החלפה מהירה ומקצועית של מצבר לשברולט סוואנה!
רכב עבודה תקוע = הפסד של זמן וכסף ולכן אם השברולט סוואנה שלך נתקעה, כדאי לך להחליף מצבר כמה שיותר מהר ובמחיר כמה שיותר נמוך וזו בדיוק המומחיות של לירון מצברים! אנחנו מעניקים שירות החלפת מצבר עד הבית תוך 30 דקות בלבד במרכז הארץ על ידי מומחה מצברים שמגיע עד אליך ומחליף לך מצבר במינימום זמן ומקסימום מקצועיות. שירות מצברים עד הבית – הדרך החכמה והזולה להחליף מצבר!

שירות מצברים לשברולט סוואנה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לשברולט סוואנה במחירים החל מ 645 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

 

מצבר לשברולט סוואנה

מצברים לשברולט סוואנה במחיר מיוחד:

איך נזהה שהמצבר לשברולט סוואנה גמור?

כשמדובר ברכב העבודה שלך אי אפשר לקחת סיכונים מיותרים ולתת לדברים לקרות מאליהם אלא לקחת את הדברים לידיים שלך, במיוחד כשמדובר במצבר לשברולט סוואנה שלך. זיהוי מוקדם של מצבר תקול יעזור לך לתכנן טוב יותר את החלפת המצבר מחד וימנע ממך המון כאב ראש ובזבוז מיותר של זמן וכסף על החלפה בתנאי לחץ. תהליך הזיהוי של הסימנים המוקדמים לא דורש ממך ידע מקצועי אלא רק לשים לב לפרטים קטנים אך ברורים.

  • הרכב מניע רק אחרי מספר ניסיונות
    מצבר הוא הסוללה של הרכב שלך וככזה הוא מייצר ומספק את החשמל לכלל הרכיבים של הרכב כולל לסטרטר אשר אמון על הנעת הרכב. הסטרטר מקבל את החשמל מהמצבר ומשתמש בו כדי לגרום למנוע להסתובב סיבוב אחד מלא, שלאחריו הרכב מונע. קשיים בהנעה של הרכב יכולים להעיד על כך שהסטרטר לא מקבל מספיק חשמל ולכן לא מצליח לסובב את המנוע. מצד שני, יכול מאוד להיות שהמצבר תקין אך הסטרטר נחלש ויש לבדוק גם אותו.
  • מערכות החשמל של הרכב חלשות
    כלל אביזרי החשמל של הרכב מסתמכים על המצבר כדי לפעול, מה שהופך אותם לקנה מידה מעולה למצב של המצבר כך שאם זיהית שהחלונות עולים לאט יותר, המזגן בקושי עובד ואורות הרכב שלך עמומים מדי, אנחנו ממליצים לך להתייעץ עם מומחה מצברים ואף לקפוץ לחשמלאי רכב כדי שיעניק לך חוות דעת על מצב המצבר שלך.
  • נורית החיווי של המצבר נדלקה בלוח המחוונים
    זהו הסימן הברור ביותר על תקלה במצבר מכיוון שהרכב עצמו מודיע לך על התקלה ולא צריך להסיק מסקנות בעצמך. מצד שני, הנורית הזו לא מעידה בהכרח שהמצבר התקלקל אלא יכול להיות שדווקא רצועת האלטרנטור שחוקה וצריך להחליף אותה.
  • רעשים מוזרים
    לקראת סוף חייו, המצבר יתחיל להשמיע רעשי תקתוק מוזרים מכיוון המנוע במהלך הנסיעה ולכן אם זיהית את הרעשים האלה מומלץ להתייעץ עם מומחה מצברים ולהחליף מצבר על מנת לא להיתקע עם הרכב.

התאמת מצבר לשברולט סוואנה

כשמדובר בשברולט סוואנה, צריך להבין איזה שנתון הרכב כדי להתאים לו מצבר מדויק. בגדול מצברים לשברולט סוואנה יהיו מצברי 70 אמפר ויספקו לו את כל צריכת החשמל הדרושה לו כדי לעמוד בעומס החשמל הצפוי לו. חשוב מאוד לא להקל ראש בבחירת מצבר לשברולט סוואנה מכיוון שהתאמה של מצבר יכולה להעניק לך נסיעות ארוכות ובטוחות יותר ובכך לחסוך לך זמן וכסף.

כמה עולה מצבר לשברולט סוואנה?

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מצברים אשר מיוצרים על ידי יצרניות ישראליות וזרות. כשבוחרים את המצבר האחד מבין מצברים המתאימים לשברולט סוואנה כדאי לבדוק מהו עומס העבודה המופעל על הרכב, מה השנתון שלו וכמובן מה התקציב שיש לך למצבר חדש. מצד שני כשמדובר ברכיב כל כך משמעותי לרכב ובמיוחד לרכב עבודה, כדאי לשקול בחיוב להגדיל מעט את התקציב כדי לרכוש מצבר חדש איכותי שישרת אותך נאמנה לאורך זמן.

לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר מאחת מיצרניות המצברים המובילות ורטה ושנפ מכמה סיבות:

  • התאמה לשוק הישראלי
    מצברים עומדים בהמון עומס, הן ממערכות החשמל המותקנות ברכב והן מגורמים חיצוניים כמו חום ושמש. המדינה שלנו התברכה בהמון ימים חמים ושמשיים אשר יוצרים עומס נוסף על המצבר ולכן כדאי לרכוש מצבר אשר מותאם לאקלים הישראלי ולעומס העבודה הישראלי.
  • מוניטין, אמינות ועמידות
    חברות אלה פועלות בתחום המצברים מעל 50 שנה ונחשבות למובילות בתחומן. הידע העצום שיש להן אודות מצברים בא לידי ביטוי במצברים חזקים, אמינים ועמידים אשר משרתים עשרות אלפי לקוחות.
  • תעודת אחריות מקורית
    יצרניות אלה בטוחות במוצרים שלהן ולכן מעניקות לרוכשי המצברים תעודות אחריות אשר מספקות להם שירות וטיפול מלאים באלפי נקודות השירות הפזורות ברחבי הארץ.

להזמנת מצבר עד הבית פנו 24/7 לצוות לירון מצברים. המומחים שלנו יגיעו אליך תוך כחצי שעה מרגע פנייתך. אנו מספקים את השירות שלנו בכל אזור המרכז. התקשרו ומומחה מצברים שלנו יגיע אליכם ויבצע החלפה של מצבר לרכב בבת ים, הרצליה, רמת גן ובערים נוספות.

דגמים נוספים מבית שברולט:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לשברולט סוואנה הינם מצברים בקיבולת 70 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לשברולט סוואנה החל מ 645 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לשברולט סוואנה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.