המיצובישי אאוטלנדר שלך החליט שלא מתחשק לו להניע הבוקר? מחפשים מצבר למיצובישי אאוטלנדר? טוב שיש את לירון מצברים!
תוך שלושים דקות בלבד יגיע אליך מומחה מצברים עם מצבר למיצובישי אאוטלנדר עד הבית, יחליף לך מצבר וידריך אותך איך לשמור על המצבר החדש שלך ואיך להאריך את חייו! כל מה שצריך לעשות זה להתקשר ללירון מצברים והמומחה בדרך אליך עם שירות מלא ומחירים סופר משתלמים!

שירות מצברים למיצובישי אאוטלנדר 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים למיצובישי אאוטלנדר במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למיצובישי אאוטלנדר התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר למיצובישי אאוטלנדר

מצברים למיצובישי אאוטלנדר במבצע:

איזה מצבר למיצובישי אאוטלנדר הכי יתאים לך?

בזכות היותו ג’יפ, ישנם כמה דגמים של מצברים למיצובישי אאוטלנדר מהם ניתן לבחור ואנחנו נסביר.
מצבר הוא אחראי החשמל של הרכב ותפקידו להניע את הרכב ולהקפיד שהחשמל זורם ומגיע לכלל מערכות הרכב. העניין, כמו בכל מוצר חשמלי, הוא העומס. אם ברכב שלך מותקנות מערכות שמיעה מתקדמות, מסכים, גג נפתח וכו’ ככל הנראה שהרכב שלך צריך מצבר עוצמתי שיעמוד במשימות האלו. מצד שני, אם הג’יפ משמש לנסיעות עירוניות קצרות ככל הנראה שמצבר סטנדרטי יספיק לך. לכן הדבר הראשון שנשאל אותך אצלנו בלירון מצברים יהיה היקף צריכת החשמל של הרכב. כך נדע איזה מצבר למיצובישי אאוטלנדר הכי מתאים לך מבחינת עומס החשמל ומבחינת התקציב. לרוב, מיצובישי אאוטלנדר (עד שנתון 2014) ינוע על מצברי 66 ומצברים 60 אמפר. הרכבים החדשים יותר כבר נעים על מצברי start stop אשר מסוגלים להביא את הרכב למצב בו הוא דומם לגמרי ולהניע אותו במהירות רבה כדי להמשיך את הנסיעה.

איך לזהות מצבר בסוף חייו?

הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות הוא לזהות שהמצבר שלך אוטוטו מתפטר. הדרכים לעשות את זה הן פשוטות וניתן ליישם אותן מבלי צורך בהסברים מעמיקים.

  1. בדיקה ויזואלית של המצבר
    בדרך כלל כשאנחנו מרימים את מכסה המנוע אנחנו מתרכזים בלמלא מים או לבדוק שמן. הצצה חטופה לכיוון המצבר יכולה לספר לנו המון על המצב שלו. נתחיל בקורוזיה אשר יכולה לפגוע ביכולות המצבר. כדי לנקות אותה ניתן לשפוך מים רותחים על נקודות החיבור של המצבר. בנוסף, המצבר חשוף למכות וחבלות היכולות להיגרם משני גורמים, בורות בכביש ותאונות דרכים קלות. שני אלו יכולים לגרום לזעזועים במצבר ולפתח אצלו סדקים קטנים שעלולים להפוך לשברים. שברים אלו יתעמקו ועלולים להגיע על לחומצה הנמצאת במצבר ולגרום לה להישפך החוצה. חומצה זו מסוכנת מאוד הן לך והן לרכב שלך! במקרה וזיהית נזילה כזו, לירון מצברים ממליצים לך להתקשר למומחה מצברים שיגיע מיד ויחליף לך מצבר. חל איסור חמור לנסות להתעסק עם המצבר הדולף לבד!
  2. התנעה מסורבלת:
    אם הרכב שלך זקוק למספר נסיונות התנעה, כנראה שהמצבר שלך לקראת סיום תפקידו. כפי שכתבנו, המצבר אחראי בראש ובראשונה על הנעת הרכב ואם הוא כושל בתפקידו הגיע הזמן להחליף אותו.
  3. מתח נמוך:
    הרכב מרגיש לך עייף פתאום? המערכות שבו לא מגיבות כמו בעבר? ככל הנראה שהמצבר בנשימותיו האחרונות והגיע הזמן לרכוש מצבר חדש.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למיצובישי אאוטלנדר התקשרו אלינו: 072-3921104

כמה עולה מצבר למיצובישי אאוטלנדר?

לירון מצברים מחזיקים מלאי גדול של מצברים למיצובישי אאוטלנדר ולכלל הרכבים אשר נוסעים בכבישי ישראל. חלק ממלאי המצברים של לירון מצברים מורכב ממצברים זולים אשר נחלקים לשניים: מצברים מחברות פחות מוכרות ומצברים משומשים. כל המצברים של לירון מצברים מקבלים אחריות מלאה ושירות מלא! אך לצערנו לא כך הדבר במקומות אחרים. שיטוט קצר בגוגל יכול להוביל אותך למחירים שונים ומשונים על מצברים וכאן צריך להפעיל שיקול דעת. מצבר זול מדי מחברה מוכרת צריך להדליק לך נורה. צוות לירון מצברים נתקל בלא מעט זיופים של מצברים אשר גרמו נזק משמעותי לרכבים.
מה ההבדל בין מצבר זול למצבר משומש?
מצבר משומש הוא מצבר תקין לחלוטין אשר עבר תהליך מחזור ומשמש שוב כמצבר חדש לכל דבר ועניין. מצברים אלו יהיו זולים מהמצברים החדשים והיתרון הסביבתי שלהם מוכח.
טווח המחירים של מצברים שמתאימים למיצובישי אאוטלנדר נעים בין 455 שקלים ל 605 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה)

מה מחיר מצבר בלירון מצברים?

המוניטין והותק של לירון מצברים מאפשר לך ליהנות ממגוון מצברים רחב הכולל את כל יצרניות המצברים הקיימות בשוק ואת כל סוגי המצברים הקיימים בשוק. היתרון של לירון מצברים הוא בהתאמת מצבר למיצובישי אאוטלנדר ולכל רכב אחר וכן את מחיר המצבר לתקציב שלך ובכך אנחנו יכולים לחסוך לך כסף על בחירת המצבר החדש שלך (המחיר החל מ 455 ש”ח הכי זול שיש). בשיחת הטלפון איתנו נבין יחד מהם הצרכים של הרכב שלך, מה תפקידו והעומס שלו ונמליץ לך על הפתרון הטוב ביותר עבורך. כמובן שמומלץ להחליף מצבר לפני שהוא נגמר ולבצע סקר שוק מעמיק, אבל אם קרה והמצבר שלך כבר שבק חיים אנחנו בלירון מצברים מציעים לך שירות החלפת מצבר בקרית אונו עד הבית, הרצליה ובכל מקום באזור המרכז תוך 30 דקות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למיצובישי אאוטלנדר התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית מיצובישי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים למיצובישי אאוטלנדר הינם מצברים בקיבולת 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר למיצובישי אאוטלנדר החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר למיצובישי אאוטלנדר עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.