החלפת מצבר ליונדאי אקסנט בשירות יוצא דופן
שירותי גרירה OUT, שירות מצבר ליונדאי אקסנט עד הבית IN! היום ניתן להחליף מצברים ליונדאי אקסנט מבלי לזוז מהרכב. כל מה שצריך לעשות זה להתקשר ללירון מצברים ולקבל מומחה מצברים שיגיע עד אליך, תוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז, יבדוק את המצבר ויחליט האם צריך להחליף אותו. רק במידה והמצבר שלך נהרס, מומחה המצברים יחליף לך מצבר! לאחר החלפת המצבר, מומחה המצברים של לירון מצברים ידריך אותך איך ניתן להאריך את חיי המצבר החדש שלך בכמה פעולות פשוטות. שירות מצבר עד הבית זמין עבורך עשרים וארבע שבע כך שזה לא באמת משנה מתי נהרס לך המצבר, תוך חצי שעה יוחלף לך המצבר והשגרה שלך תחזור למסלול!

שירות מצברים ליונדאי אקסנט זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים ליונדאי אקסנט במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי אקסנט התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר ליונדאי אקסנט

מצברים ליונדאי אקסנט במבצע:

איך מצבר מחליט להיהרס?

האמת שהמצבר שלך מפזר לך פירורי לחם אשר מעידים על מצבו. ישנם מספר סימנים שניתן להבחין בהם בקלות, אשר יעזרו לך להבין שהגיע הזמן להחליף מצבר ליונדאי אקסנט שלך וימנעו בוקר מלא תסכול ועצבים. הסימנים הם:

  • ניסיונות הנעה כושלים
    המצבר אחראי לספק את הניצוץ הדרוש להנעת הרכב ולכן אם הרכב שלך מסרב להניע בצורה חלקה, ככל הנראה שיש בעיה בהזרמת החשמל אל הסטרטר.
  • מערכות חשמליות לא מתפקדות
    כל מוצרי החשמל ברכב שלך ניזונים מהחשמל שמגיע מהמצבר ולכן אם החלונות שלך עולים בצורה עייפה, המזגן שלך כבר לא מתפקד כמו שצריך, האורות עמומים והצופר בקושי נשמע, הגיע הזמן להחליף מצבר.
  • נורת המצבר נדלקה
    גם למצבר יש נוכחות בלוח המחוונים. אם זיהית שהמנורה שלו דולקת, ככל הנראה שיש בעיה במצבר. זה לא אומר שהוא גמור, אבל זה כן אומר שהגיע הזמן לקפוץ לחשמלאי רכב שיבדוק במה מדובר.

איך לבחור מצברים ליונדאי אקסנט?

בזכות התפתחות שוק המצברים העולמי, הגיעו לישראל המון יצרנים חדשים שהביאו טכנולוגיות חדשות ורמות מחירים חדשות. כאן המקום לציין שלא כל הנוצץ זהב הוא ויש לבדוק טוב מאוד מי אלו החברות החדשות שנכנסות לשוק, מה הביקורות על המצברים שלהן וכמה הן יודעות להעניק שירות במקרה של תקלה. לירון מצברים ממליץ לרכוש מצברים מתוצרת ורטה או שנפ אשר מותאמים באופן מלא לאקלים הישראלי הקשוח ולעומס העבודה בכבישי ישראל. מעבר ליצרניות, ישנם סוגי אמפר שונים לכל רכב ואף לכל דגם ולכן כדאי להבין איזה סוג אמפר מתאים לך. יונדאי אקסנט נעה על מצבר 50 אמפר ומצבר 55 אמפר, תלוי בעומס החשמל של הרכב. במידה והתקנת מערכות חשמל מתקדמות והרכב שלך נוסע נסיעות ארוכות ככל הנראה יתאים לך מצבר 55 אמפר. במידה ולא והיונדאי אקסנט שלך משמשת אותך לנסיעות עירוניות, עדיף לך לרכוש מצבר 50 אמפר אשר ישרת אותך נאמנה ויעמוד במסגרת התקציב שלך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי אקסנט התקשרו אלינו: 072-3921104

כיצד ניתן להאריך חיי מצבר ליונדאי אקסנט?

אורך חייו של מצבר נעים בין שנתיים לחמש שנים, תלוי בעצימות השימוש בו ובהתאמה שלו לרכב שלך. בעזרת מספר פעולות פשוטות ניתן לשמור על המצבר ולמקסם את השימוש בו:

  • ניקוי קורוזיה על ידי שטיפת איזור קטבי המצבר במים רותחים
  • בדיקה חצי שנתית אצל חשמלאי רכב
  • הקפדה על מילוי מים מזוקקים (תקף למצברי עופרת\מצברים רטובים בלבד)
  • וידוא שאין אורות דולקים ששכחת. גם האורות הקטנים ביותר עלולים בחלוף הזמן לגמור לך את המצבר

מה מחיר מצבר ליונדאי אקסנט?

מאחר ויש מגוון רחב של סוגי מצברים ליונדאי אקסנט וכן מגוון של יצרניות מצברים ניתן למצוא מנעד רחב של מחירי מצברים. מצבר מתומחר לפי גודל הקיבולת שלו, יצרנית המצבר ותוקף תעודת האחריות. את השניים הראשונים כבר הספקת להכיר וכאן נספר לך על חשיבותה של תעודת אחריות מקורית. תעודה זו מקנה לך שירות מלא בכל אחת מנקודות השירות הפרושות ברחבי הארץ (שנפ מחזיקה 2500 כאלו) לכל תקלה שלא תקרה במצבר שלך. תעודה זו מספקת לך ראש שקט ומבטיחה שהמצבר שלך יקבל מענה מלא וזה לא משנה היכן תקרה התקלה. לירון מצברים מספק לך גם הוא אחריות יצרן לכלל המצברים שברשותו ולכן אפשר להגיד שהכיסוי המצברי שלך מלא ואיכותי. תעודות האחריות הסטנדרטיות מגיעות עם 12 חודשי אחריות אך ניתן לרכוש חודשי אחריות נוספים בסכומים סמליים של עד 24 חודשי אחריות. לירון מצברים ממליץ להגדיל ככל הניתן את האחריות על המצבר החדש שלך כדי לוודא שבשנתיים הקרובות אין לך דאגה מכיוון המצבר שהרגע רכשת.
אנו מזכירם לך כי אם נתקעת כבר עם מצבר גמור ניתן להנות משרות מצבר ליונדאי אקסנט עד הבית בתוך חצי שעה בלבד בכל מקום באזור המרכז. מומחה מטעם לירון מצברים יגיע ויחליף לך מצבר לרכב במודיעין, ראש העין, נתניה ועוד ערים רבות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי אקסנט התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית יונדאי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים ליונדאי אקסנט הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר ו-55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר ליונדאי אקסנט החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר ליונדאי אקסנט עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.