מצבר ליונדאי סנטה פה מבלי לזוז מהספה!
נתקעת עם הרכב? שירות מצבר ליונדאי סנטה פה עד הבית הוא הדבר הכי טוב שקרה לך! שירות זה כולל הגעה של מומחה מצברים עד אליך, תוך חצי שעה בלבד בכל מקום באזור המרכז, בחינת המצבר הקיים שלך והחלפה שלו רק במידה והמצבר באמת גמור. לאחר החלפת המצבר הזריזה, מומחה המצברים ידריך אותך איך לשמור על המצבר החדש שלך כך שהוא יחזיק לך מקסימום זמן!

שירות מצברים ליונדאי סנטה פה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים ליונדאי סנטה פה במחירים החל מ 565 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי סנטה פה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר ליונדאי סנטה פה
מצברים ליונדאי סנטה פה במבצע:

איך ניתן לדעת שהמצבר אכן נגמר?

מצבר ליונדאי סנטה פה הוא למעשה הסוללה של הרכב ולכן אחראי לאספקת החשמל לכלל מערכות החשמל שברכב ולהעברת הניצוץ הראשוני הדרוש לסיבוב המנוע הראשון, שלאחריו הרכב מונע. ישנם מספר סימנים מקדימים שמעידים על מצבר סוף חייו, אותם נפרט כאן:

התסמין מה הפירוש?
נורית דלוקה בלוח המחוונים גם למצבר יש מקום של כבוד בלוח המחוונים. הנורית שלו נראית כמו מצבר וצבעה כתום. ברגע שהנורית הזו נדלקה, ישנה בעיה במצבר ליונדאי סנטה פה או באלטרנאטור ולכן מומלץ לקפוץ לחשמלאי רכב כדי שיבדוק את המצבר.
אביזרי חשמל לא תקינים אם המצבר ליונדאי סנטה פה לא תקין, הדבר ישפיע על כלל מערכות החשמל ברכב ולכן אם זיהית שהמזגן לא תקין, האזעקה לא מתפקדת כראוי ואורות הרכב עמומים כנראה שלא מגיע אליהם מספיק חשמל מהמצבר ויש להחליפו.
ניסיונות הנעה מרובים כדי הרכב יניע, על המנוע לבצע סיבוב מנוע ראשון. על התפקיד הזה אמון הסטרטר אשר מקבל את הניצוץ מהמצבר. אם הרכב מתקשה להניע, ככל הנראה שלא מגיע מספיק חשמל מהמצבר אל הסטרטר והמנוע לא מצליח להשלים סיבוב מנוע.
רעשי תקתוק מכיוון המנוע מצבר תקין אמור לעבוד בצורה חלקה ללא כל רעשי רקע. במידה והתחלת לשמוע רעשים מוזרים מכיוון המנוע, כנראה שיש תקלה במצבר וכדאי להתייעץ עם חשמלאי רכב.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי סנטה פה התקשרו אלינו: 072-3921104

כל סוגי המצברים הקיימים לרכבים פרטיים

בענף המצברים קיימים סוגים שונים של מצברים ליונדאי סנטה פה אשר התפתחו במשך השנים. כדאי לך להכיר אותם כדי שיהיה לך קל יותר להבין איזה מצבר ליונדאי מתאים יותר לצרכים שלך.

סוג המצבר

מידע על המצבר

מצבר עופרת

המצבר הנפוץ ביותר בשוק. הוא מורכב מלוחות עופרת שיחד עם חומצה ומים מזוקקים יוצרים חשמל.

פלוסים:

מינוסים:

  • נחשב למזהם ביותר
  • דורש מילוי מים מזוקקים
  • מצבר חלש יחסית לקטגוריה

מצבר ג’ל

השלב הבא של המצברים ליונדאי סנטה פה. במצבר זה הוחלפו המים המזוקקים והחומצה בג’ל שיוצר חשמל יחד עם לוחות העופרת.

פלוסים:

  • ירוק יותר
  • אמין וחזק
  • לא דרושה לו תחזוקה שוטפת

מינוסים:

  • יקר יותר ממצבר העופרת

מצבר Start&Stop

הפיתוח המתקדם ביותר בעולם המצברים. מצבר זה מסוגל לדומם את הרכב ולהניע אותו מספר רב של פעמים מבלי לגרום לשחיקה של המצבר.

פלוסים:

  • המצבר האמין ביותר
  • נחשב לירוק ביותר
  • חוסך בדלק

מינוסים:

  • יקר
  • מותאם לשימוש ברכבים מסויימים

כמה עולה מצבר לסנטה פה?

שאלת השאלות אשר מורכבת ממספר גורמים שיש לקחת בחשבון לפני שמחליטים לרכוש מצבר חדש ליונדאי סנטה פה. בכל מקרה, מומלץ לבצע סקר שוק לפני רכישת מצבר חדש כדי לקבל מושג מה מחירי המצברים שמתאימים לך וגם כי לעיתים ניתן למצוא מצברים במבצע.
יצרנית המצבר
שוק המצברים ליונדאי סנטה פה שופע בסוגי מצברים שונים אשר מיוצרים על ידי מספר רב של יצרניות שכל אחת מבטיחה ביצועים מעולים, מחירים נמוכים ואיכות ללא תחרות. לצערנו, זה לא המצב. מחירים נמוכים מדי על מצבר בהחלט יעידו על איכות המצבר וגם כאן הקלישאה נכונה: “הזול יקר הוא”. רכישת מצבר צריכה להיות לטווח הארוך מכיוון שמצבר תקול יכול להרוס יום שלם ולגרום לך להוציא כספים שלא תכננת להוציא. היצרניות המומלצות על ידי לירון מצברים הן VARTA ושנפ מכיוון שהן מנוסות מאוד בתחום המצברים מחד ומציעות מגוון רחב של מצברים מאידך. הן יקרות יותר ממחיר השוק אבל האיכות, השירות והעמידות של המצברים שלהן שווים את זה.
התאמה למזג האוויר הישראלי
מצברים פועלים כל השנה אך בישראל הם צריכים לעבוד אפילו קשה יותר כשמגיע הקיץ. החום מעמיס על המצבר שממילא עובד קשה כדי לספק חשמל בעיקר למזגן שפועל ללא הפסקה. התאמה של המצבר לאקלים הישראלי תתרום לעמידות שלו בעומס.
נקודות שירות
מצבר מגיע עם תעודת אחריות אשר תקפה ל-12 עד 24 חודשים. תעודה זו הכרחית כדי שיהיה לך מענה אם חלילה יקרה משהו למצבר החדש שלך. לצורך הדוגמא, שנפ מפעילה כ-2500 נקודות שירות שונות ברחבי הארץ, מה שמקנה לך ביטחון מלא במצבר החדש שרכשת.

אם חלילה נתקעת עם הרכב אנו מעמידים לרשתוך שירות מצבר ליונדאי סנטה פה עד הבית בו מומחה יגיע עד אליך בתוך 30 דקות בכל מקום באזור המרכב ויחליף לך מצבר לרכב ברעננה, נס ציונה, יהוד ועוד ערים רבות. כל שעליך לעשות הוא להתקשר והמומחה בדרך אליך!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי סנטה פה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית יונדאי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לליונדאי סנטה פה הינם מצברים בקיבולת 72 אמפר ו-80 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר ליונדאי סנטה פה החל מ 565 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר ליונדאי סנטה פה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.