב, מצבר ורטה 45 אמפר מועד לזיופים ומכאן שחשוב לבחון כמה פרמטרים לפני רכישת המצבר:

אמינות הספק

מצבר קונים אך ורק דרך סוכנות מוכרת ואמינה שיש לה ותק ושם שהולך לפניה. הסוכנות חייבת להיות מוכרת בתור ספק רשמי של מצברים. בנוסף, חשוב לבדוק האם יש לנקודת המכירה נוכחות דיגיטלית שתסייע להעיד על האמינות של העסק.

מחיר

כמו בכל תחום, גם כאן הזול יעלה לבסוף ביוקר. מצברים של חברת ורטה נחשבים להכי טובים שקיימים כיום ולכן חשוב לשים לב שהמחיר לא יכול להיות נמוך מדי בין נקודות מכירה או סוכנויות שונות. לירון מצברים ממליצה על ביצוע סקר שוק יסודי ומקיף ככל האפשר לגבי מצברי ורטה 45 אמפר, שיסייע להבין את סדר הגודל של המחירים. זה יסייע להעריך עסקה טובה וחשוב לא פחות, עסקה פחות טובה.

מראה המצבר

גם מי שחסר ניסיון בבחירת מצבר, לבטח יהיה לו ניסיון בזיהוי מוצרים חדשים שונים. אם נדמה לך שהמצבר נראה מוזנח, מאובק או שיש עליו חלודה, חובה לבדוק אותו היטב ולהשוות אותו למצברים אחרים ולמחירים אחרים בסוכנות. כך אפשר יהיה לקבל אינדיקציה בנוגע לחיי המדף שלו.

תוקף המצבר

על המצבר אפשר לראות שני מספרים שמוטבעים עליו והם מייצגים את תאריך הייצור שלו. חשוב לשים לב שהתאריך קרוב ככל האפשר ליום שבו כנראה תתבצע רכישת המצבר וכך לוודא שהמצבר “טרי” וללא חיי מדף פעילים עד כה.

מתן תעודת אחריות מקורית

תעודת האחריות היא המסמך שמהווה גושפנקא לאמינות ומהימנות הסוכנות שמכרה אותו. אין לוותר על תעודת האחריות מטעם היצרן המקורי ולוודא שמצוין בה שהאחריות תקפה למשך 20 חודשים. אם בית העסק לא יכול או לא רוצה לספק עבורך את התעודה – הרכישה כולה תעמוד בסימן שאלה גדול ועדיף לבחון שוב מדוע אין התעודה ניתנת.

בלירון מצברים אפשר לרכוש מצבר ורטה 45 אמפר מקורי ואמין עם תעודת האחריות המקורית ל-20 חודשים בראש שקט.

שירות מצברי ורטה 45 אמפר עד הבית

אם הרכב שלך משמיע קולות של התנעה אבל לא מתניע כנראה שהגיע הזמן להחליף מצבר.
לך יהיה הכי קל ונוח לקבל מצבר עד הבית ובמידת הצורך ההחלפה תתבצע אצלך.
לפני שנלחצים והמחשבות הופכות לשליליות – נשמח להרגיע אותך כי תוך חצי שעה בלבד מרגע הפנייה הטלפונית אלינו מומחה מקצועי למצברים מטעמנו יגיע עד אליך עם מצבר ורטה 45 אמפר חדש, יבצע את ההחלפה (לאחר שיוודא שהמצבר הנוכחי באמת סיים את חייו) וייתן לך טיפים ועצות בנוגע לתחזוקה נכונה שבזכותה המצבר החדש יאריך את חייו, והביצועים שלו יהיו לא פחות ממעולים. התוצאה, נסיעה טובה, חלקה ובטוחה עבורך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ורטה 45 אמפר התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

אצלנו ניתן לקנות מצברים ורטה 45 אמפר מ 605 שקלים

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצברי ורטה 45 אמפר עד הבית בתוספת תשלום

icon

מצבר ורטה 45 אמפר מתאים לרכבי דייהטסו סיריון, טויוטה קורולה, סוזוקי בלנו, טויוטה יאריס ועוד