החלפת מצבר לניסאן מיקרה בראש שקט
אין תחושת חוסר אונים גדולה יותר ממצבר גמור ורכב תקוע. כשזה קורה התסכול והעצבים עולים כי מתחילים לחשוב על הזמן והכסף שתבזבזו על החלפת מצבר. אפשר להירגע! שירות מצבר עד הבית של לירון מצברים יספק לך החלפת מצבר לניסאן מיקרה שלך על ידי מומחה מצברים שיגיע אליך עד חצי שעה בלבד מרגע הטלפון אלינו! מחכים לך במוקד ההזמנות שלנו עם מגוון מצברים במחירים סופר משתלמים!

שירות מצברים לניסאן מיקרה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לניסאן מיקרה במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לניסאן מיקרה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לניסאן מיקרה

מצברים לניסאן מיקרה במבצע

מצבר לניסאן מיקרה – תפקידיו החשובים

המצבר אחראי על ייצור ואספקת החשמל למערכות החשמל השונות של הרכב והזרמת מספיק חשמל לסטרטר כדי שיצליח להניע את המנוע. שני תפקידים אלו הופכים את המצבר לאחד הרכיבים המשמעותיים ביותר ברכב שבלעדיו אי אפשר להניע ולנסוע. עם הזמן, תפקידו של מצבר איכותי נהיה חשוב יותר מכיוון שהרכבים שלנו כבר לא משמשים אותנו רק לנסיעות אלא הפכו לחוויית נהיגה שלמה הכוללת כיסאות חשמליים, מסכים, מערכות סאונד משוכללות ועמדות טעינה לסמארטפונים שלנו. כל אלו יוצרים עומס משמעותי על המצבר, מה שגרם ליצרניות המצברים לפתח מוצרים חזקים ואיכותיים מאי פעם כדי שיוכלו לעמוד באתגרים המחכים להם ברכב שלך. היום, יותר מתמיד, כדאי מאוד להכיר מעט את עולם המצברים כדי להבין איזה מצבר מתאים יותר לשימושים שלך כך שהמצבר לניסאן שלך יחזיק כמה שיותר זמן אך לא יעלה לך יותר מדי כסף. אין מה לדאוג, אחרי קריאת המדריך הזה, ההבנה שלך במצברים תגבר והשיחה שלך עם מומחה המצברים תהיה מקצועית ואיכותית יותר.

איך לזהות מצבר גמור?

רגע לפני שהמצבר שלך נגמר, הוא מאותת לך על ידי מספר תסמינים שזיהוי מוקדם שלהם יכול לחסוך לך המון כאב ראש ולא מעט כסף.

  • מערכות חשמל חלשות
    כפי שכתבנו קודם לכן, המצבר אחראי לייצור החשמל ואספקתו לרכב כך שכל מערכות החשמל ניזונות ממנו ולכן אם הן מתחילות לזייף ככל הנראה שהמצבר בדרך לתקוע לך את היום. אם זיהית שהחלונות עולים לאט מתמיד, המזגן בקושי עובד ומערכת הסאונד שלך משתוללת, כדאי להתקשר אלינו כדי שנאבחן יחד את מצב המצבר ונבין האם הגיע הזמן להחליף אותו.
  • רעשים מכיוון המנוע
    מצבר איכותי ותקין צריך לספק לך נסיעה חלקה, אך מצבר בסוף חייו מתחיל להרעיש בצורה של תקתוקים מוזרים מכיוון המנוע.
  • הרכב מניע אחרי הרבה ניסיונות
    הסטרטר הוא הרכיב הבא בשרשרת והוא גורם למנוע להסתובב סיבוב אחד שלם באמצעות החשמל שהוא מקבל מהמצבר. אם הרכב לא מניע, יכול מאוד להיות שהסטרטר לא מקבל מספיק חשמל מהמצבר ולכן המנוע לא מסתובב והרכב לא מצליח להניע.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לניסאן מיקרה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לניסאן מיקרה לא מניע? הגורמים שיש לבדוק.

למרות שהוא האשם הראשון, הבעיה לא תמיד תהיה במצבר. ישנם עוד רכיבים בדרך שיכולים להתקלקל ולתת את הרושם שהמצבר הלך.

  • סטרטר חלש
    אם מערכות הרכב פועלות כמו שצריך, אבל הרכב לא מניע, יכול מאוד להיות שדווקא הסטרטר צריך החלפה ולא המצבר עצמו.
  • רצועת אלטרנטור לא תקינה
    המצבר יכול לייצר X חשמל בשעה. יחידת המדידה הזו נקראת אמפר והמספרים לצד המצבר הם כמות החשמל שהמצבר יכול לייצר. במהלך הנסיעה המצבר מייצר ומעביר חשמל אך צריך להיטען בעצמו ואת זה עושה רצועת האלטרנטור אשר מטעינה אותו באמצע הנסיעה. אם הרצועה לא תקינה, המצבר לא ייטען והרכב יכבה בבת אחת.
  • תקלה בקודן
    הרבה פעמים נתקלנו במצבים בהם דווקא מערכת האזעקה גרמה לתקלה להיראות כאילו המצבר שבק חיים. בגלל שהיא מחוברת למצבר ובעצם מנתקת אותו מהמנוע, תקלה במערכת הזו יכולה למנוע מהרכב להניע גם אם הקשת את הקוד הנכון.

כמה עולה מצבר לניסאן מיקרה?

מחיר מצבר לניסאן מיקרה נגזר ממספר פרמטרים – גודל המצבר, החברה המייצרת אותו ותוקף תעודת האחריות המגיעה עם המצבר. לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר מטעם ורטה או שנפ מכיוון שהמצברים שלהם נחשבים לאיכותיים ביותר בשוק, הם מותאמים במלואם לאקלים הישראלי ומגיעים עם תעודת אחריות שתקפה ל-12 עד 24 חודשים ומעניקה שירות וטיפול מלאים בכל אחת מנקודות השירות הפזורות ברחבי הארץ. אמנם הם יקרים יותר משאר המצברים, אבל כשזה נוגע לבטיחות ולאיכות הנסיעה שלך, אנחנו ממליצים לך להשקיע קצת כדי לקבל הרבה יותר.

אני מזמינים אותך לפנות לצוות לירון מצברים ולהזמין מצבר איכותי ואמין לרכב שלכם. אנו מספקים שירות מצבר עד הבית ויכולים להגיע עד אליך תוך זמן קצר. אנו מבצעים החלפת מצבר ברמת גן, בתל אביב, ברעננה ובמגוון ערים נוספות במרכז הארץ. צרו איתנו קשר בכל שעות היממה 24/7

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לניסאן מיקרה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית ניסאן:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לניסאן מיקרה הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לניסאן מיקרה החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לניסאן מיקרה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.