החלפת מצבר לקיה סיד במחירים משתלמים!
הדרך הנכונה, היעילה והמשתלמת ביותר להחליף מצבר לקיה סיד לא דורשת ממך לזוז מטר מהבית! שירות מצבר עד הבית של לירון מצברים הוא הפתרון המושלם עבורך להחלפת מצבר. תוך חצי שעה בלבד יגיע אליך מומחה מצברים שיאבחן את המצבר שלך ויחליף אותו רק אם הוא גמור. לאחר החלפה זריזה המומחה ידריך אותך איך לשמור על המצבר שלך ולהאריך את חייו!

שירות מצברים לקיה סיד זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לקיה סיד במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

 

מצבר לקיה סיד

מצברים לקיה סיד במחיר ללא תחרות:

מתי הגיע הזמן להחליף מצבר לקיה סיד?

התחזוקה השוטפת של הרכב שלנו בדרך כלל תסתכם במילוי דלק ושטיפה מדי פעם. וזה בסדר כי אף פעם לא הסבירו לנו כמו שצריך כמה חשוב לשים לב למצב המצבר כדי למנוע תקלות בזמן. באמצעות מספר פעולות פשוטות ניתן להבין בדיוק מה מצב המצבר ולהתכונן להחלפה שלו שתמנע ממך להיתקע בבוקר עם הרכב.

  • סדקים ונזילות
    המצבר יושב במיקום מיוחד לצד המנוע ומוברג לשלדת הרכב. עם הזמן הברגים מעט משתחררים והמצבר מתחיל לחטוף מכות שונות הנגרמות מזעזועים כתוצאה מכניסה לבורות עמוקים, תאונות דרכים קלות ואפילו מהבאמפרים. לפעמים המכות האלה גורמות לסדקים קטנים הנשחקים עם הזמן והופכים לשברים, מהם עלולה לנזול חומצה אשר מסוכנת לך ולחלקי הרכב. בשל כך מומלץ מאוד להרים את מכסה המנוע ולבדוק איך המצבר נראה ואפילו לנסות להזיז אותו קצת בתוך התושבת כדי לוודא שהמצבר מוברג כמו שצריך. אין לנסות לטפל בנזילה מהמצבר לבד! החומצה רעילה מאוד ועלולה לגרום לנזקים בריאותיים קשים!
  • המצבר פג תוקף
    אורך חייו של המצבר נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים, כשהכל תלוי בהתאמת המצבר לרכב שלך והשימושים שלך בו. מצבר איכותי מחברה אמינה ישרת אותך נאמנה לאורך זמן אך מצברים מחברות לא מוכרות במחירי לואו קוסט עלולים לסיים את החיים מוקדם מהצפוי. כדי לקבל אינדיקציה לגבי מצב המצבר שלך, מומלץ להרים את מכסה המנוע ולבדוק את תאריך ייצור המצבר אשר מוטבע עליו. אם לא החלפת מצבר לקיה סיד שלך בשלוש השנים האחרונות, כדאי לך לקפוץ לחשמלאי רכב כדי שיבדוק את המצבר וייעץ לך האם הגיע הזמן להחליף מצבר.
  • חשמל חלש
    המצבר אחראי על ייצור החשמל ואספקתו למערכות החשמל השונות ברכב. הנתון הזה יכול לעזור לך להבין את מצב המצבר על ידי שימת לב לפרטים כמו חלונות חשמל שעולים לאט מדי, מזגן שלא מתפקד, צופר חלש ואורות מעומעמים.
  • רעשים מוזרים
    מצבר תקין צריך לספק לך נסיעה חלקה ואיכותית, כאילו הוא לא קיים. אם התחלת לשמוע קולות תקתוק מוזרים מכיוון המנוע, אפשר להירגע כי זה לא המנוע אלא המצבר מסמן לך שיש לו תקלה.
  • הרכב לא מניע בקלות
    בנוסף לתפקידו שלו כסוללה של הרכב, המצבר אחראי גם לספק ניצוץ חשמלי לסטרטר. באמצעות הניצוץ הזה, הסטרטר גורם למנוע להסתובב סיבוב אחד מלא שלאחריו הרכב מונע. מצבר חלש לא יצליח לשלוח מספיק חשמל לסטרטר ולכן הרכב לא יצליח להניע.

כמה עולה מצבר לקיה סיד?

שוק המצברים של היום מכיל כמות גבוהה יחסית של יצרניות מצברים שהביאו לארץ מצברים חדשים בטכנולוגיות חדשות ובמחירי לואו קוסט שקוסמים להמון רוכשי מצברים. זה נכון שאפשר למצוא מצבר זול אבל צריך לקחת בחשבון שיש לזה מחיר אשר בא לידי ביטוי בעמידות המצבר והיכולת שלו לספק נסיעות רבות מבלי להישחק. לירון מצברים ממליץ על רכישת מצברים לקיה סיד מתוצרת ורטה ושנפ מכמה סיבות:

  • מוניטין וותק
    חברות אלו פעילות בתחום המצברים מעל ל-50 שנה ונחשבות למובילות בתחומן בארץ ובעולם. עשרות אלפי הלקוחות המרוצים שלהן מעידים על מצברים איכותיים שמספקים את הסחורה ומעניקים ראש שקט לנהגים.
  • תעודת אחריות מקיפה
    שלושת היצרניות האלה מנפיקות תעודות אחריות שתקפה ל-12 עד 24 חודשים מרגע הרכישה. התעודות האלה מעניקות לך שירות וטיפול מלאים בכל אחת מנקודות השירות הפרושות בארץ (לשנפ בלבד יש כ-2500 נקודות כאלה) כך שהמצבר שלך מכוסה לכל תקלה שלא תבוא בכל אזור בארץ.
  • התאמה לשוק הישראלי
    רוב חברות המצברים בישראל מגיעות מחו”ל ולכן לא ביצעו את ההתאמה הנדרשת לשוק הישראלי. הטמפרטורות הגבוהות ועומס העבודה והפקקים בישראל שוחקים גם הם את המצבר ולכן יש לקחת בחשבון שמצבר שרגיל לעבוד בגרמניה לאו דווקא יצליח לעבוד כאן באותה הרמה.

אם הרכב פתאום לא מניע בבוקר ואתה חייב להמשיך בשגרת יומך ללא עיכובים והפרעות – צור קשר מיידי עם לירון מצברים ואחד המומחים שלנו יגיע אליך בתוך חצי שעה מרגע הקריאה ויחליף מצבר לקיה סיד שלך במהירות ובמקצועיות. אנחנו כאן לרשותך 24/7 .

דגמים נוספים מבית קיה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לקיה סיד הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לקיה סיד החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לקיה סיד עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.