החלפת מצבר להונדה אינסייט בדרך המהירה והיעילה ביותר!
גם הונדה אינסייט עלולה להיתקע ללא מצבר תקין. אבל הכל בסדר! שירות מצבר להונדה אינסייט עד הבית של לירון מצברים ישלח אליך מומחה מצברים אשר יבדוק את המצבר שלך, ורק אם הוא לא תקין, יחליף לך את המצבר וילמד אותך שיטות שונות להארכת חיי המצבר החדש שלך. אה כן, וכל זה תוך 30 דקות בלבד מרגע שיחת הטלפון אלינו בכל מקום באזור המרכז!

שירות מצברים להונדה אינסייט 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים להונדה אינסייט במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר להונדה אינסייט התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר להונדה אינסייט

מצבר להונדה אינסייט במחיר ללא תחרות

רכישה חכמה של מצבר חדש להונדה אינסייט

חיפוש קצר בגוגל יעלה לך המון יצרניות מצברים כמו מצברי שנפ, בוש או ורטה ודגמי מצברים בקיבולות שונות ובמחירים שונים. אך איך אפשר להבין איזה סוג מצברים להונדה אינסייט מתאים לך? כדי לענות על השאלה הזו צריך להבין מה שנתון הרכב שלך, מה השימושים שלך בו ואילו מערכות חשמל מותקנות עליו. כל אלו הם פקטורים אשר משפיעים על עומס החשמל ברכב שלך.
הבעייתיות הכי גדולה בהחלפת מצבר להונדה אינסייט היא שככל הנראה ההחלפה תגיע כשהרכב כבר תקוע ומד הלחץ שלך עולה רק מהמחשבה על יום העבודה שאוטוטו יורד לטמיון. ברגע כזה הרכב שלך נחשב לקוח שבוי מכיוון שללא מצבר להונדה אינסייט, הרכב לא יזוז. חשוב לא להילחץ בסיטואציה ולהתקשר ללירון מצברים על מנת לקבל הנחיות איך להתנהג במקרה כזה. כלל הברזל הראשון הוא לא לרכוש מצברים להונדה אינסייט משירותי גרירה או במוסך. לרוב המחירים יהיו יקרים יותר לחינם וידרשו ממך מאמץ והמון זמן. בלירון מצברים תוכל לבצע החלפה של מצבר על ידי שירות מצבר להונדה אינסייט עד הבית תחסוך לך את הגרירה ואת הנסיעה למוסך, דבר שהופך את השירות הזה לרלוונטי ואטרקטיבי במיוחד.
חלק עיקרי מהחלפת מצבר חכמה הוא להבין במצברים. ידע זה כוח וידע זה יכול לחסוך לך המון כאב ראש ולא מעט כסף במחיר המצבר. כדי להכניס אותך מעט לעולם המצברים כתבנו לך מדריך שלם על עולם המצבר. לצד זה, נשמח לעמוד לשירותך עשרים וארבע שעות ביממה עם תשובות לכל השאלות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר להונדה אינסייט התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר – קווים לדמותו

המצבר הוא הרכיב אשר מעניק לרכב את אספקת החשמל שלו. כמו סוללה ענקית. מצבר מחושב על ידי הקיבולת שלו ולכן לעולם תהיה כתובה כמות האמפר שלו על המצבר עצמו. לדוגמא מצבר בקיבולת 55 אמפר, מצבר שנפ 72 אמפר וכו’. תפקידו הראשי של המצבר הוא לספק את הניצוץ שבאמצעותו הסטרטר מניע את הרכב ולכן חשוב מאוד לרכוש מצבר אשר מתאים לרכב שלך.

סוגי מצברים

עם התפתחות עולם המצברים נכנסו טכנולוגיות חדשות לעולם המצברים אשר שיפרו את עמידות המצברים, איכות המצברים וזמן העבודה של המצברים להונדה אינסייט.

סוג המצבר

איך הוא פועל

עופרת

מצבר זה משתמש בלוחות עופרת אשר טבולות בחומצה. השילוב של שני החומרים הופך לחשמל אותו מנתב המצבר לאלטרנטור.
  • יתרונות:
    לא יקר
    ניתן למצוא אותו בכל מקום
  • חסרונות:
    מזהם
    צריך להקפיד למלא לו מים מזוקקים

ג’ל

הדגם הבא של מצבר העופרת. במקום חומצה, לוחות העופרת מוקפים בג’ל אשר בחיכוך עם הלאקטרוליטים יוצר חשמל.
  • יתרונות:
    לא צריך מים מזוקקים
    חזק יותר ואיכותי יותר ממצבר עופרת
    מזהם פחות ממצבר עורפת
  • חסרונות:
    מחירו יקר יותר ממצבר עופרת

מצבר סטארט סטופ

המצבר החדש ביותר בקטגוריית המצברים. מצבר זה מסוגל לבצע פריקה עמוקה וטעינה מלאה מספר רב של פעמים ללא שחיקה של המצבר.
  • יתרונות:
    מצבר איכותי וחזק
    הידידותי ביותר לסביבה מבין המצברים
  • חסרונות:
    נחשב ליקר ביותר בין המצברים
    מצבר בעל טכנולוגיה חדשה ולכן לא יתאים לכל סוגי הרכבים

סימנים שהמצבר שלך צריך החלפה

בניגוד לדעה הרווחת, מצבר לא מחליט לתקוע לך את הבוקר על דעת עצמו. רגע לפני שהוא שובק חיים, המצבר מסמן לך שצריך להחליף אותו ולך יש רק להקשיב לו כדי להחליף אותו בזמן ולמנוע מפח נפש ובזבוז מיותר של זמן וכסף.

  • חשמל חלש ברכב
    מערכות החשמל שברכב ניזונות מהחשמל שהמצבר מפיק ולכן הן אינדיקציה טובה למצבר תקול. אורות חלשים, צפצפה עייפה וחלונות חשמל שמתעצלים לעלות ולרדת הם בהחלט סימנים שהמצבר מתחיל לזייף.
  • מצבר פג תוקף
    גם למצברים יש אורך חיים. טווח הזמן בו המצבר נחשב לתקין הוא בין שנתיים וחצי לחמש שנים ולכן אם לא החלפת מצבר בזמן האחרון כדאי לך לקפוץ לחשמלאי רכב על מנת שיתן לך חוות דעת על המצבר הנוכחי שלך.
  • הרכב לא מניע בניסיון הראשון
    אם דרושים לך מספר ניסיונות כדי להניע את הרכב, כנראה שהמצבר שלך מתקשה לייצר מספיק חשמל לטובת הנעת הרכב ויש לקפוץ לחשמלאי רכב שיבדוק אותו

שירות מצבר להונדה אינסייט עד הבית

אם כבר נתקעת עם הרכב ואתה זקוק להחלפת מצבר, התקשר ללירון מצברים ותוכל להנות משרות מצבר להונדה אינסייט עד הבית בתוך 30 דקות בכל מקום באזור המרכז. מומחה יגיע אליך ויחליף לך מצבר לרכב בכפר סבא, גבעת שמואל, הוד השרון ועוד ערים רבות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר להונדה אינסייט התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית הונדה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים להונדה אינסייט הינם מצברים בקיבולת 40 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר להונדה אינסייט החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר להונדה אינסייט עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי בסוג המצבר שרכשתם.