הסוויץ’ החליט שהוא מפסיק להקשיב לך?! כנראה שהמצבר שלך גמור
לירון מצברים מציעים לך שירות מהפכני שיביא את המצבר אליך! תוך 30 דקות בלבד יגיע אליך מומחה מצבר לרכב בבאר יעקב, יאבחן את המצבר שלך ויחליף אותו במידת הצורך. אז רגע לפני שהאצבע לוחצת Send לשירותי הגרירה, לירון מצברים כאן בשבילך!

שירות מצברים לרכב בבאר יעקב 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרכב בבאר יעקב במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בבאר יעקב התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב בבאר יעקב

מגוון מצברים בבאר יעקב לרשותך בכל רגע

לירון מצברים מציעים לך פתרון של אספקת מצבר לרכב בבאר יעקב לכל סוגי הרכבים הפרטיים, דו גלגלי, משאיות, אוטובוסים, רכבי שטח, קלנועיות, והכל במקום אחד! אצלנו ניתן למצוא את כל היצרניות הוותיקות והמובילות של תחום המצברים כדוגמת ורטה ושנפ. מצברים אלה הוכיחו את עצמם כמתאימים ביותר לאקלים הישראלי ולחווית הנהיגה של הנהג הישראלי. כבישי ישראל מאופיינים בפקקים מרובים וחום כבד אשר בהחלט מעמיסים על המצבר. בנוסף, בחלק מהרכבים מותקנות מערכות שונות אשר גם הן טומנות ידן בצלחת ומעמיסות בדרכן על המצבר. לכן עליך להצטייד במצבר איכותי אשר יצליח לעמוד בעומס המשימות המוטלות עליו.

איך ניתן לדעת אם המצבר התקלקל?

למרות שנדמה שהמצבר עושה לנו דווקא ומחליט להפסיק לעבוד בדיוק ברגע הכי פחות נוח, חשוב להבין שמצבר הוא רכיב ככל הרכיבים, וככזה הוא מתריע לנו מראש שהוא אוטוטו בדרך למיחזור. אז רגע לפני שהמצבר מעיר אתכם לבוקר של תסכול ועצבים, גיבשנו עבורך מדריך שיעזור לך להבין באיזה מצב המצבר שלך.

  • הרכב מתקשה להניע
    אחד התפקידים הראשיים של ידידנו המצבר הוא לספק ניצוץ אשר יניע את הרכב. הניצוץ הזה מקורו כולו במצבר ולכן אם הרכב מתקשה להניע, ככל הנראה שהמצבר בדרך להיגמר.
  • רעשים משונים
    מצבר איכותי ותקין צריך לספק לך נסיעה חלקה, בטוחה ונטולת רעשים. במידה והתחלת לשמוע רעשים מוזרים, מן צליל של תקתוק עמום כזה – כנראה המצבר שלך סיים את תפקידו. צלילים אלה הם הניסיונות הנואשים של המצבר לסובב את הסטרטר.
  • מערכות חשמל פגומות
    המצבר אחראי להזרמת החשמל לשאר הרכיבים ברכב ולכן אם החשמל לא תקין במערכות הרכב, ככל הנראה המצבר אשם. לכן אם זיהית שחלונות הרכב עולים ויורדים לאט יותר, מזגן שלא מתפקד טוב ואורות רכב עמומים, כדאי לך לבחון החלפת מצבר בדחיפות. אגב, גם מערכות מתקדמות כמו מערכות שמע, מסכים שונים וסאן רוף יפגעו ממצבר חלש ולכן ניתן לבחון את תפקוד המצבר גם בעזרתן.
  • מצבר בן 3 שנים ומעלה
    אורך החיים של מצבר תקין ואיכותי הוא בין שנתיים לחמש שנים, תלוי בשימוש ובהתאמת סוג המצבר לרכב שלך. אם במקרה לא שאלת את חשמלאי הרכב שלך או את צוות המוסך מה קורה עם המצבר שלך וחלפו מעל 3 שנים מהפעם האחרונה שהחלפת מצבר, הרכב שלך נמצא בסיכון גבוה להיתקע ללא מצבר.
  • פגמים חיצוניים על המצבר
    מצבר חשוף גם הוא לטלטלות ולזעזועים ולכן כדאי לבדוק את מצבו החיצוני מעת לעת. סדקים ושברים יכולים לקרות משלושה גורמים: מצבר ישן, כניסה לבור עמוק בכביש ותאונת דרכים. מצבר ישן לרוב יפתח את השברים מסדקים קטנים אשר יפערו בו במהלך השנים ואת זה ניתן לבדוק בכל רגע נתון. בור עמוק או חלילה תאונה הם אירועים מיידים ולכן יש לבדוק מיד את מצב המצבר כדי למנוע נזילות. הנזילות האלה הן בעצם חומצה שצריכה להיות סגורה במצבר. החומצה הזו מסוכנת מאוד הן לרכב שלך והן לך! חל איסור חמור לנסות לתקן נזילות לבד! במידה וזיהית נזילה כזו יש להתקשר מיד למומחה מצברים אשר יגיע במהירות ויחליף לך את המצבר. זה עניין של בריאותך ובריאות הרכב שלך.

