מצבר לטויוטה יאריס מבלי לזוז מהמושב!

אפשר לוותר על שירותי הגרירה ולבטל את הזמנת המונית למוסך. שירות מצבר לטויוטה יאריס עד הבית של לירון מצברים הוא הפתרון המושלם לרכבים תקועים וגם לאלו שאוטוטו צריכים להחליף מצבר. שירות זה כולל הגעה של מומחה מצברים אשר בודק את המצבר הקיים ומחליף אותו רק אם באמת צריך! החלפת מצבר לטויוטה יאריס אורכת רגעים ספורים ולאחריה ידריך אותך מומחה המצברים על שיטות להארכת חיי המצבר החדש שלך. איך שלא מסתכלים על זה, שירות מצבר עד הבית הוא הדרך היעילה והמשלמת ביותר להחליף מצבר לטויוטה יאריס!

שירות מצברים לטויוטה יאריס זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לטויוטה יאריס במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לטויוטה יאריס התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לטויוטה יאריס

מצברים לטויוטה יאריס במחיר ללא תחרות:

איך ניתן לזהות שהמצבר עומד להיגמר?

כשאנחנו מבקרים במוסך, משום מה אף אחד לא מדבר איתנו על מצב המצבר שלנו וחבל. זיהוי מוקדם של מצבר גמור יחסוך לך כסף והמון כאב ראש. ניתן לזהות אם המצבר שלך אוטוטו נגמר על ידי מספר פעולות פשוטות שלא דורשות ידע מקצועי או ידע מוקדם. במידה ועדיין לא זיהית במאה אחוז שהמצבר שלך נגמר אך ישנו עדיין חשד שזהו המקרה, כדאי לך להתעייץ עם מומחה ולכן אנחנו בלירון מצברים מציעים לך שיחת ייעוץ חינם שתעזור לך להבין סופית מה מצב המצבר שלך.

סימנים מזהים

מה הם אומרים?

אמצעי החשמל שברכב לא תקינים

מצברים לטויוטה יאריס אחראים לייצור ואספקת החשמל של הרכב וכל מערכות החשמל שבו ניזונות מהחשמל שלו. פגיעה בתפקוד של המערכות האלו מעידה על היחלשות המצבר ולכן אם זיהית שהאזעקה ברכב מזייפת, המזגן לא מקרר ולא מחמם כראוי והצופר בקושי עובד, ככל הנראה שכמות החשמל ברכב ירדה והמצבר עוד רגע שובק חיים.

תוקף המצבר פג

כן, גם למצברים לטויוטה יאריס יש תוקף והם אמורים להחזיק בין שנתיים וחצי לחמש שנים. טווח העבודה של מצבר נקבע על ידי ההתאמה שלו לרכב שלך ולשימושים שלך ברכב. גם מערכות החשמל המותקנות בו משפיעות על אורך החיים שלו ולכן אם מותקנים אצלך מערכת סאונד משוכללת, מסכי טלוויזיה, סאן רוף וכו’, ככל הנראה שהמצבר יסיים את חייו יחסית מוקדם.

הרכב לא מניע בקלות

המצבר אחראי ליצירת הניצוץ אשר מועבר לסטרטר ובאמצעותו הרכב מניע. אם לוקח לרכב מספר ניסיונות להניע, ככל הנראה שהחשמל שמגיע לסטרטר חלש מדי ויש להחליף את המצבר.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לטויוטה יאריס התקשרו אלינו: 072-3921104

אילו סוג מצברים קיימים בשוק?

עולם המצברים התפתח משמעותית בזמן האחרון וכיום ניתן למצוא שלושה סוגי מצברים עיקריים. סוגים אלו משמשים את כלל הרכבים הפרטיים הנעים על הכבישים ואותם ניתן למצוא בכל סוכנות מצברים. בנוסף קיים מגוון של יצרניות מצברים כשהמובילות הן מצברי ורטה, מצברי שנפ ומצברי בוש.

באיזה מצבר מדובר?

איך הוא פועל?

רטוב או עופרת

מצבר זה בנוי מלוחות עופרת אשר טבולות בחומצה. החיבור ביניהם יותר חשמל אותו מייצא המצבר הלאה.
  • יתרונות מצבר עופרת:
    מצבר זול
    המצבר הנפוץ ביותר בשוק
  • חסרונות מצבר עופרת:
    לא ידידותי לסביבה
    דורש תחזוקה שוטפת בדמות מילוי מים מזוקקים מעת לעת. אי מילוי המים האלו עלול לגרום להתחממות המצבר ולקלקולו.

יבש או ג’ל

הגרסה המחודשת של מצבר העופרת. מצבר זה מלא בג’ל ולכן נקרא כך. הג’ל מחליף את החומצה ומספק חשמל תוך חיכוך עם לוחות העופרת. מצבר זה נקרא גם מצבר סגור מכיוון שאיננו דורש מילוי מים מזוקקים.
  • יתרונות מצבר ג’ל:
    ידידותי יותר לסביבה
    עמיד, חזק ואיכותי יותר
    לא דורש מילוי מים מזוקקים
  • חסרונות מצבר ג’ל:
    יקר יותר ממצבר עופרת

מצבר START&STOP

מצבר זה פועל בדומה למצבר פריקה עמוקה. הוא מסוגל לכבות את הרכב ולהדליק אותו במאיות השנייה. יכולת זו באה לידי ביטוי בהמון פריקות והטענות של המצבר מבלי לשחוק אותו.
  • יתרונות מצבר Start&Stop:
    המצבר החדש, החזק והאיכותי ביותר בשוק
    ידידותי יותר לסביבה מכל המצברים
  • חסרונות מצבר Start&Stop:
    המצבר היקר ביותר בקטגוריה
    לא מתאים לכל הרכבים

אז כמה עולה מצבר לטויוטה יאריס?

בגדול החל מ 450 שקלים, מחיר מצבר לטויוטה יאריס נקבע על ידי יצרנית המצבר, תוקף תעודת האחריות וכמובן גודל הקיבולת שלו. לירון מצברים מתחייבים להעניק לך הצעת מחיר למצבר הוגנת ומשתלמת אשר תספק לך מצבר איכותי שיצליח לעמוד בכל אתגרי הדרך ויסיע אותך למחוז חפצך בבטחה. לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר שנפ אשר מוכר מאוד בארץ ובעולם ומתאים במיוחד לאקלים הישראלי הקשוח.
אם בכל זאת נתקעת עם הרכב אנחנו מציעים לך להשתמש בשירות מצבר לטויוטה יאריס עד הבית תוך 30 דקות בכל מקום באזור המרכז. מומחה יגיע עד אליך להחליף מצבר לרכב בראשון לציון, הוד השרון, אור יהודה ועוד ערים רבות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לטויוטה יאריס התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית טויוטה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לטויוטה יאריס הינם מצברים בקיבולת 45, 46 או 50 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לטויוטה יאריס החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לטויוטה יאריס עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.