החלפת מצבר ליונדאי i25 בדרך הכי מהירה ומשתלמת בארץ!

הסטרטר מסרב לשמוע בקולך ולא מניע את האוטו? ככל הנראה שהמצבר שלך גמור. אבל אין שום בעיה! כבר לא צריך לפנות חצי יום עבודה בשביל להחליף מצבר ליונדאי i25. כל מה שצריך לעשות הוא לחייג ללירון מצברים, להמתין ליד הרכב ולהנות משרות מצבר ליונדאי i25 עד הבית. תוך 30 דקות בלבד יגיע אליך מומחה מצברים אשר יחליף את המצבר שלך, ילמד אותך איך לשמור על המצבר החדש שלך ויוודא שהרכב שלך תקין. לירון מצברים, ככה מחליפים מצברים ליונדאי i25 היום!

שירות מצברים ליונדאי i25 זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצבר ליונדאי i25 מחיר החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i25 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר ליונדאי i25

איזה מצבר מתאים ליונדאי i25?

מצבר ליונדאי i25 במידות האמפר המומלצת

יונדאי אקסנט הוא רכב מוכר ונפוץ בישראל. סופר מיני גדולה אשר מספיקה למשפחה קטנה. הבאגז’ שלה גדול והמרווח מאחור נוח מספיק ולכן היונדאי אקסנט הפכה להיות רכב משפחתי מבוקש. האקסנט נוסעת על מצבר 55 אמפר ומצבר 50 אמפר. ההבדל באמפרים הוא בעצם ההבדל בעוצמה של המצברים. ככל שמידת האמפר גדולה מדי כך היכולת של המצבר לייצר חשמל גבוהה יותר. אמפרים נמדדים לפי קיבולת לשעה ולכן מצבר גדול יותר יוכל לייצר כמות חשמל גדולה יותר לשעה. זה לא אומר שהמצבר טוב יותר! אלא שהוא חזק יותר.

מה ההבדל בין האמפרים?

בטח ראית שיש שני סוגים עיקריים של מצברים ליונדאי i25. הסיבה לכך היא פשוטה: השימושים שלך ברכב.
שני דגמים דומים לחלוטין של יונדאי i25 יכולים לנוע עם שני סוגי מצברים מכיוון שכל נהג משתמש ברכב שלו בצורה שונה ולכל רכב יש את עומס החשמל שלו.
לדוגמה:
נהג א’ נוהג ביונדאי אקסנט שלו לעבודה, לסופר ולעיתים רחוקות לאיזה טיול. נהג זה לא שידרג את הרכב שלו ונשאר בדגם הסטנדרטי ללא שיפורים ומערכות חדשות. נהג זה יכול להסתפק במצבר 50 אמפר ליונדאי i25 מכיוון שאין עומס חשמל רציני על הרכב.
נהג ב’ נוהג לעבודה, לסופר, להורים שגרים רחוק, התקין מערכות סאונד חדשות ומסכים ונוסע עם כל המשפחה לטיול בכל סופ”ש. עומס החשמל ברכב כזה משמעותי מאוד ודורש מצבר חזק יותר שיוכל לעמוד במשימות ובאתגרים של השימושים בו.

לסיכום:
גודל המצבר איננו שייך לאיכות המצבר. בייחוד שניתן למצוא מגוון סוגי אמפרים באותה יצרנית למשל מצבר שנפ 50 אמפר, מצבר VARTA במידה של 55 אמפר וכו’. הדרך הטובה ביותר להבין איזה מצבר טוב יותר עבורך היא להתייעץ עם מומחה מצברים שיאבחן את הרכב שלך ואת השימושים שלך בו ולבסוף יתאים לך מצבר שיעניק לך נסיעה בטוחה, חלקה ורציפה לאורך כל שנות חייו של המצבר החדש שלך. חשוב לזכור שיש מגוון רחב מאוד של מצברים ליונדאי i25 הן מבחינת כוח המצבר והן מבחינת יצרניות המצבר. בלירון מצברים אנו ממליצים לרכוש מצבר מהיצרניות המובילות: מצברי בוש, ורטה ושנפ.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i25 התקשרו אלינו: 072-3921104

איך לזהות שהמצבר הולך להיגמר?

מצבר גמור זה לא גזירת גורל. מכיוון שאף פעם לא התעמקת במצבר, הוא נראה רכיב מוזר שתוקע את הרכב מדי פעם ואז צריך להחליף אותו. חבל. החלפה מתוכננת של מצבר לרכב יכולה לחסוך לך המון כאב ראש ולא מעט כסף! בדיקת ספקים ומחירים מראש יכולה להוזיל משמעותית את מחיר המצבר החדש שתקנה ולפעמים אף תוכל למצוא מצברים חדש במבצע. על מנת להימנע ממצב בו המצבר מפתיע אותך, גיבשנו עבורך טבלה שתסקור את הסימפטומים השונים שמצבר גמור משדר לך. במידה וזיהית סימפטום אחד מהרשימה מטה, לירון מצברים ממליצים לך להתקשר לשיחת ייעוץ בחינם במהלכה נאבחן את המצבר שלך ונתכנן איתך יחד את הדרך הטובה ביותר להחליף מצבר.

הסימפטום

מה זה אומר?

אורות חלשים או צופר חלש או מזגן לא עובד ואפילו אזעקה לא מתפקדת

מצבר אמון על אספקת חשמל למערכות החשמל של הרכב. ברגע שהן מתחילות לחרוק, ככל הנראה שמשהו לא תקין במצבר ויש לקפוץ לחשמלאי רכב על מנת לאבחן את המצבר.

הרכב לא מניע בניסיון הראשון

תפקידו הראשי של המצבר הוא לספק את החשמל הדרוש להצתת הסטרטר ולהנעת הרכב. ברגע שהרכב מסרב להניע, יש לבדוק האם הגיע הזמן להחליף את המצבר

קורוזיה, חלודה, סדקים, נזילות

המצבר חשוף גם הוא לפגעי מזג האוויר ולטלטלות וזעזועים. פגיעה פיזית במצבר עלולה לגרום לשיבוש באספקת החשמל ולכן יש לנקות את הקטבים עם מים רותחים מדי פעם. בנוסף, אם זיהית נזילה מהמצבר יש להתקשר מיד למומחה מצברים שיגיע להחליף את המצבר שלך! הנזילה הזו היא חומצה שעלולה להיות מסוכנת לך ולשאר חלקי הרכב שלך!

כמה עולה מצבר ליונדאי i25?

צוות לירון מצברים ממליצים לרכוש מצברים של היצרניות הבאות: ורטה ושנפ. יצרניות אלו עובדות זמן רב עם השוק הישראלי ומייצרות מצברים אשר מתאימים לו באופן מלא. טווחי המחירים של המצברים שונים ולכן אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו על מנת לקבל הצעת מחיר ייחודית למצבר עד הבית.
בנוסף, נשמח לעמוד לשירותך עם שרות מצבר ליונדאי i25 עד הבית בתוך 30 דקות בכל מקום באזור המרכז. אנחנו נגיע לבצע החלפת מצבר לרכב בגבעתיים, רעננה, נס ציונה ועוד ערים נוספות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i25 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית יונדאי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים ליונדאי i25 הינם מצברים בקיבולת 55 או 62 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר ליונדאי i25 החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לדייהטסו סיריון עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.