מה המחיר של החלפת מצבר לרכב בבאר יעקב?

המחיר משתנה ותלוי בכמה גורמים. ראשית, תלוי מי היצרנית של המצבר, היצרניות הגדולות והמוכרות יותר לרוב גובות מחיר מעט יותר גבוה עבור המצברים שלהם. בנוסף, לכל רכב מתאים מצבר בעל כוח אמפראז׳ שונה, ככל שכוח האמפראז׳ גבוה יותר, מחיר המצבר יהיה גבוה יותר. חשוב לציין כי ישנן מכוניות אשר מתאימים להם כמה סוגי מצברים כלומר, יכול להיות מצב שגם מצבר 55 אמפר וגם מצבר 60 אמפר יתאימו לאותו הרכב. אז איך בעצם קובעים איזה מצבר לשים? הדבר תלוי בשימוש שיש לנהג ברכב וכן במערכות השונות שמותקנות ברכב. לכן, לפני שמחליפים מצבר מומלץ להתייעץ עם מומחה שידע להתאים לכם את המצבר שהכי. מתאים לכם הן מבחינת מחיר והן מבחינת השימושים שלכם ברכב.

כיצד לבצע החלפת מצבר לרכב בבאר יעקב במהירות ויעילות?

כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר אלינו, עשרים וארבע שעות ביממה, ולהתייעץ עם מומחה המצברים שלנו. בשיחת הטלפון נבין יחד מהו סוג הרכב שלך, השנתון שלו, מערכות החשמל הפועלות בו, מה התקציב שעומד לרשותך בכל הנוגע להחלפת מצבר ויחד נתאים עבורך מצבר אשר יהיה תפור למידותיך.

בזכות שירות של מצבר עד הבית בבאר יעקב, לא צריך אפילו להגיע לסניף. שירות זה הוא הדרך הטובה ביותר להחליף מצבר היום מכיוון שהוא חוסך לך זמן הגעה לסניף, חניה וכסף. רכישת מצבר משירותי גרירה או ממוסך תהיה בהכרח יקרה יותר מרכישה אצלנו בלירון מצברים.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בבאר יעקב התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

המחיר ההתחלתי של מצבר חדש לרכב הינו 450 ₪. העלות משתנה בהתאם לסוג המצבר שמתאים לרכב שלכם.

icon

החלפת מצבר אצלנו בחנות נעשית בחינם. החלפת מצבר בבאר יעקב עד הבית הינה בתוספת תשלום.

icon

מצבר לרכב מחזיק מעמד עד לארבע שנים. מומלץ לבדוק את תקינות המצבר מידי פעם כדי להימנע מהפתעות.

icon

בשוק קיימים מגוון רחב של מצברים לרכב. מומלץ לרכוש מצבר מאחד היצרנים הגדולים: שנפ, ורטה וסטארטאפ.