לא רוכשים מצבר לשברולט אופטרה לפני שמתקשרים ללירון מצברים!
מה אם היינו אומרים לך שמהיום ניתן להחליף מצבר לשברולט אופטרה תוך חצי שעה בלבד? שירות מצבר לשברולט אופטרה עד הבית של לירון מצברים כולל הגעה של מומחה מצברים עד אליך, בכל מקום במרכז הארץ, ובדיקה של המצבר הנוכחי שלך. רק אם המצבר באמת גמור, מומחה המצברים יחליף לך את המצבר בזריזות ויסביר לך איך אפשר להאריך את חיי המצבר החדש שלך!

שירות מצברים לשברולט אופטרה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לשברולט אופטרה במחירים משתלמים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לשברולט אופטרה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לשברולט אופטרה

מצברים לשברולט אופטרה במחיר ללא תחרות:

כל מה שלא ידעת על מצבר לרכב

לרוב אנחנו מתמקדים בחלקי רכב אחרים כשאנחנו רוכשים רכב כמו למשל מנוע, גיר, שלדה וכו’, כשהמצבר לשברולט אופטרה נדחק לשוליים ולעיתים אפילו לא נלקח בחשבון וחבל. תפקידו של מצבר לשברולט הוא לייצר חשמל על ידי פעולות כימיות המתרחשות בתוכו ולספק אותו לצרכני החשמל שברכב כגון חלונות, סטרטר, מזגן ועוד. בניגוד לדעה הרווחת, מצבר לשברולט אופטרה לא מחליט להפסיק לפעול בבוקר יום בהיר אלא מסמן לך בעזרת תסמינים שונים שהוא אוטוטו מסיים את חייו. הסימנים האלו כוללים: ניסיונות הנעה מרובים, מערכות חשמל עייפות (חלונות שעולים ויורדים לאט, מזגן שלא מתפקד כמו שצריך וכו’), נורית חיווי דלוקה בלוח המחוונים ורעשי תקתוק מוזרים מכיוון המנוע.
גורם נוסף שיכול להעיד על מצבר בשלהי חייו הוא תאריך ייצור המצבר. אורך החיים הממוצע של מצבר לשברולט אופטרה הוא שלוש שנים, תלוי באיכות המצבר ובתדירות השימוש ברכב כמובן. תאריך הייצור מוטבע על המצבר עצמו וניתן לזהות אותו על ידי שני מספרים זה לצד זה המסמלים את חודש ושנת ייצור המצבר.

איך מצבר לשברולט אופטרה נשחק?

כפי שכתבנו, בממוצע אורך החיים של מצבר לשברולט אופטרה הוא 3 שנים. אך מעבר לאיכותו של המצבר והשימוש ברכב, ישנם עוד גורמים אשר אחראים לשחיקה מהירה של מצברים לשברולט אופטרה. אחד מהם הוא פגיעות פיזיות במצבר כתוצאה מתאונות, בורות בכביש וזעזועים שונים. כל אלו גורמים למצבר לשברולט אופטרה לזוז בתוך התושבת שלו, מה שיכול לגרום לסדקים ואף שברים מהם נוזלי המצבר עלולים לנזול ולגרום לנזק נוסף למצבר, לרכב וכמובן לך. במידה וזיהית נזילה מאיזור המצבר יש להתקשר מיד למומחה מצברים כדי שיחליף לך את המצבר ובכל מצב אסור בתכלית האיסור לנסות לטפל בנזילה בעצמך. אלו נוזלים חומציים אשר רעילים ומסוכנים מאוד לאדם!
גורם משמעותי נוסף לשחיקה של המצבר הוא מצבי קור וחום קיצוניים. במדינתנו הקטנה החום שולט ברוב ימי השנה, דבר שמעמיס על המצבר בשני אופנים:

  • עומס ישיר כתוצאה מהחום
    רכב שעומד בפקקים או בחנייה לא מוצלת, מעלה לעצמו את הטמפרטורה אשר כבר גבוהה וגורם לחימום יתר של כלל רכיבי הרכב ובמיוחד את המצבר.
  • עומס עקיף כתוצאה מהחום
    הקיץ הישראלי גורם לנו להשתמש במזגן בכל רגע נתון, מה שמעמיס על המצבר במיוחד בימים חמים כאלו.

כדי להקדים תרופה למכה, לירון מצברים ממליץ לך לקפוץ לחשמלאי רכב מוסמך לפחות פעם בחצי שנה כדי שיאבחן את המצבר שלך וימליץ לך על דרכי טיפול במצבר שלך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לשברולט אופטרה התקשרו אלינו: 072-3921104

איך לבחור מצבר לשברולט אופטרה?

שברולט אופטרה נעה על מצבר 55 אמפר (שהתושבת שלו מותקנת בצד שמאל). כיום קיימים מספר רב של מצברים לשברולט אופטרה אשר משווקים על ידי מגוון חברות חדשות שהצטרפו לאחרונה לשוק הישראלי. חלקן מציעות מצברים רבי עוצמה (לדבריהן) אך במחירים נמוכים משמעותית מאלו של חברות המצברים הוותיקות. לירון מצברים ממליץ לך לא להתפתות למחירים נמוכים מדי אשר במקרה הטוב עלולים להעיד על איכות נמוכה של מצבר ובמקרה הרע על מצבר מזויף. כן מומץ לבצע סק שוק כדי להבין מהם טווחי המחירים המקובלים בשוק למצבר אותו אתם מחפשים וכן כי אולי תוכלו למצוא מצבר במבצע ולחסוך כסף! חברות המצברים המומלצות על ידינו הן ורטה ומצברי שנפ מכיוון שהן בעלות ניסיון רב שנים בתחום והמצברים שלהם הוכיחו את עצמם במבחן הזמן ובמבחן השימוש. בנוסף, חברות אלו מעניקות לרוכשי המצברים שלהן תעודות אחריות מקוריות אשר מקנות אחריות מלאה בכל נקודות השירות הפרושות ברחבי הארץ (חברת שנפ מחזיקה כ-2500 נקודות כאלו). הסיבה האחרונה אך הלא פחות חשובה היא התאמת המצברים לאקלים הישראלי החם, דבר שהכרחי כדי למנוע שחיקה מוקדמת של המצבר.

כמה עולה מצבר לשברולט אופטרה?

המומחיות של לירון מצברים היא להתאים מצבר איכותי לכל כיס ולכן אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד למצבר החדש שלך! במידה ורכבכם כבר נתקע תוכלו להנות משירות מצבר לשברולט אופטרה עד הבית. מומחה מטעם לירון מצברים יגיע עד אליכם ויחליף לכם מצבר לרכב בגני תקווה, אשדוד, יהוד ועוד ערים נוספות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לשברולט אופטרה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית שברולט:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לשברולט אופטרה הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לשברולט אופטרה החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לשברולט אופטרה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.