לא רוכשים מצבר למיצובישי לנסר בלי להתייעץ עם לירון מצברים!

התחלת להרגיש שהמצבר עושה לך קצת צרות? נתקעת בדרך בגלל המצבר? שירות מצבר למיצובישי לנסר עד הבית של לירון מצברים הוא בדיוק בשבילך! תוך 30 דקות בלבד, בכל מקום במרכז הארץ, יגיע אליך מומחה מצברים שיבחן את המצבר הנוכחי שלך ורק אם המצבר שלך באמת גמור יחליף לך מצבר למיצובישי לנסר תוך דקות ספורות ויחזיר אותך לשגרה. אז רגע לפני ששירותי הגרירה מגיעים, כדאי לך להתקשר ללירון מצברים ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד למצבר למיצובישי לנסר!

שירות מצברים למיצובישי לנסר זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תמצאו מצבר למיצובישי לנסר מחיר החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם תעודת אחריות מלאה
ניתן
להזמין מצבר במשלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למיצובישי לנסר התקשרו אלינו: 072-3921104

מיצובישי לנסר

מצברים למיצובישי לנסר במחיר ללא תחרות:

מה זה בכלל מצבר?

מעבר להיותו גורם מוביל לזה שנתקעת עם הרכב שלך מספר פעמים, מצבר למיצובישי הוא רכיב מאוד משמעותי ברכב. התפקיד הראשי שלו הוא לספק כוח חשמלי לסטרטר שבתורו מניע את הרכב. בנוסף, המצבר אחראי להזרמה תקינה של מצבר אשר מזינה את מערכות החשמל שברכב. מצברים מחזיקים בדרך כלל בין שנתיים וחצי לחמש שנים, תלוי בשימוש ובהתאמה לרכב. בין לבין אנחנו ממליצים לך לבקש מהמוסכניק שלך או מחשמלאי רכב מוסמך לבדוק את תקינות המצבר כדי למנוע מצב בו המצבר נגמר ותוקע לך את כל התכניות.

אילו סוגי מצברים לרכבים קיימים?

עולם המצברים בתנופה משמעותית בעת האחרונה וניתן לראות את זה לפי יצרניות המצברים החדשות והפיתוחים האחרונים בתחום. המצבר השכיח ביותר הוא מצבר העופרת אשר מורכב מלוחות עופרת הטבולות בחומצה ובמים מזוקקים. השילוב הזה יוצר את החשמל אותו מייצר המצבר וכך הרכב יכול לנסוע. מצברים מסוג זה הם מצברים זולים למדי אך דורש מילוי של מים מזוקקים. השלב הבא בעולם המצברים הוא מצבר ג’ל אשר כשמו כן הוא – לוחות עופרת אשר טבולות בג’ל שמחליף את המים המזוקקים והחומצה. מצבר זה יקר יותר אך לא דורש תחזוקה שוטפת. המצבר החדש ביותר הוא מצבר הסטארט אנד סטופ (Start Stop) אשר מסוגל להביא את הרכב למצב של הדממה ולהניע אותו תוך שניה. מצבר זה יקר יותר אך ידידותי יותר לסביבה ונחשב למצבר עמיד ואיכותי. מצבר זה לא מתאים לכל סוגי הרכבים ולכן יש להתייעץ עם מומחה מצברים לפני רכישה של מצבר זה.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למיצובישי לנסר התקשרו אלינו: 072-3921104

כמה אמפר דרוש במצבר למיצובישי לנסר?

כדי להבחין ביניהם, מצברים מתחלקים לקטגוריות אמפר. זאת אומרת לכמות הכוח החשמלי שהמצבר יכול להפיק. רכבים קטנים כמו סוזוקי אלטו ינועו על מצבר 45 אמפר ואילו משאיות ואוטובוסים צריכים לנוע על מצברים 100 אמפר ואף יותר. כדי להבין איזה סוג מצבר מתאים למיצובישי לנסר שלך כדאי לבחון את העניין מזווית השימוש ברכב. אם הרכב שלך נוסע נסיעות סטנדרטיות ולא יוצא מהעיר, כנראה שאין סיבה לרכוש מצבר חזק מדי וניתן להשתמש במצבר 60 אמפר. במידה והרכב שלך משמש לנסיעות בינעירוניות ו\או מותקנות עליו מערכות חשמליות זוללות אנרגיה כמו מסכים, מערכות סאונד מתקדמות, סאן רוף וכו’, כדאי לבחון רכישה של מצבר חזק יותר כדי שיוכל לעמוד בעומס ויעניק לך נסיעה בטוחה וחלקה.

אילו מצברים למיצובישי לנסר קיימים בלירון מצברים?

מעבר לשלושת סוגי המצברים למיצובישי לנסר שפירטנו מעלה, ישנה אפשרות לרכוש מצברים חדשים או מצברים משומשים. אין צורך לפרט מדוע לרכוש מצבר חדש אך כן נשמח לעניין אותך במצברים משומשים. מצברים אלו הם מצברים חדשים שסיימו מעגל שימוש אחד וחוזרים למפעל לטובת מיחזור. אלו מצברים חדשים באריזות משומשות ויכולים להעניק לך מענה ראוי לצרכי החשמל שלך. מצברים אלו זולים יותר ולרוב מגיעים עם תקופת אחריות קטנה יותר. אנחנו ממליצים לרכוש מצברים משומשים במידה והרכב יעמוד למכירה בקרוב או במידה וחשוב לך הפן האקולוגי.

מעבר לסוגי המצברים, קיימות המון יצרניות מצברים ולפעמים אפשר ללכת לאיבוד בשפע הזה. לירון מצברים ממליצים לך לרכוש מצברים מבית ורטה או שנפ משתי סיבות: מוניטין והתאמה לאקלים הישראלי. חלק מהמצברים אמנם זולים אך לא מתאימים למזג האוויר החם של ישראל ולכן עלולים להיהרס במהרה ולגרום לך להוציא כספים מיותרים על מצברים חדשים. המצברים של שלוש היצרניות שהזכרנו מותאמים באופן מלא לאקלים הישראלי וניתן לקבל שירות מלא באלפי נקודות שירות הפזורות בארץ. תעודות האחריות של יצרניות אלו נעות בין 12 חודשים ל-24 חודשים כך שהביטחון שלך יכול להיות מלא ללא חשש.

אנחנו מקווים שזה לא קרה, אבל אם נתקעת עם הרכב אנחנו מציעים שירות מצבר למיצובישי לנסר עד הבית תוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז. מומחה מצברים יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לרכב בגבעת שמואל, רעננה, ראשון לציון ועוד ערים רבות! כל מה שנדרש ממך זה ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר למיצובישי לנסר התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית מיצובישי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים למיצובישי לנסר הינם מצברים בקיבולת 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר למיצובישי לנסר החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר למיצובישי לנסר עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.