מצבר לסוזוקי סוויפט במחיר סופר משתלם!
לירון מצברים מציע לך מגוון רחב של מצברים לסוזוקי סוויפט בטווחי אמפר שונים במחירים אטרקטיביים במיוחד! בין אם כבר נתקעת בלי מצבר או שהגיע הזמן להחליף מצבר, שירות מצבר לסוזוקי סוויפט עד הבית של לירון מצברים יתאים לך בול. שירות זה מעניק לך הגעה של מומחה מצברים עד אליך, החלפה מקצועית של מצבר לסוזוקי סוויפט שלך והדרכה על שיטות להארכת חייו של המצבר כשכל זה תוך חצי שעה בלבד, בכל מקום במרכז הארץ, מרגע יצירת הקשר איתנו!

שירות מצברים לסוזוקי סוויפט זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסוזוקי סוויפט במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי סוויפט התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסוזוקי סוויפט

מצברים לסוזוקי סוויפט במבצע:

אפשר להבין לבד אם המצבר גמור?

בוודאי! לא צריך חשמלאי רכב או מוסכניק כדי להבין שהמצבר לסוזוקי סוויפט אוטוטו חוזר למפעל המיחזור. בעזרת הסימפטומים שכתבנו לך כאן, ניתן לזהות את מצב המצבר ולהקדים תרופה למכה. מכה שיכולה לגרום לך מפח נפש גדול, שיבוש תוכניות, בזבוז זמן והוצאה גדולה ולא מתוכננת של כספים מיותרים.
רגע לפני ניתוח מצב המצבר שלך, נספר לך שיש למצבר שני תפקידים והם אספקת חשמל והעברת ניצוץ חשמלי לסטרטר שבתורו מניע את הרכב. מצבר נמדד בכוח האמפר שלו ולכן ישנם מספרים שונים למצברים כגון מצבר 46 אמפר, מצבר 72 אמפר וכו’. האמפר מודד את היכולת של המצבר לספק כמות חשמל לשעה וכך ניתן להתאים את המצבר לדגמי רכבים ספציפיים. מצבר נכון ומתאים לרכב שלך ישרת אותך נאמנה ויבטיח שהנסיעה שלך תהיה חלקה ובטוחה.

מה המצבר מאותת לך מה הפירוש של הסימן המקדים
נורית חיווי המצבר דלוקה גם המצבר מקבל מקום של כבוד בלוח המחוונים. הנורית שלו נראית כמו מצבר ולרוב מצביעה על תקלה מסויימת במצבר. זה לא אומר שהמצבר גמור, אבל אנחנו בהחלט ממליצים לך לקפוץ לחשמלאי רכב שיאבחן את המצבר וישתף אותך בממצאים.
מערכות חשמליות לא מתפקדות היות והמצבר אחראי על כל החשמל המסופק לרכב, המערכות החשמליות תלויות אך ורק בו ולכן ניתן להבין האם המצבר לקראת סוף חייו לפי השימוש בהן. צופר רכב חלש, מזגן שלא מחמם ולא מקרר, מערכת סאונד משוגעת ואזעקה שלא פועלת בצורה תקינה הם בהחלט אינדיקציה לכך שהמצבר של הסוזוקי בדרך להיגמר.
הרכב לא מניע חלק הסטרטר הוא החלק שמניע את הרכב. אך לצורך זה הוא שואב ניצוץ מהמצבר, כך שאם המצבר חלש לא יגיע אליו מספיק מתח והרכב לא יניע בניסיון הראשון.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי סוויפט התקשרו אלינו: 072-3921104

איך אפשר לרכוש מצבר לסוזוקי סוויפט בצורה נכונה?

בתקופה האחרונה אנחנו עדים לעידן חדש בתחום המצברים. המון חברות חדשות הצטרפו לתחום והיום ניתן להשיג הרבה יותר סוגי מצברים באמפרים ובטווחי מחירים שונים. השפע החדש הזה עלול לבלבל וגרוע מכך, לגרום לך לרכוש מצבר אשר לא מתאים לרכב שלך ולאופי השימוש שלך ברכב. בלירון מצברים ממליצים בכל מקרה לרכוש מצברים של החברות המובילות: מצברי ורטה ושנפ. כדי להבין איזה מצבר טוב יותר עבורך, הכנו לך טבלה המרכזת את סוגי המצברים הקיימים בשוק:

סוג המצבר תיאור המצבר
רטוב \ עופרת המצבר הנפוץ ביותר בעולם המצברים. מצבר זה מורכב מלוחות עופרת אשר אותן מקיפים מים וחומצה. מצבר זה נחשב מצבר זול וניתן לרכוש אותו בכל מקום אך הוא נחשב מזהם לסביבה ודורש תחזוקה שוטפת של מילוי מים מזוקקים
יבש \ ג’ל מצבר זה נחשב לאיכותי יותר ממקבילו העופרת מכיוון שבמקום מים ישנו ג’ל שעוטף את לוחות העופרת ויוצר איתן את החשמל. מצבר זה לא דורש מים מזוקקים (לכן נקרא מצבר יבש), ידידותי יותר לסביבה אך מעט יקר יותר.
Start&Stop המילה האחרונה בתחום המצברים. מצבר זה מסוגל לפרוק ולהיטען מספר רב של פעמים מבלי להישחק. השימוש של מצבר זה הוא להביא את הרכב למצב של הדממה לפרקי זמן קצרים כדי לחסוך בזיהום אוויר ובדלק. מצבר זה לא מתאים לכל סוגי הרכבים ונחשב לידידותי יותר לסביבה, חזק ואיכותי משאר המצברים וגם יקר יותר.

כמה עולה מצבר לסוזוקי סוויפט?

סוזוקי סוויפט נעה על מצבר 46 אמפר אותו אפשר למצוא אצל כל יצרניות המצברים. לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר לסוזוקי סוויפט שלך מאחת מהיצרניות הבאות: ורטה ושנפ. הסיבות להמלצה טמונות בהתאמה של המצברים האלו לאקלים ולאופי הנהיגה הישראליים, נקודות השירות הרבות הפזורות בארץ, הניסיון הרב שיש ליצרניות האלו ותעודות האחריות המקיפות שהן מנפיקות.
מעבר לכך, אנחנו בלירון מצברים מציעים לך שירות מצברים לסוזוקי סוויפט עד הבית. מומחה יגיע עד אליך לכל מקום ברמכז הארץ בתוך 30 דק בלבד ויחליף לך מצבר לרכב בכפר סבא, יהוד, גן יבנה ועוד ערים רבות נוספות! כל מה שצריך לעשות זה להתקשר ללירון מצברים ומצבר חדש לסוזוקי סוויפט שלך בדרך אליך!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי סוויפט התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סוזוקי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסוזוקי סוויפט הינם מצברים בקיבולת 46 אמפר או 50 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסוזוקי סוויפט החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסוזוקי סוויפט עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.