הגיע הזמן להחליף מצבר לפיג’ו 107? רק לירון מצברים!

החלפת מצבר מעולם לא הייתה פשוטה יותר! במקום להזמין שירותי גרירה ולבזבז יום עבודה על נסיעה למוסך, לירון מצברים יספק לך מצבר חדש עד אליך. שירות מצבר לפיג’ו 107 עד הבית פועל מסביב לשעון ובכל רחבי הארץ על מנת לספק לך החלפת מצבר לפיג’ו 107 תוך 30 דקות בלבד מרגע השיחה אלינו בכל מקום באזור המרכז! מומחה המצברים שלנו יגיע אליך, יבדוק את המצבר הנוכחי שלך ויחליף אותו במידת הצורך בלבד. לאחר ההחלפה מומחה המצברים שלנו ידריך אותך איך לשמור על המצבר החדש שלך ולהאריך את חייו.

שירות מצברים לפיג’ו 107 זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לפיג’ו 107 במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפיג’ו 107 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לפיג'ו 107

מצברים לפיג’ו 107 במחיר ללא תחרות:

איך ניתן לדעת שהלך לי המצבר?

בניגוד לדעה הרווחת, מצבר לפיג׳ו לא מפסיק לעבוד סתם ככה. הוא משדר סימנים לכל אורך הדרך וכל מה שצריך לעשות זה רק להקשיב לו. רגע לפני שנצלול לתסמינים של המצבר, נרצה להעשיר את הידע שלך ולכן נתחיל מההתחלה. חייו של המצבר מושפעים מאוד מאופי השימוש ברכב ולכן אורך החיים של מצבר סטנדרטי בשימוש יומיומי שגרתי הוא בין שנתיים וחצי לחמש שנים. ככל שהרכב נוסע יותר קילומטראז’ למקומות רחוקים יותר בחום הישראלי, כך השחיקה שלו תגבר.
מצבר, קווים לדמותו
כמו שלט המזגן שלך, הלפטופ והשעון שלך, גם לרכב יש סוללה והיא המצבר. הרכיב החשוב הזה אחראי על שני דברים עיקריים: אספקת החשמל לרכב והעברת ניצוץ לסטרטר. מצברים לפיג’ו 107 מגיעים בשלל אמפרים (כוח ייצור חשמל בשעה) מכיוון שהם צריכים לתמוך בעומסים שונים של חשמל. לדוגמא, מצבר לפיג’ו 107 יהיה מצבר יחסית קטן, מצבר 50 אמפר, ואילו מצבר לאוטובוס יכול להגיע למאה אמפר.
סוגי מצברים
ישנם 3 סוגי מצברים לרכבים פרטיים והם מצבר עופרת, מצבר ג’ל ומצבר סטארט & סטופ.

  • מצבר העופרת הוא המצבר הנפוץ והזול ביותר בקטגוריה. החסרונות שלו נובעים מרמת זיהום הסביבה הגבוהה שלו ומהצורך להקפיד על תחזוקה שוטפת (מילוי מים מזוקקים).
  • מצבר ג’ל הוא הדור הבא של מצברי העופרת. הג’ל החליף את החומצה והמים המזוקקים הנמצאים במצבר העופרת וכך המצבר מייצר חשמל. יתרונותיו של מצבר זה הם הידידותיות שלו לסביבה, האמינות וכושר העמידה שלו וכמובן חוסר צורך בתחזוקה שוטפת. החסרונות הם במחירו הגבוה ביחס למצבר העופרת.
  • מצבר סטארט & סטופ הוא הפיתוח האחרון בתחום. מצבר זה מסוגל לפרוק את כל המטען החשמלי שלו ולהיטען בחזרה מספר רב של פעמים מבלי להישחק. היתרונות שלו באים לידי ביטוי באמינות, בידידותיות שלו לסביבה וחוסר צורך בתחזוקה שוטפת. החסרונות שלו הם אי התאמתו לכל רכב ומחירו הגבוה.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפיג’ו 107 התקשרו אלינו: 072-3921104

כיצד אפשר להבין שהמצבר לפיג’ו 107 גמור?

כפי שכתבנו, מצברים לפיג’ו 107 לא מחליטים להתפטר ברגע אחד ומפזרים לנו פירורי לחם לאורך הדרך. שימת לב לסימנים האלו תעזור לך לתכנן נכון את החלפת המצבר שלך וכך תחסוך לך המון זמן ולא מעט כסף.

התסמין

מה זה אומר על המצבר שלך

נורית מצבר דלוקה על לוח המחוונים

גם למצבר יש מקום של כבוד על לוח המחוונים. כשנורית המצבר נדלקת, זה לא בהכרח מעיד על מצבר גמור אלא על תקלה כללית במצבר. במקרה זה כדאי לקפוץ לחשמלאי רכב שיבחן את המצבר וימליץ לך על המשך טיפול.

ניסיונות הנעה כושלים

מצבר הרכב מעביר את הכוח החשמלי הדרוש לסטרטר כדי ליצור ניצוץ שמניע את הרכב. כשהרכב לא מצליח להניע, זה סימן שהחשמל המגיע מהמצבר נמוך מדי ולכן ככל הנראה שהמצבר גמור ויש להחליפו.

מערכות חשמל לא מתפקדות

בהיותו הסוללה של הרכב, המצבר מעביר חשמל לכל המערכות החשמליות בו. אם המצבר עומד לסיים את חייו, המערכות האלו לא יתפקדו כראוי וזה יבוא לידי ביטוי באזעקת רכב שלא מצליחה לנעול את הרכב, חלונות חשמל עייפים, אורות רכב עמומים מדי וכו’.

המלצה על מצבר לפיג’ו 107

שוק המצברים עמוס ביצרניות חדשות ובטווחי מחירים נמוכים ממחירי השוק. זה לא בהכרח אומר שהצלחת להשיג עסקה טובה. גם עולם המצברים הזול הוא היקר. כדי ליהנות ממצבר איכותי שיצליח לעמוד במשימות שלו לאורך זמן, לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצברים מתוצרת ורטה ושנפ. יצרניות אלו התאימו את המצברים שלהם לשוק הישראלי ומעניקות תעודות אחריות מקיפות ונקודות שירות רבות הפרוסות בכל רחבי הארץ.
אם המצבר כבר נגמר אנחנו מזמינים אותך לחסוך את כאב הראש ולהתקשר ללירון מצברים ולהינות משירות מצבר לפיג׳ו 107 עד הבית. מומחה מטעמנו יגיע אליך לכל מקום באזור המרכז בתוך 30 דקות בלבד ויחליף לך מצבר לרכב בכפר סבא, קריית אונו ועוד ערים רבות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפיג’ו 107 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית פיג’ו:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לפיג'ו 107 הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לפיג'ו 107 החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לפיג'ו 107 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.