כל הסיבות לרכוש מצבר חדש לסובארו B4 בלירון מצברים!
מגוון רחב של מצברים לסובארו B4, מחירים נמוכים, שירות מלא ואחריות יבואן. כל אלו מחכים לך ברכישת מצבר לסובארו B4 בלירון מצברים. בנוסף, לירון מצברים מפעיל את שירות מצבר לסובארו B4 עד הבית הכולל הגעה של מומחה מצברים שיאבחן את מצב המצבר שלך ורק אם המצבר לסובארו B4 שלך באמת גמור, יחליף אותו במהירות וביעילות. לאחר ההתקנה, מומחה המצברים יעניק לך טיפים לשמירת המצבר שלך לאורך זמן וכל זה תוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז!

שירות מצברים לסובארו B4 זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסובארו B4 במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסובארו B4 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסובארו B4

מצברים לסובארו B4 במבצע:

הסובארו שלי מסרבת להניע, מה אפשר לעשות?

הרכב יכול לא להניע משלל סיבות כגון:
סטרטר תקול, אלטרנטור חלש, קודן לא תקין, פיוז שרוף וכמובן מצבר גמור. כדאי להתחיל את הבדיקות מהמצבר מכיוון שהוא זה שאחראי להזרמת החשמל לרכב ואספקת ניצוץ לסטרטר איתו הוא מניע את הרכב.
איך לבדוק האם המצבר שלי גמור?
בעזרת מספר פעולות פשוטות ניתן לקבל תמונת מצב לגבי תקינות המצבר לסובארו שלך. כל מה שצריך לעשות הוא:

  • לנסות להניע את הרכב בעזרת כבלים
    יכול מאוד להיות ששכחת איזו נורה קטנה דלוקה איפשהו והיא רוקנה את המצבר. זהו מצב הפיך (במידה והמצבר תקין) וניתן להטעין את המצבר על ידי חיבור כבלים מהמצבר לסובארו B4 הגמור לרכב מונע. לאחר מספר דקות יש לנתק את הכבלים ולנסוע עם הרכב כחצי שעה על מנת שהאלטרנטור יטעין את המצבר ויחזיר אותו למצבו הקודם
  • רעשי תקתוק ברגע ניסיון ההנעה
    ניסית להניע את הרכב והתחלת לשמוע רעשים מוזרים ברגע שהמפתח מסתובב בסוויץ’? אלו רעשים המעידים על מצבר גמור שיש להחליפו.
  • ניקוי קורוזיה בסביבת המצבר
    עם הזמן תצטבר קורוזיה סביב הקטבים של המצבר שלך. זוהי תופעה ידועה הנגרמת מלחות וחום גבוה ואיננה ייחודית למצברים לסובארו B4. הצטברות גדולה של קורוזיה עלולה לפגוע באיכות החשמל העוברת מהמצבר. קורוזיה נראית כמו אבקה לבנה\ירוקה וניתן לנקות אותו על ידי שטיפת הקטבים במים רותחים.
  • בדיקת מערכות החשמל של הרכב
    המצבר אחראי על הזרמת תקינה של חשמל לכלל מערכות הרכב ולכן אם המערכות האלו לא מתפקדות כמו שצריך (אורות רכב עמומים, צופר רכב חלש, אזעקה לא תקינה), כנראה שהן לא מקבלות מספיק חשמל מהמצבר והוא דורש בדיקה.
  • ייעוץ מאת לירון מצברים
    במידה וניסית את כל הדרכים המפורטות למעלה והרכב עדיין לא מניע, אנחנו מזמינים אותך לשיחת חינם במהלכה נאבחן את הרכב בטלפון ונמליץ לך על המשך טיפול.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסובארו B4 התקשרו אלינו: 072-3921104

סוגי מצברים לרכבים פרטיים

עולם המצברים עבר ועובר שדרוגים ופיתוחים טכנולוגיים אשר משפרים את איכות ועמידות המצברים, מורידות את זיהום האוויר שהמצבר מפיק והופכים את הנסיעה ברכב לבטוחה וחלקה יותר.
נכון לרגע זה קיימים שלושה סוגי מצברים לרכבים פרטיים אשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות, תלוי בצרכים שלך.

  • מצבר עופרת
    המצבר המוכר והידוע מכולם. מצבר זה מפיק חשמל על ידי לוחות עופרת ששוחות בערבוב של חומצה ומים מזוקקים. מצבר זה הוא המצבר הזול והנפוץ ביותר בקטגוריה וניתן למצוא אותו בכל סוכנות מצברים. החסרונות שלו הם עמידות נמוכה, זיהום סביבתי גדול והצורך למלא בו מים מזוקקים על מנת שלא יתחמם יתר על המידה וייהרס.
  • מצבר ג’ל
    האח הצעיר של מצבר העופרת. במצבר זה הוחלפו המים והחומצה בג’ל אשר בשילוב לוחות העופרת יוצרים חשמל. מצבר זה חזק יותר, אמין יותר, ידידותי יותר לסביבה ולא דורש מילוי מים. מצד שני, מצבר זה יקר יותר ביחס למצבר העופרת.
  • מצבר Start&Stop
    מצבר זה הוא החדש ביותר בתחום והוא מסוגל לדומם את הרכב לפרקי זמן קצרים ולהניע אותו מחדש בשניות ספורות. זה המצבר הידידותי ביותר לסביבה, האמין והיציב ביותר אך מטבע הדברים גם היקר ביותר. כמו כן, מצבר זה לא מתאים לכל הרכבים ולכן יש לבדוק את ההתאמה שלו לסובארו B4 שלך.

אילו מצברים לסובארו B4 קיימים?

כיום יש בשוק מגוון רחב של מצברים הן מסוגים שונים כפי שפורט מעלה, הן של יצרניות שונות והן בעלי כוח אמפראז׳ שונה. מכאן שלאותו רכב יכולים להתאים כמה מצברים שונים. טווח כוחות האמפראז׳ של המצברים נע בין מצברי 46 אמפר דרך מצברי 55 אמפר ועד מצברי 100 אמפר שיכולים להתאים לרכבים גדולים כמו משאיות ואוטובוסים. מומלץ להתייעץ עם מומחה מצברים לגבי המצבר שהכי יתאים לרכב שלך מאחר וההבדלים בין המצברים השונים שמתאימים לרכב שלך מבוסס בעיקרו על הכוח שלהם אותו יש להתאים לאופן השימוש שלך ברכבץ מומחה מצברים ידע להמליץ לך על גודל המצבר ויצרנית המצבר שעשוי להתאים לך בדיוק.

כמה עולה מצבר לסובארו B4?

התחרות בעולם המצברים גדולה מה שגרם לכניסה של שחקניות חדשות לתחום אשר מבטיחות ביצועים גבוהים במחירים נמוכים. לירון מצברים ממליץ לך לא להתפתות למחירים נמוכים מדי אלא לרכוש מצברים מבית ורטה ושנפ אשר מתאימים באופן מלא לאקלים הישראלי ומגיעים עם תעודת אחריות מקיפה שתעניק לך שירות באלפי נקודות הפזורות ברחבי הארץ.
אם לילה כבר נתקעת עם הרכב, אנחנו ממליצים לך לחסוך הרבה זמן וליצור קשר עם לירון מצברים על מנת להנות משירות מצבר לסובארו B4 עד הבית. מומחה יגיע להחליף לך מצבר לרכב ברעננה, יבנה, גבעת שמואל וכל מקום באזור המרכז בתוך 30 דקות בלבד!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסובארו B4 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סובארו:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסובארו B4 הינם מצברים בקיבולת 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסובארו B4 החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסובארו B4 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.