קרנבל של מחירים לקיה קרניבל!
הגיע הזמן להחליף מצבר לקיה קרניבל? כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר ללירון מצברים ואנחנו נחליף לך מצבר תוך חצי בלבד מרגע השיחה! מומחה מצברים מטעמנו יגיע אליך, לכל עיר במרכז הארץ ויבדוק את המצבר שלך. רק אם המצבר באמת גמור המומחה שלנו יחליף אותו! לאחר החלפה מהירה, המומחה שלנו יסביר לך איך אפשר לשמור על המצבר וליהנות ממנו להרבה יותר זמן!

שירות מצברים לקיה קרניבל זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לקיה קרניבל במחירים החל מ 565 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

 

מצבר לקיה קרניבל

מצברים לקיה קרניבל במבצע:

  • לרכבי קיה קרניבל בצורה החדשה מתאימים מצברי 100 אמפר AGM

החלפת מצבר לקרניבל – המדריך המלא

רגע לפני שנצלול לסוגי המצברים לקיה קרניבל, כדאי להבין קודם כל מהו מצבר.
למרות שנדמה שרכבים נוסעים רק על דלק, הם בהחלט זקוקים גם למצבר כדי לתפקד בצורה תקינה ורציפה, ואנחנו נפרט:
מצבר הוא הסוללה של הרכב אשר אחראי על הפקת ואספקת החשמל למערכות החשמל השונות של הרכב (חלונות, מזגן, אורות וכו’) והנעת הרכב על ידי העברת ניצוץ חשמלי לסטרטר שמשתמש בו כדי לסובב את המנוע סיבוב חשמלי אחד שלאחריו הרכב מונע.

מצברים מגיעים בעוצמות שונות הנמדדות ביחידת חשמל הנקראת אמפר ולכן אפשר למצוא מצבר 50 אמפר, מצבר בגודל 72 אמפר וכו’. האמפר מייצג את היכולת של המצבר לייצר X חשמל בשעה ואין לזה שום קשר לאיכות של המצבר כך שמצבר חזק יותר הוא לאו דווקא איכותי או מתאים יותר לרכב שלך. המצבר נטען בעצמו על ידי האלטרנטור וכך הוא מסוגל לפרוק חשמל ולייצר אותו שוב מספר רב של פעמים מבלי להתרוקן.

איך להתאים מצבר לקיה קרניבל?

קיה קרניבל הוא מיני ואן ולכן הוא צריך מצבר גדול וחזק שיוכל לתמוך בעומס החשמל שהרכב דורש. יחד עם זאת, יש הבדל בין הדגמים השונים ולכן כדאי להבין איזה מהמצברים מתאים לשנתון הרכב שלך. דגמי קיה קרניבל עד שנתון 2016 דורשים מצבר 95 אמפר ואילו הדגמים המאוחרים יותר התקדמו למצברים של 100 אמפר שנחשבים לחזקים במיוחד. כשניגשים לבחור מצבר לקיה קרניבל כדאי להבין מהם השימושים שלך ברכב ועד כמה עומס החשמל המופעל עליו גדול.

לצורך הדוגמא, ניקח שני רכבי קיה קרניבל מאותו השנתון ונשווה בין השימושים שלהם:
רכב א’ משמש לנסיעות רגילות ואורבניות של עבודה, קניות בסופר ואולי קפיצה למשפחה בסופי השבוע. לא מותקנות עליו מערכות חשמל נוספות מעבר לסטנדרט והוא לא עובד קשה מדי בנסיעות שלו. לרכב זה יספיק מצבר סטנדרטי ולא חזק במיוחד כך שהרכישה שלו תהיה משתלמת כלכלית מכיוון שאין צורך אמיתי לרכוש מצבר יקר.

לעומת זאת, רכב ב’ משמש לנסיעות יומיומיות אך מותקנים עליו אביזרים נוספים כמו מסכי LED, סאן רוף, מערכות סאונד משוכללות וכו’ אשר גוזלות המון חשמל ומעמיסות על המצבר. בנוסף, הרכב נוסע לטיולים באופן קבוע בסופי שבוע כך שהשימוש ברכב גדול יותר מרכב א’. סוג רכב זה יזדקק למצבר חזק ואיכותי יותר מרכב א’ כדי לעמוד במשימות והאתגרים המחכים לו ולכן עדיף לנהג של רכב ב’ לרכוש מצבר יקר יותר כדי לא להגיע למצב שהמצבר קורס מוקדם מהצפוי, מה שעלול לגרור הוצאות נוספות כמו גרירה ורכישה של מצבר חדש.
כך ניתן לשמור על מצבר לקיה קרניבל לאורך זמן

מצבר חדש, כמו כל רכיב, דורש תחזוקה שוטפת מינימלית כדי שישאר תקין לזמן ארוך יותר. בדרך כלל מצבר איכותי יחזיק בין שלוש לחמש שנים אם הוא נשמר בצורה טובה. לצערנו, ישנם מספר גורמים שעלולים לפגוע באיכותו של המצבר והם האקלים הישראלי המדברי (מעברים קיצוניים בין קור לחום), בורות בכביש ותאונות קלות שגורמות למצבר לקבל זעזוע בתושבת שלו ולהיווצרות סדקים, שברים ונזילות של חומצה וקורוזיה שמשבשת את אספקת החשמל מהמצבר למנוע. ההמלצה של לירון מצברים היא לקפוץ לחשמלאי רכב פעם בחצי שנה כדי שיאבחן את המצבר וידע למנוע את התקלות לפני שהן קורות.

כמה עולה מצבר לקיה קרניבל?

כיום קיים בשוק מגוון רחב של מצברים חדשים שהגיעו לאחרונה לארץ. המצברים האלה מתיימרים לספק איכות גבוהה במחירים נמוכים אך לירון מצברים ממליץ לך לא להתפתות למצברים האלו מכיוון שהם לא בהכרח מתאימים לאקלים הישראלי ועלולים להיהרס מוקדם מהצפוי. ורטה ושנפ הן יצרניות מצברים שהתאימו את המצברים שלהן באופן מלא לשוק הישראלי, מספקות תעודות אחריות למצברים שלהן ובכללי מנוסות מאוד בתחום המצברים מה שהופך את המצברים שלהן לאיכותיים, עמידים ואמינים במיוחד.

אם הגיע הזמן להחליף מצבר לקיה קרניבל שלך פנה אל צוות לירון מצברים בכל עת, 24 שעות ביממה ותקבל שירות אדיב ומקצועי. צוות לירון מצברים יכול במידת הצורך לספק לך שירות מצבר עד הבית תוך כחצי שעה על מנת שתוכל להמשיך בשגרת יומך במהירות.

דגמים נוספים מבית קיה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לקיה קרניבל הינם מצברים בקיבולת 80 אמפר או 95 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לקיה קרניבל החל מ 565 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לקיה קרניבל עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.