הדרך הקלה להחליף מצבר ליונדאי איוניק!
יונדאי איוניק ההיברידית זקוקה למצבר חדש? המלאי של לירון מצברים מחכה לה בידיים פתוחות!
אצל לירון מצברים אפשר לבחור מצבר חדש ממגוון יצרניות מוכרות וגדולות כגון ורטה, בוש ושנפ אשר יספק לך נסיעה בטוחה, חלקה ונעימה בכל הנעה של הרכב. מומחי המצברים של לירון מצברים עובדים מסביב לשעון ולכן אם נתקעת בלי מצבר, לא באמת נתקעת כי תוך 30 דקות מרגע הזמנת שירות מצבר ליונדאי איוניק עד הבית, בכל מקום באזור המרכז, מומחה המצברים של לירון מצברים יחליף לך מצבר ויחזיר אותך לשגרה!

שירות מצברים ליונדאי איוניק זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצבר ליונדאי איוניק מחיר החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי איוניק התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר ליונדאי איוניק

מצברים ליונדאי איוניק במבצע

כל הדרכים לזהות מצבר ליונדאי איוניק שכבר גוסס

מצבר הרכב הוא בטריה לכל דבר ועניין ולכן גם הוא גוסס ולא שובק חיים מיד. אמנם אי אפשר לסובב אותו כדי לגרום לפעול שוב כמו בשלט של טלוויזיה, אבל גם הוא מגמגם ומנסה להגיד לך שהגיע הזמן להחליף אותו. כיום יש מגוון רחב של מצברים ליונדאי איוניק מתוצרת של חברות שונות כשהמובילות הן מצברים מבית בוש, וורטה ושנפ. ניתן לזהות מצבר גוסס על ידי חלק או כל הסימנים הבאים:

  • נורת המצבר נדלקה
    אמנם זה סימן מובן מאליו, אבל אנחנו מרגישים צורך להדגיש אותו כי לעיתים אנחנו נוטים להתעלם מהנורות שמופיעות פתאום על לוח המחוונים. נורת המצבר לא אומרת בהכרח שהמצבר גוסס אך מעידה בהחלט על בעיה במצבר. לירון מצברים ממליץ לך לקפוץ לחשמלאי רכב כדי שיבדוק את המצבר וימליץ לך על דרכי טיפול במצבר.
  • מצבר ישן
    כן, גם למצברים יש תאריך תפוגה והם נשחקים עם הזמן. בגלל שאנחנו לא מקפידים על תחזוקה שוטפת של המצבר, הוא צובר קורוזיה וחלודה אשר מקשות עליו לתפקד כמו שצריך. כשמוסיפים לתמהיל את מזג האוויר הישראלי הקשוח אין למצבר יותר מדי הנחות ולכן הוא נשחק אף יותר. אם שכחת מתי הייתה הפעם האחרונה שהחלפת מצבר ליונדאי איוניק שלך, ככל הנראה שהגיע הזמן להחליף אותו. ההמלצה שלנו היא לבדוק במוסך בפעם הבאה שהרכב יגיע לטיפול או לחילופין לקפוץ לחשמלאי רכב. כיום ניתן להשיג מגוון מצברים ליונדאי איוניק וביניהם גם מצברים משומשים שיכולים להוזיל את המחיר.
  • קושי בהנעת הרכב
    תפקידם של המצברים ליונדאי איוניק, מעבר להיותם ספקי החשמל של הרכב, הוא לספק את הניצוץ שבאמצעותו הסטרטר מניע את הרכב. רכב שלא מניע בצורה חלקה בהחלט יכול להעיד על מצב המצבר שבו. מצד שני, יש לבחון את הנושא ולהבין האם זו מעידה חד פעמית או שמא הדבר הזה קורה לעיתים תכופות יותר מה שמעיד על מצבר גוסס.
  • חוסר תפקוד של מערכות החשמל שברכב
    אם זיהית שהחלונות עייפים, האורות עמומים ומערכות השמע שברכב שלך משתגעות, ככל הנראה שהחשמל לא זורם בצורה תקינה מהמצבר והדבר הזה משפיע על התפקוד של המערכות האלו. גם אזעקה נפגעת מחשמל נמוך מדי ולכן כדאי מאוד לבדוק את המצבר.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי איוניק התקשרו אלינו: 072-3921104

מה לעשות כשהרכב תקוע ללא מצבר?

רוב הסיכויים שיגיע הרגע שלך להחליף מצבר ליונדאי איוניק כשהוא כבר גמור. וזה בסדר. אין לנו “חינוך מצברי” כשאנחנו רוכשים רכב ולכן אנחנו לא מתייחסים למצבר בכובד הראש הנדרש. רגע לפני שהאצבע כותבת שירותי גרירה בגוגל, יכול להיות שהמצבר שלך לא גמור וניתן לנסות כמה שיטות פשוטות להניע את הרכב.

  1. חיבור בכבלים
    יכול להיות שהמצבר שלך התרוקן מאיזה אור קטן שלא כיבית והוא לא באמת נגמר. כדי לוודא שהמצבר לא גמור ניתן לחבר כבלים (בזהירות) בין הקטבים השונים של הרכב. הרכב המניע צריך לעבוד ואילו הרכב המונע צריך להיות בהיכון עם הסוויץ’. ברגע החיבור יש לנסות להניע את הרכב אך לא לנסות יותר מדי כדי לא לשחוק את המערכות. במידה והרכב הניע יש לקחת אותו לסיבוב בן 30 דקות לפחות כדי להטעין את המצבר. במידה והרכב לא הניע, ככל הנראה שהמצבר גמור ויש להחליפו.
  2. ניקוי קורוזיה וחלודה
    קורוזיה מתפתחת באיזור הקטבים של המצבר ועלולה להשפיע על איכות הזרמת החשמל לחלקים השונים של הרכב. שטיפה של הקטבים במים רותחים תעזור להרחיק את הקורוזיה ותשפר את זרימת החשמל.

אם הפעולות האלה לא עזרו אתה יכול להנות משירות מצבר ליונדאי איוניק עד הבית. מומחה יגיע אליך תוך 30 דקות בכל מקום באזור המרכז ויחליף לך מצבר לרכב בהוד השרון, בת ים, נס ציונה ועוד שלל ערים.

כמה עולה מצבר חדש ליונדאי איוניק?

כיום יש מגוון רחב של מצברים ליונדאי איוניק וגם טווח מחירי המצברים רחב, חלקם יקרים פחות אך לא זו המשוואה שיש להשתמש כשבוחרים מצבר. לירון מצברים מעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם אשר במהלכה נבין את צרכי החשמל שלך ונתאים לך מצבר שיעמוד בעומס החשמל הצפוי לו ובתקציב אותו הגדרת לרכישת מצבר חדש לרכב שלך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי איוניק התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית יונדאי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים ליונדאי איוניק הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר ליונדאי איוניק החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר ליונדאי איוניק עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.