מחליפים מצבר לסובארו XV בכל מקום ובכל זמן!
רצית לצאת לטיול וגילית שהמצבר לסובארו XV שלך נגמר? לא צריך לבטל את הטיול!
שירות מצבר לסובארו XV עד הבית של לירון מצברים יכול לספק לך מצבר חדש לסובארו XV שלך תוך 30 דקות בלבד מרגע הטלפון אלינו בכל מקום באזור המרכז! מומחה המצברים שלנו יגיע אליך ויאבחן את המצבר לסובארו XV הנוכחי שלך. רק אם המצבר תקול הוא יחליף לך את המצבר בזריזות. לאחר ההתקנה המהירה, המומחה יעזור לך להאריך את חיי המצבר שלך על ידי מספר שיטות מוכחות!

שירות מצברים לסובארו XV זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסובארו XV במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסובארו XV התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסובארו XVמצברים לסובארו XV במחיר ללא תחרות:

איך ניתן לזהות מצברים לסובארו XV שהם תקול?

נתחיל במעט פרטים יבשים:

  • המצבר הוא הסוללה של הרכב ולכן הוא אמון על יצירת החשמל ואספקתו לרכיבים הבאים בתור.
  • אורך החיים של מצבר לסובארו XV נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים.
  • מצבר מחולק לאמפרים (כמות החשמל אותה הוא יכול לייצר בשעה) החל ממצברי 46 אמפר דרך מצברי 50 אמפר ועד מצברי 100 אמפר.
  • ישנם 3 סוגי מצברים לרכבים פרטיים: מצבר עופרת, מצבר ג’ל ומצבר Start&Stop

מצבר לסובארו שהוא איכותי ותקין צריך לספק לך הנעה קלה ונסיעה חלקה בכל פעם שהרכב מונע. ברגע שהוא מתחיל קצת לזייף, הוא בעצם שולח לך סימנים ומבקש ממך לבדוק אותו אצל חשמלאי רכב. כדי לעזור לך לזהות שהמצבר שלך אוטוטו מתקלקל, קיבצנו לך מספר סימפטומים המאפיינים מצברים בסוף חייהם:

  • לא החלפת מצבר מעל ל-3 שנים
    כפי שכתבנו, גם למצבר לסובארו XV יש אורך חיים אשר משתנה בהתאם לשימושים שלך ברכב ולעומס החשמל שלו. אם המצבר שלך לא הוחלף מזה 3 שנים, כדאי לבצע בדיקת עומס אצל חשמלאי רכב כדי לקבל אינדיקציה לגבי המצב שלו.
  • נורית דלוקה בלוח המחוונים
    נורית המצבר נדלקה? כדאי לך לנסוע לחשמלאי רכב או למוסך כדי להבין מה התקלה. לרוב, התקלה תהיה קשורה לרצועת האלטרנטור אשר מטעינה את המצבר לסובארו XV בנסיעה ולכן זמן הנסיעה שלך מוגבל.
  • ניסיונות הנעה כושלים
    התפקיד השני של מצברים לסובארו XV הוא לספק את הניצוץ החשמלי לסטרטר אשר בתורו גורם למנוע להסתובב פעם אחת ולהניע. במידה והרכב לא מצליח להניע בניסיונות ההנעה הראשונים, ככל הנראה שהמתח המגיע לסטרטר נמוך מדי ולכן המנוע לא מצליח להסתובב.
  • מערכות החשמל מזייפות
    כל מערכות החשמל מוזנות מהמצבר ולכן אם זיהית שהמזגן כבר לא מתפקד טוב, אורות הרכב עמומים והאעזקה לא במיטבה, ככל הנראה שהמצבר בדרך למפעל המחזור.
  • רעשי תקתוק מכיוון המנוע
    מצבר צריך לספק לך נסיעה חלקה ללא כל רעשי רקע. אם התחלת לשמוע מן צלילי תקתוק מוזרים, זה לא המנוע אלא המצבר.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסובארו XV התקשרו אלינו: 072-3921104

בעיות נוספות העלולות לחבל בהנעת הרכב

המצבר לא תמיד אשם בזה שהרכב לא מניע. ישנן עוד תקלות אשר עלולות לקרות בדרך, קטנות כגדולות כאחד.

  • הקשה נכונה של קוד הרכב
    הרבה פעמים מגיעות אלינו שיחות של לקוחות אשר מתלוננים על רכב תקוע. רוב הפעמים זה נגמר בקודן מכיוון שקל להתבלבל במכשיר הקטן הזה.
  • הנעת רכב על הילוך P
    חלק מהרכבים מחייבים שהגיר יהיה על הילוך P כדי להניע אך לפעמים, מהלחץ להספיק להגיע למקומות, מיד מורידים את בלם היד ומעבירים להילוך D לפני ההנעה ולכן הרכב לא מניע.
  • אזעקת רכב תקולה
    מכיוון שהאזעקה מחוברת למנוע, לא יהיה ניתן להניע את הרכב בלי לנטרל אותה. לפעמים השלט של האזעקה לא תקין או שמא מערכת האזעקה עצמה לא תקינה ותוקעת את הרכב.
  • רצועת אלטרנטור לא תקינה
    תפקידו של האלטרנטור הוא להטעין את המצבר במהלך הנסיעה ולכן אם הרצועה שלו קרועה, המצבר לא יטען מחדש ויפרוק את כל החשמל שלו בנסיעה. לרוב ניתן לזהות את הבעיה הזו אם הרכב פתאום שובק חיים.

כמה עולה מצבר לסובארו XV?

בלירון מצברים ניתן למצוא מלאי גדול של מגוון מצברים. אך רגע לפני שהשפע משתלט עלינו, כדאי להבין איזה מצבר מתאים לסובארו XV שלך. צוות לירון מצברים ממליצים על רכישת מצבר מאחת מהיצרניות הבאות: שנפ וורטה מכיוון שהן וותיקות ומנוסות, התאימו את המצברים שלהן לאקלים הישראלי ופרסו נקודות שירות רבות ברחבי הארץ. המצברים של חברות אלו נחשבים ליקרים יותר בקטגוריה אבל בהחלט שווים את ההשקעה ויעניקו לך נסיעות בראש שקט. מצברים אלו מגיעים עם תעודות אחריות מקיפות בנות 12-24 חודשים אשר מקנות לך שירות בכל נקודות השירות ברחבי הארץ.
בנוסף, אנחנו מעמידים לרשותך שירות מצבר לסובארו XV עד הבית בתוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז. מומחה מטעם לירון מצברים יגיע להחליף לך מצבר לרכב בגבעתיים, יבנה, יהוד ועוד ערים רבות! כל מה שצריך לעשות זה להתקשר ללירון מצברים!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסובארו XV התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סובארו:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסובארו XV הינם מצברים בקיבולת 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסובארו XV החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסובארו XV עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.