ניסן קשקאי תקוע? לירון מצברים כאן לעזרה!
אפשר להפסיק לחפש שירותי גרירה! שירות מצבר לניסאן קשקאי עד הבית של לירון מצברים הוא הפתרון הכי נוח, יעיל ומשתלם להחלפת מצברים לניסאן קשקאי. בשיחת טלפון ניתן להזמין מומחה מצברים אשר יגיע עד אליך, בכל מקום במרכז הארץ, יחליף לך מצבר ויעניק לך הדרכה אישית על דרכים להאריך את חייו של המצבר. השירות הזה רק נשמע יקר אבל בפועל בהחל מ-50 שקלים ניתן לקבל את השירות אשר יחסוך לך זמן ולא מעט כסף ברכישת המצבר הבא שלך.

שירות מצברים לניסאן קשקאי 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר לניסאן קשקאי מחיר החל מ 495 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לניסאן קשקאי התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לניסאן קשקאי

מצברים לניסאן קשקאי במבצע:

דרכים לזהות מצבר גמור

מצבר לניסאן קשקאי לא מת סתם כך פתאום והוא דווקא מסמן לך בהמון סימנים בדרך לשם. אם התחלת לזהות שמערכות החשמל שברכב לא כמו שהיו פעם, הגיע הזמן לשים לב לפרטים. מזגן שלא מחמם או לא מקרר, ניסיונות התנעה מרובים, רעשים מוזרים מכיוון המנוע ונורות אזהרה שנדלקות בלוח המחוונים הם סימני המצוקה של המצבר שלך. ברגע שזיהית חלק מהסימנים הכתובים מעלה, לירון מצברים ממליצים לך להתקשר על מנת לקבל ייעוץ חינם ובדיקה טלפונית של המצבר לניסאן קשקאי שלך. בדיקה זו עשויה לחסוך לך מפח נפש גדול בדמות רכב תקוע ויכולה לחסוך לך המון זמן ולא מעט כסף. רכישת מצבר לניסאן קשקאי משירותי גרירה תהיה בהכרח יקרה הרבה יותר מרכישה לאחר סקר שוק מכיוון שברגע שהמצבר שלך גמור, הרכב שלך הופך להיות לקוח שבוי.

צוות לירון מצברים ממליצים לך על מצבר 62 אמפר שיוכל להעניק לך נסיעה חלקה ובטוחה. לגבי בחירת היצרנית, כאן נכנסת צריכת החשמל שלך. במידה והרכב שלך משמש לנסיעות קצרות כנראה שעדיף לך לרכוש מצבר סטנדרטי אשר לא מצריך השקעה כספית גדולה. מצד שני, אם הג’יפ שלך משמש אותך לנסיעות ארוכות ואפילו ירידות קטנות לשטח, לירון מצברים ממליצים לך להשקיע בבחירת המצבר הבא שלך מכיוון שעומס החשמל על הרכב שלך יהיה גדול יותר. לא תמיד המצבר הזול ביותר יהיה המצבר הטוב ביותר לשימושים שלך

כאמור, יש מגוון מצברים לניסאן קשקאי וכדאי לברר היטב לפני רכישה של מצבר חדש. אגב, גם מוצרי חשמל לרכב יכולים להעמיס עד מאוד על מצבר הרכב. בשנים האחרונות נוצרו המון אביזרים חדשים לרכב אשר מתחברים לרשת החשמל שלו ויוצרים עומס שלא היה בעבר. במידה וברשותך ג’יפ המאובזר במסכים, מערכות שמע מתקדמות, גג נפתח וכו’, גם כאן עדיף לך להשקיע במצבר אשר יצליח לעמוד בעומס המשימות ויישאר תקין ועמיד לאורך זמן.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לניסאן קשקאי התקשרו אלינו: 072-3921104

מה לעשות רגע לפני רכישת מצבר לניסאן קשקאי?

מצבר תקול יכול להכניס אותך לסטרס וזה מצב מאוד טבעי. כל מה שאנחנו רוצים זה רק להחליף מצבר ולסיים את האירוע המעצבן הזה. אך החלפת מצבר עלולה לגרור איתה בזבוז משווע של זמן וכסף וזה מה שאנחנו בלירון מצברים רוצים למנוע. צוות לירון מצברים עובדים עם מגוון רב של יצרניות מצברים אך ממליצים על רכישת מצברי ורטה או מצברים מתוצרת שנפ. מצברים אלו נחשבים איכותיים מאוד ומתאימים לאקלים הישראלי. מעבר לכך, מצברים אלו מגיעים עם תעודות אחריות מקיפות וארוכות טווח שיעניקו לך שירות באלפי נקודות שירות הפזורות ברחבי הארץ.

שירות מצבר לניסאן קשקאי עד הבית

מעבר לחילוץ מיידי של הרכב התקוע שלך, שירות מצבר לניסאן קשקאי עד הבית מומלץ גם אם הגיע הזמן שלך להחליף מצבר. שירות זה משתלם במיוחד בכמה אופנים:

  1. חיסכון בזמן:
    נסיעה מיוחדת למוסך או לסוכנות מצברים מצריכה פינוי זמן מהשגרה על מנת לטפל בדבר מינורי כמו החלפת מצבר. רק הנסיעה עצמה, חיפוש החניה והמתנה להחלפת המצבר שווה המון כסף כי כמאמר המשפט הידוע – זמן שווה כסף. בנוסף, שירות מצבר עד הבית פועל עשרים וארבע שעות ביממה ומאפשר לך לתזמן את החלפת המצבר ללו”ז שלך.
  2. חיסכון בכסף:
    רכישה בסוכנות היא לאו דווקא הרכישה הזולה ביותר. סוכנויות מצברים שונות קובעות באופן שונה את מחיר המצברים שהן מוכרות ולכן סקר שוק הוא תמיד המלצה של לירון מצברים. מעבר לכך, התאמה של מצבר לצרכי הרכב שלך יכולה לחסוך לך המון כסף ולכן תמיד עדיף להתייעץ עם מומחה מצברים אשר יוכל להמליץ לך על מצבר נכון יותר עבורך. בתוספת קטנה של החל מ-50 שקלים ניתן ליהנות משירות מומחה אשר יגיע עד אליך בכל מקום בארץ ויחליף לך מצבר. בזכות המחירים המעולים של לירון מצברים, שירות מצבר עד הבית נשמר אטרקטיבי וסופר משתלם.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לניסאן קשקאי התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית ניסאן:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לניסאן קשקאי הינם מצברים בקיבולת 62 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לניסאן קשקאי מחיר החל מ 495 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לניסאן קשקאי עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.