מחליפים מצבר לקיה פורטה תוך חצי שעה בלבד!
מצבר הרכב שלך מאיים לתקוע לך את כל היום? יש פתרון – שירות מצבר לקיה פורטה עד הבית!
אחד ממומחי המצברים שלנו יגיע עד אליך, בכל מקום במרכז הארץ, עם מצבר לקיה פורטה שלך. לאחר שיחה קצרה איתנו נבין בדיוק את צרכי החשמל שלך ונספק לך מצבר התפור למידות הרכב שלך. מומחה המצברים שלנו יחליף לך את המצבר רק במידה והמצבר שלך באמת גמור! לאחר החלפת המצבר, ידריך אותך מומחה המצברים על שיטות להארכת חיי המצבר כדי לעזור לך למקסם אותו וליהנות מנסיעות ארוכות ובטוחות.

שירות מצברים לקיה פורטה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לקיה פורטה במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה פורטה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לקיה פורטה

מצברים לקיה פורטה במבצע:

איך לרכוש מצבר לקיה פורטה?

קיה פורטה הינו רכב משפחתי אשר בדרך כלל משמש לנסיעות עירוניות שגרתיות וככזה לא דורש מצבר עוצמתי במיוחד. קיה פורטה נעה על מצבר 50 אמפר או מצבר 55 אמפר, תלוי בדגם. מצבר זה נפוץ מאוד וניתן למצוא מלאי גדול שלו בלירון מצברים.
שפע המצברים לקיה פורטה הגדול הביא איתו יצרניות חדשות לתחום אשר מציעות מצברים מסוגים שונים עם טכנולוגיות שונות בטווחי מחירים נמוכים מהשוק. המחירים האלו נראים מפתים אך יש לקחת אותם בערבון מוגבל. רוצה לדעת למה? במיוחד בשביל זה כתבנו את כל המאמר הזה.
מהו המצבר?
רגע לפני שנצלול לבחירת מצבר לקיה פורטה שלך, ניקח רגע להבין את הרכיב הזה שנקרא מצבר.
מצבר לקיה פורטה הוא הסוללה של הרכב ואחראי על שני דברים: ייצור חשמל ואספקת ניצוץ לסטרטר שבאמצעותו הרכב מונע. מצבר מחולק לנפחי אמפר, שהם היכולת של המצבר הספציפי לספק כמות חשמל בשעה. ישנם מספר גדול של מצברים לקיה פורטה מכיוון שלכל רכב דרוש מצבר בעוצמות אמפר שונות. מצבר לקיה בעל אמפר גדול לא יותר לא יהיה טוב יותר עבורך הרכב שלך!
אילו סוגי מצברים קיימים בשוק?
כדי לעזור לך לבחור מצבר נכון, כדאי להכיר את סוגי המצברים הקיימים היום בשוק.

  • מצבר עופרת \ מצבר יבש \ מצבר פתוח
    מצבר זה הוא השכיח ביותר בשוק המצברים וניתן למצוא אותו בכל מקום, בכל עוצמת אמפר, בכל רגע. הוא מורכב מלוחות עופרת אשר טבולות במים מזוקקים וחומצה וכך הוא מצליח לייצר חשמל. היתרונות של המצבר הם המחיר הנמוך, הזמינות שלו וההתאמה שלו לכל רכב. החסרונות שלו הם תחזוקה שוטפת (מילוי מים מזוקקים מעת לעת) וזיהום סביבתי.
  • מצבר ג’ל \ מצבר רטוב \ מצבר סגור
    הדגם המתקדם יותר של מצבר העופרת בנוי מאותן לוחות עופרת רק שבמצבר הזה הם טבולים בג’ל אשר מחליף את המים המזוקקים. מצבר זה נחשב לידידותי יותר לסביבה, עמיד ואמין יותר אך יקר יותר ממצבר העופרת.
  • מצבר Start&Stop
    הפיתוח החדשני של עולם המצברים. מצבר זה מסוגל לפרוק את כל המטען החשמלי שלו ולהיטען מחדש מספר רב של פעמים ללא שחיקה הודות לטכנולוגיה שלו. מצבר זה נחשב לידידותי ביותר לסביבה, העמיד והאמין ביותר אך היקר ביותר. מצבר זה איננו מתאים לכל סוג רכב ולכן יש להתייעץ עם מומחה מצברים על מנת להבין אם ניתן להתקין אותו ברכב שלך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה פורטה התקשרו אלינו: 072-3921104

כמה עולה מצבר לקיה פורטה?

ישנם שני סוגי מצברים לרכישה והם מצברים חדשים ומצברים משומשים. אין טעם להרחיב על מצברים חדשים ולכן נרחיב מעט על מצברים משומשים. מצברים אלו הם מצברים חדשים אשר סיימו מעגל חיים ראשון, נשלחו ליצרנית למחזור וחזרו למדפים. מצברים אלו יהיו זולים ממצברים חדשים אך יגיעו עם תעודת אחריות קצרת טווח. מצברים חדשים מגיעים עם תעודות אחריות של 12 חודשים ועד 24 חודשים אשר מקנים לך שירות מלא בכל נקודות שירות ברחבי הארץ. לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר משומש במידה והפן האקולוגי מעניין אותך או אם החלטת למכור את הרכב ודרוש לך מצבר שיחזיק עד המכירה. בנושא המצברים החדשים, לירון מצברים ממליץ לך על רכישת מצברים חדשים מבית ורטה ושנפ מכיוון שהמצברים שלהן מותאמים לאקלים הישראלי ונמצאו כאמינים וחזקים לעמוד בעומס העבודה הישראלי. לירון מצברים מזמין אותך להתקשר למוקד ההזמנות ולשוחח עם מומחה מצברים בחינם. המומחה יבין את התמונה המלאה של צריכת החשמל של הרכב שלך ויתאים לך מצבר שיעמוד בעומס החשמל וכמובן, בתקציב שלך.
במידה והמצבר שלך כבר נגמר מומחה מטעמנו יגיע אליך במסגרת שירות מצבר לקיה פורטה עד הבית ויחליף לך מצבר בתוך חצי שעה בלבד מרגע השיחה בכל מקופ במרכ הארץ. המומחים שלנו יגיעו להחליף לך מצבר לרכב בהרצליה, בית שמש, יבנה ועוד ערים רבות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה פורטה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית קיה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לקיה פורטה הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר או 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לקיה פורטה החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לקיה פורטה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.