אפשר להפסיק לחפש מצבר ליונדאי i35!
מחיר אטרקטיבי ושירות מצוין כל זה תחת קורת גג אחת! מגוון רחב של מצברים חדשים או משומשים מחכים ללקוחות שלנו ויגיעו בשיחת טלפון קצרה. אנחנו מזמינים אותך להתקשר בכל שעה ולקבל הצעת מחיר משתלמת עבור מצבר ליונדאי i35 שלך.

שירות מצברים ליונדאי i35 זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצבר ליונדאי i35 מחיר החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i35 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב יונדאי i35

מצבר ליונדאי i35 מחיר מבצע

יונדאי i35 ההצלחה השקטה

יונדאי i35, או בשמה המקביל יונדאי אלנטרה, היא הרכב המשפחתי הקטן של חברת יונדאי. האלנטרה נחשבת למשפחתית המועדפת ביותר בקרב הציבור הרחב (בקטגוריה שלה) ועוברת אפילו את השברולט קרוז והקיה פורטה, שכן היא מעניקה תמורה מלאה למחיר שמשלמים עבורה.
אם המצבר שבק חיים ואתם רוצים לדעת כמה אמפר מצבר ליונדאי i35 אז המצבר שאתם מחפשים הוא מצבר 55 אמפר לרכב, מצבר נפוץ שאפשר לרכוש דרך יצרניות המצברים המוכרות.

כמה עולה מצבר ליונדאי אלנטרה?

המגוון הרחב של חברות המייצרות את המצבר הזה מעניק לך את הגמישות בבחירה של המצבר החדש עבור הרכב שלך. שנייה לפני בחירת המצבר, לירון מצברים ממליצים לך לבחון את התקציב המיועד לרכישת המצבר כדי שהוא יתאים לפרמטר החשוב הזה. בדרך כלל, לא צריך להגזים בקביעת עלות המצבר, שכן שימושים פרטיים ומשפחתיים לא מצדיקים זאת.
בנוסף לכך, אנחנו בלירון מצברים מזמינים אותך להתקשר אלינו בכל שעה על מנת לקבל ייעוץ מקצועי בחינם שקשור לבחירה של המצבר הבא לרכב שלך. אין זה אומר שמצבר יקר יהיה המצבר שהרכב שלך גם יפיק ממנו יותר.
טווח המחירים של מצברים שמתאימים ליונדאי I35 נעים בין 455 שקלים ל 635 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה)

למה כדאי לרכוש מצבר מלירון מצברים?

  • הניסיון שלנו – לירון מצברים פעילה בתחום המצברים יותר מ- 15 שנים, מה שמקנה לעובדים המקצועיים שלה הבנה רבה ורחבה בעולם המצברים ההולך ומתפתח.
  • מקצועיות ללא פשרות – המומחים שלנו ישמחו לעזור לך בכל שאלה או עניין ואפשר יהיה לקבל מהם ייעוץ מקצועי ואובייקטיבי בנוגע לבחירת מצבר חדש ליונדאי i35 שלך.
  • מבחר המצברים שלנו – לירון מצברים מעמידה לרשותך מבחר רחב ומגוון של מצברים ליונדאי i35, כך שהבחירה של המצבר החדש תהיה המתאימה ביותר עבורך ועבור הרכב שלך.
  • זמינות מסביב לשעון – לירון מצברים זמינה עבורך ועבור כל לקוחותיה 24/7 וממשיכה ללוות אותך גם לאחר התקנת המצבר החדש.
  • שירות ברמה הכי גבוהה שיש – לירון מצברים מאמינה בהגינות וחרטה על דגלה יושרה כלפי הלקוחות שלה. מסיבה זו, רק אחרי בדיקה מקיפה ומעמיקה של המצבר הנוכחי ברכב שלך, ייקבע האם אין מנוס מהחלפה שלו ורק אז הוא אכן יוחלף!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i35 התקשרו אלינו: 072-3921104

שירות מצבר ליונדאי i35 עד הבית

כבר אין צורך להגיע לחנות מצברים, מהיום המצבר החדש מגיע עד אליך!
אם קרה וההרכב שלך נתקע בגלל מצב תקול או גמור, שירות חדשני ומהפכני של לירון מצברים מאפשר הגעת מצבר ליונדאי i35 עד הבית שלך. השרות יחסוך לך המתנה ארוכה לגרר ורכישת מצבר חדש במחיר גבוה מאוד.
יש לך חשש שהמצבר שלך אוטוטו נגמר? לא יודע איזה מצבר מתאים ליונדאי i35? גם כאן נשמח להעניק שירות שיחסוך לך המון, אין צורך למצוא זמן כדי להגיע במיוחד לבחור ולקנות מצבר, לחפש חנייה או לעמוד בפקקים. כל אלה יהפכו כל עסקה ללא משתלמת, אם אפשר פשוט להתקשר ולקבל שירות מצוין של מצבר עד הבית. במחיר הוגן ונוח של חמישים שקלים בלבד ניתן להזמין מצברים בהתאמה אישית ליונדאי שיגיע אליך עד חצי שעה בלבד מרגע ההזמנה!

בחירת מצבר ליונדאי i35 בצורה נכונה

הרכב שלך צמוד אליך כל שעות היום והלילה וגם במהלך סופי שבוע והחגים, לעבודה או לטיולים. גם אם לפעמים נחשוב שהמצבר הוא עוד אחד מהרכיבים שנדרשים לפעילות תקינה של הרכב שלנו אין זה נכון כלל וכלל וחשוב להתייחס למצבר עוד לפני שהוא נגמר וצריך להחליף אותו.
השקעה במצבר המתאים ביותר לצרכים שלך ושל הרכב שלך תיתן לך ראש שקט למשך הרבה מאוד זמן, בעיקר אם הספק של המצבר גם ידריך אותך איך לשמור על המצבר בצורה הטובה ביותר.
השקעה לטווח ארוך
אף אחד לא רוצה להיתקע באמצע הנסיעה עם מצבר שחייבים להחליף אותו, בעיקר אם הוא הוחלף לא מזמן. כשקונים מצבר זול מדי או מתפשרים על מצבר שלא מתאים לרכב, עלולים להגיע בדיוק למצב שמנסים להימנע ממנו.
מכאן, שמצבר איכותי ומותאם שנמכר על ידי חברה מוכרת עם תעודת אחריות מקורית ומקיפה ככל הניתן הוא מצרך מתבקש כשמדובר בשימושים יומיומיים ברכב.

מצברים 55 אמפר לרכבים נוספים במבצע:

מצברים ליונדאי אקסנט מבית VARTA החל 580 ש”ח

בלי מצבר אי אפשר להשתמש ברכב
אפשר לנסוע ברכב ללא ריפודים איכותיים, בלי מערכת סאונד משוכללת ובהיעדר מסכי מולטימדיה. אבל הרכב בשום אופן לא יוכל לנסוע בלי מצבר. מסיבה זו יש חשיבות גבוהה למציאת התקציב המתאים והנכון לרכישת המצבר הטוב ביותר עבור הרכב שלך.
לסיכום, חשוב לזכור שמצבר חזק, איכותי ואמין הוא מצרך מבוקש ורכיב חשוב ביותר עבור הרכב שלך ועל כן לירון מצברים ממליצים לך להשקיע במצבר איכותי.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ליונדאי i35 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית יונדאי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים ליונדאי i35 הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר ליונדאי i35 החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר ליונדאי i35 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.