החלפת מצבר לפולקסווגן פולו תוך 30 דקות בלבד!
המצבר לפולקסווגן פולו נגמר ותחושת חוסר האונים מציפה אותך? לירון מצברים כאן לעזרתך עם מגוון מצברים לפולקסווגן פולו והתקנה תוך חצי שעה מרגע השיחה אלינו, בכל מקום באזור המרכז! שירות מצבר לפולקסווגן פולו עד הבית כולל הגעה של מומחה מצברים עד אליך, בכל מקום בארץ, בחינת המצבר הקיים ורק אם המצבר באמת צריך החלפה הוא יוחלף. לאחר התקנת מצבר זריזה, מומחה מצברים שלנו ידריך אותך איך לשמור על המצבר החדש שלך ולהאריך את חייו!

שירות מצברים לפולקסווגן פולו זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לפולקסווגן פולו במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפולקסווגן פולו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לפולקסווגן פולו

מצברים לפולקסווגן פולו במחיר מיוחד:

לא חייבים להיות מומחים כדי לבחור מצבר לפולקסווגן פולו

כשמחליפים מצבר לפולקסווגן לא צריך להיכנס לפרטי הפרטים שלו כדי לבחור נכון. המצבר הוא הסוללה של הרכב שלך ולכן בדיוק כמו בשלט המזגן שלך, גם כאן צריך להתאים את המצבר לסוג הרכב שלך ואף לשימושים שלך בו. רק כך ניתן למקסם את ההשקעה ולוודא שהנסיעות שלך יהיו חלקות ובטוחות.

שאלות מנחות לבחירת מצבר לפולקסווגן פולו

היות ומעולם לא הסבירו לך איך לבחור מצבר, חשבנו שמקבץ שאלות מנחות יעזרו לך להבין טוב יותר את עולם המצברים ויכינו אותך לשיחה עם מתקין המצברים.
מהי כמות האמפר המתאימה לרכב שלי?
פולקסווגן פולו נעה על מצבר 55 אמפר או מצבר 60 אמפר, בהתאם לשימושים שלך ברכב ואנחנו נסביר:
אם הרכב שלך נוסע נסיעות רגילות כמו למשל בית, עבודה, סידורים וחזרה הבייתה ולא מותקנים עליו אביזרי חשמל נוספים כמו מערכות סאונד משוכללות, מסכים וכו’ אז המצבר המתאים לו יהיה 55 אמפר. במידה והרכב שלך עובד שעות נוספות, כדאי לך להתקין מצבר 60 אמפר לפולקסווגן פולו שלך כדי שיוכל לעמוד בעומס החשמל אשר מופעל על הרכב.
האם המצבר מתאים לאקלים הישראלי?
ישנו עוד פרמטר חשוב בבחירת מצבר לפולקסווגן פולו שלך והוא ההתאמה לאקלים הישראלי. לכאורה זה נשמע משהו איזוטרי, אך אסור להקל בו ראש. החום הישראלי מאופיין בלחות גבוהה וטמפרטורות גבוהות אשר יחד עם חשיפה ישירה לשמש עלולים לפגוע במצבר ולהרוס אותו לפני הזמן. יצרניות שהטמיעו את השינויים האלו במצברים לפולקסווגן פולו שלהם מדווחות על עלייה בחוסן של המצברים וכמויות תקלות נמוכות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפולקסווגן פולו התקשרו אלינו: 072-3921104

מה תאריך התפוגה של המצבר?
אורך החיים של מצבר סטנדרטי נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים (תלוי באיכות המצבר). טווח חיים זה תקף רק אם המצבר הוכנס לשימוש בסמוך מאוד לתאריך הייצור שלו ולכן אנחנו ממליצים לך להסתכל על תאריך הייצור המוטבע על גבי המצבר. התאריך מסומן על ידי ארבעה מספרים, ששניים מהם מסמלים את החודש והשניים האחרים מסמלים את השנה. מצבר חדש שלא הופעל זמן רב אחרי הייצור שלו עלול לתפקד פחות טוב ואף להתקלקל מהר יותר.
תעודת אחריות מקורית
יצרניות אשר מכבדות את עצמן מעניקות לרוכשי המצברים שלהן תעודות אחריות. תעודות אלו מקנות שירות מלא בכל נקודות השירות הפרושות בארץ ולכן מומלץ מאוד להתעקש עליהן. עד כמה זה חשוב? שנפ מפעילה כ-2500 נקודות שירות בכל הארץ, שירות זה מעניק לך ראש שקט וביטחון במצבר שלך מכיוון שלא משנה מה יקרה, תמיד תהיה נקודת שירות לידך. במידה ולמתקין המצברים שבחרת אין תעודה כזו לספק לך, כדאי לך לחשוב מחדש על העסקה כי כנראה שיש כאן איזושהי מרמה.
יצרניות המצברים המובילות: מצברי ורטה ושנפ מעניקות תעודות אחריות אשר תוקפן נע בין 12-24 חודשים (ניתן להאריך את תקופת האחריות בתשלום) ולכן אנחנו ממליצים על רכישת מצבר חדש מהן.

רכישת מצברים לפולקסווגן פולו בלירון מצברים

המומחיות שלנו באה לידי ביטוי ביכולת שלנו להתאים לך מצבר התפור בדיוק לצרכי הרכב שלך, השימושים שלך בו וכמובן לתקציב שלך. מלאי המצברים הגדול שלנו מאפשר לנו להיות דינמיים הן בסוגי המצברים והן במחיר כך שהרכישה שלך תהיה המשתלמת ביותר. לירון מצברים פועל במתכונת מלאה עשרים וארבע שעות ביממה, בכל הארץ, כך שלא משנה היכן נתקעת נוכל להגיע אליך במהירות ולהחזיר אותך לשגרה במהירות.
לעיתים המצבר בכלל לא אשם בזה שהרכב תקוע ולכן לירון מצברים מפעיל שירות ייעוץ והכוונה ללא עלות אשר יכול לעזור לך להבין מה מצב המצבר שלך מרחוק וכך לחסוך לך הזמנה מיותרת של שירותי גרר יקרים ולא נחוצים. בנוסף, אם כבר חלילה נתקעת עם הרכב אנו מציעים שירות מצבר לפולקסווגן פולו עד הבית בתוך חצי שעה בלבד בכל אזור המרכז. מומחה יגיע אליך ויחליף לך מצבר לרכב ברמת גן, רמלה, יהוד ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפולקסווגן פולו התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית פולקסווגן:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לפולקסווגן פולו הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר, 55 אמפר או 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לפולקסווגן פולו החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לפולקסווגן פולו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.