מחיר מיוחד! מצבר לקטנוע 250 סמ”ק בלירון מצברים!

במקום לגרור את הקטנוע שלך למוסך ולשלם המון ולקבל מעט, לירון מצברים ממליצים לך להזמין מצבר חדש ומתאים לקטנוע שלך אשר יגיע אליך בשירות מצבר עד הבית תוך חצי שעה בלבד!
לא בטוחים איזה מצבר לקטנוע 250 סמ”ק לרכוש? אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות שלנו ונשמח לייעץ לכם בחינם בכל מה שקשור במצברים!

שירות מצברים לקטנוע 250 סמ”ק זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצבר לקטנוע 250 מחיר החל מ 375 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקטנוע 250 סמ״ק התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לקטנוע 250

מצברים לקטנוע 250 מחיר ללא תחרות

קטנוע 250 סמ”ק – המשתלם ביותר מסוגו

עלויות הביטוח לקטנועים בשנים האחרונות התייקרו מאוד, וקשה היום למצוא קטנוע אשר מצד אחד יהיה אמין וחזק מספיק לנסיעות עירוניות, ומצד שני הקטנוע הזה צריך גם להתאים לטיולים ולנסיעות ברחבי הארץ. עלויות הביטוח של קטנועים ואופנועים מתייקרים מאוד כאשר מדובר על קטנועים / אופנועים מעל 250 סמ”ק. לכן הסוג הזה של אופנועים וקטנועים 250 סמ”ק נמכר בארץ בכמות גדולה מאוד, במקום השני במכירות.
מכיוון שארצנו אינה ענקית במיוחד והנסיעות והטיולים בה לא כל כך ארוכים, קטנוע 250 סמ”ק בהחלט מתאים לטיולים בארץ, וזו הסיבה שהרבה ישראלים רוכשים קטנוע מהסוג הנ”ל שמבחינות רבות הינו גם המשתלם ביותר.
חשוב מאוד שלקטנוע כזה, המשמש אותך לנסיעות רבות, יהיה מצבר אמין ואיכותי אשר ניתן לסמוך עליו בחום הישראלי. מצבר שלא ישבית את הקטנוע שלך באמצע הטיול. ניתן למצוא מגוון מחירים של מצברים, מצברים זולים יותר ומצברים מעט יותר יקרים.

כמה עולה מצבר לקטנוע 250 סמ”ק?

טווח המחירים של מצברים שמתאימים לקטנועים 250 סמ”ק נעים בין 375 שקלים ל 405 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה).
מצברים לקטנוע 250 סמ״ק, בדרך כלל מאוד קטנים, שלא כמו מצברים לרכבים.
מצברים אלו השתפרו מאוד בתקופה האחרונה, ובהחלט ניתן לסמוך עליהם בהנעה של הקטנוע בבוקר. הביקוש לקטנועים 250 סמ”ק התגבר מאוד לאחרונה, וחברות מצברים רבות התחילו לספק גם מצברים אשר מתאימים לקטנועים הנ”ל.
בלירון מצברים קיימים מגוון סוגי מצברים לקטנועים 250 סמ”ק, כך שלירון מצברים בהחלט יכולים לספק פתרון להרבה סוגים של קטנועים: מצבר לקטנוע XMAX, מצבר לקטנוע JOYMAX, מצבר לקטנוע XEVO250 ועוד.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקטנוע 250 סמ״ק התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר מומלץ לקטנוע 250 סמ”ק

כאשר מחשבים את המחיר והאמינות בנוסף לעמידה בחום הישראלי, ישנו מצבר אחד שכפי הנראה הנו המתאים ביותר לקטנוע 250 סמ”ק, מצבר 9 AH של שנפ YTX9-BS. מצבר זה מחברת שנפ עומד בתנאי החום הקיצוני בישראל וניתן בהחלט לסמוך עליו. כמו כן לחברת שנפ יש מעל ל-2500 סניפים ומוקדי שירות ברחבי הארץ אשר נותנים מענה למקרה שאכן מתרחשת תקלה נדירה במצבר הנ”ל. השירות ניתן כמובן 24 שעות ביממה.
כאשר רוכשים מצבר שנפ חדש שהוא 9 אמפר מקבלים אחריות מקורית של היצרן, עניין חשוב מאוד אשר מאפשר לך להיות רגוע בנוגע למצבר החדש לקטנוע שרכשת.

מצבר לקטנוע 250 סמ”ק עד הבית

מצבר לקטנוע נהוג להחליף כל שנתיים. במידה וחלפו כבר שנתיים ולא החלפת מצבר לקטנוע שלך, כנראה שהמצבר ישבוק חיים בקרוב.
לירון מצברים ממליצים לך להזמין מצבר חדש בטרם תיתקע באמצע הדרך. ניתן כמובן לאסוף את המצבר מהסניף או להזמין שירות מצבר לקטנוע 250 סמ״ק עד הבית בתוספת תשלום סימלי. שירות מצבר עד הבית יספק לך מצבר המתאים בדיוק לקטנוע שלך ותוך חצי שעה בלבד משיחת הטלפון שלך.

למי כדאי להחליף מצבר בשירות מצבר עד הבית?

בדרך כלל, קטנועים משמשים לביצוע משלוחים ברחבי העיר ולכן יש עליהם מעמסה מתמשכת לאורך שבוע העבודה. חשוב מאוד שקטנועים אלו יעבדו ברציפות וללא תקלות מפני שפרנסת בעליה תלויה בהם. במידה וקטנוע מושבת אפילו לשעה אחת, תיתכן פגיעה כלכלית ליחיד או לחברה. לירון מצברים מכירים את הנושא מקרוב וגובים סכום נמוך על אספקת מצבר עד אליך החל מ-50 ₪ בלבד באזור המרכז! בסכום זה יגיע אליך מקצוען אשר מבין היטב במצברים ויחליף לך את המצבר המקולקל, יתקין את המצבר החדש, כמו כן יסביר לך במפורט כיצד לשמור על המצבר החדש לאורך זמן ויאפשר לך להמשיך ולבצע את התכניות שלך במשך היום. השירות הנ”ל אינו מיועד רק לחברות אלא גם ליחידים אשר הקטנוע הנו כלי הרכב העיקרי שלהם ובלעדיו הם למעשה מושבתים ושגרת יומם נפגעת בצורה קשה.

ישנם לקוחות אשר במקרה של תקלה במצבר לקטנוע 250 סמ”ק מייד בוחרים באופציה היקרה ומתקשרים לגרר. זוהי טעות כמובן. החלפת מצבר במעמד הגרירה מייקרת מאוד את כל התיקון. כאשר הזמנת גרר והוא מגיע אליך לשטח, הלקוח למעשה תלוי בחסדיו של הגורר והוא יכול לקבוע את מחיר התיקון הגבוה במקום, או לגרור את הקטנוע למוסך ואז התשלום יהיה יקר מאוד גם על הגרירה  וגם על התיקון במוסך. בשיחת הטלפון עם המקצוענים שלנו נשאל אותך בדיוק את השאלות המתאימות, וגם נקשיב לרעש המנוע דרך הטלפון, וכך נאבחן האם מדובר בתקלה של חשמל בלבד. במידה וכן, נשלח לך מקצוען אשר יחליף לך את המצבר תוך חצי שעה בלבד בכל איזורי הפעילות שלנו ולרבות במרכז הארץ, 24 שעות ביממה!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקטנוע 250 סמ״ק התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לקטנוע 250 סמ"ק הינם מצברים בקיבולת 9 אמפר או 12 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לקטנוע 250 סמ"ק החל מ 375 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לקטנוע 250 סמ"ק עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.