החלפת מצבר לשברולט קרוז בדרך הנוחה והמשתלמת ביותר!
לירון מצברים מזמין אותך להנות משירות שיהפוך את החלפת המצבר לשברולט קרוז לקלה ומהירה במיוחד במסגרת שירות מצבר לשברולט קרוז עד הבית. תוך חצי שעה בלבד מרגע השיחה אלינו, יצא אליך מומחה מצברים, לכל מקום באזור המרכז, עם מצבר המותאם בדיוק לצרכי החשמל שלך. מומחה המצברים יבחן את המצבר הקיים שלך ורק אם לא ניתן לתקן אותו יחליף לך מצבר לשברולט קרוז. לאחר ההתקנה ידריך אותך על המצבר החדש שלך ויעזור לך להאריך את חייו וליהנות מההשקעה שלך כמה שיותר.

שירות מצברים לשברולט קרוז זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לשברולט קרוז במחירים משתלמים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לשברולט קרוז התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לשברולט קרוז

מצברים לשברולט קרוז במחיר מיוחד:

דרכים לגלות שהמצבר שלך אוטוטו שובק חיים

כשרוכשים רכב, לרוב אנחנו נבדוק את מצב המנוע, גיר והשלדה כדי להעריך את מצבו המכני של הרכב. אמנם אלו דברים בסיסיים לבדוק, אך אסור לשכוח גם את המצבר לשברולט משלוש סיבות:

  • מצברים לשברולט קרוז אחראיים על אספקת החשמל לכלל מערכות החשמל של הרכב
  • המצבר מעביר לסטרטר את הניצוץ הדרוש לו להנעת הרכב
  • בלי מצבר תקין הרכב לא יוכל לנסוע

יכול להיות שהרכב במצב מכני מעולה, אבל המצבר שלו כמעט שחוק לגמרי ואוטוטו הוא הולך להניע בפעם האחרונה. במידה ורכשת רכב יד שנייה אנחנו ממליצים לך לבדוק גם את מצב המצבר בעת הרכישה. אם הרכב כבר בבעלותך ולדעתך המצבר עומד לסיים את חייו, גיבשנו עבורך מספר בדיקות פשוטות שניתן לבצע לבד. הבדיקות האלו יעניקו לך את האינדיקציה הבסיסית לגבי מצב המצבר לשברולט קרוז שלך ויאפשרו לך לנסוע לחשמלאי רכב כדי לאבחן אותו בצורה מקצועית יותר.

הסימפטומים האבחון
מערכות החשמל לא מתפקדות כראוי המצבר לשברולט קרוז הוא הבטריה של הרכב וככזה הוא היחידי אשר אמון על ייצור ואספקת החשמל לכלל מערכות החשמל של הרכב. לכן אם שמת לב שהמזגן לא פועל כמו שצריך, האזעקה מקרטעת ואורות הרכב כבר לא מאירים חזק כפי שהתרגלת, רוב הסיכויים שהם לא מקבלים מספיק חשמל מהמצבר והגיע הזמן לקפוץ לחשמלאי הרכב ולאבחן אותו.
לא החלפת מצבר הרבה זמן מצברים לשברולט קרוז חיים בין שנתיים וחצי לחמש שנים, תלוי ברמת השימוש ברכב והשחיקה של המצבר. רכב אשר נוסע נסיעות ארוכות ומותקנות עליו מערכות חשמל מורכבות ישחק את המצבר מוקדם יותר מרכב אשר משמש לנסיעות עירוניות שגרתיות. אם המצבר שלך לא הוחלף מזה זמן רב, כדאי לך לקפוץ לחשמלאי רכב שיעזור לך להבין מהו המצב שלו והאם הגיע הזמן להחליף אותו.
ניסיונות הנעה קשים מתח חשמל נמוך ימנע מהמצבר לשלוח ניצוץ איכותי לסטרטר, מה שאומר שהרכב לא יצליח להניע בניסיונות הראשונים. אם מצאת את עצמך עם רכב שמסרב בעקשנות להניע, אך מניע בסופו של דבר, כדאי לך לנצל את ההזדמנות ולהחליף את המצבר בדחיפות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לשברולט קרוז התקשרו אלינו: 072-3921104

איך לבחור מצבר לשברולט קרוז?

כיום ישנם המון מותגי מצברים מכל העולם במגוון רחב של אמפרים עם טווחי מחירים גדולים. ישנו גם מגוון רחב של יצרניות מצברים, מומלץ לרכושמהיצרניות המובילות, מצבר מתוצרת VARTA ושנפ. המובילות הן השפע הזה מבורך מכיוון שהוא הביא “דם חדש” לשוק המצברים אך מהצד השני גרם לבלבול אצל רוכשי מצברים שמעולם לא רכשו מצבר בעצמם. רגע לפני שבוחרים מצבר לשברולט קרוז, נעזור לך להבין אילו סוגי מצברים קיימים בשוק:

סוג המצבר

מבנה המצבר, יתרונות וחסרונות

עופרת / רטוב / פתוח

למצבר זה ישנם שלושה שמות אשר מתארים אותו משלושה כיוונים שונים.
המצבר בנוי מלוחות עופרת (מצבר עופרת) אשר טבולים במים מזוקקים וחומצה (מצבר רטוב) כשמצבר זה זקוק למילוי תכוף של מים מזוקקים על ידי שפיכתם לפתח ייעודי (מצבר פתוח).הפלוסים:

המינוסים:

  • מזהם את הסביבה
  • מצריך מילוי מים מזוקקים כדי לשמור מהתחממות יתר
  • מצבר חלש

ג’ל / יבש / סגור

מצבר זה הוא הדגם המתקדם יותר של מצבר העופרת. גם לו יש 3 שמות מכיוון שאת החומצה והמים המזוקקים החליף ג’ל (מצבר ג’ל\מצבר יבש). אין צורך למלא בו מים מזוקקים ולכן אין לו פתחים (מצבר סגור).

הפלוסים:

  • ידידותי לסביבה
  • מצבר חזק ועמיד יותר
  • אין צורך בתחזוקה שוטפת

המינוסים:

  • יקר יותר ממצבר עופרת

מצבר סטארט סטופ

הפיתוח החדש של עולם המצברים. מצבר זה שאב השראה ממצבר פריקה עמוקה אשר מסוגל לפרוק את כל החשמל שבו ולהיטען מחדש מבלי לשחוק את המצבר.

הפלוסים:

  • המצבר החזק ביותר בשוק
  • המצבר הידידותי ביותר לסביבה

המינוסים:

  • יקר מאוד
  • דורש התאמה לסוג הרכב

כמה עולה מצבר לשברולט קרוז?

כפי שכתבנו, ישנם טווחי מחירי המצברים גדולים מאוד בין המצברים אשר בהכרח מעידים על איכותם. לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר מתוצרת VARTA ושנפ אשר מותאמים לאקלים הישראלי, מגיעים עם תעודות אחריות מקיפות ובעלי מוניטין של עשרות שנים. במידה ויש באפשרותך אנחנו ממליצים לבצע סקר שוק לפני רכישת מצבר חדש. במידה והרכב כבר נתקע אנחנו ממליצים לך לחסוך זמן ולהזמין שירות מצבר לשברולט קרוז עד הבית. במסגרת השירות מומחה מצברים מטעם לירון מצברים יגיע עד אליך ויחליך לך מצבר לרכב בראש העין, רמלה, נס ציונה ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לשברולט קרוז התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית שברולט:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לשברולט קרוז הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר או 66 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לשברולט קרוז החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לשברולט קרוז עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.