רוכשים מצבר לניסאן אלמרה רק מהטובים ביותר!

לירון מצברים פועל בתחום המצברים מזה זמן רב ולכן יכול להמליץ לך על המצבר הטוב ביותר עבורך. נתקעת עם הרכב? בשירות מצבר עד הבית ניתן ליהנות מהחלפת מצבר לניסאן אלמרה על ידי מומחה שיגיע עד אליך, בכל מקום במרכז הארץ תוך 30 דקות בלבד ויחליף לך מצבר חדש. לאחר ההתקנה המהירה, המומחה שלנו יסביר לך איך לשמור על המצבר החדש שלך וליהנות ממנו כמה שיותר!

שירות מצברים לניסאן אלמרה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לניסאן אלמרה במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לניסאן אלמרה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לניסאן אלמרה

מצברים לניסאן אלמרה במבצע:

החלפת מצבר לניסאן אלמרה – ככה עושים את זה נכון

הדרך הנכונה להחלפת מצבר לניסאן אלמרה מתחילה בלהבין מה זה מצבר ומה התפקיד שלו ברכב, משהו שמשום מה לא מספרים לנו אף פעם אלא אם כן נשאל וביננו, אנחנו לא באמת שואלים. הבעיות מתחילות ברגע שהמצבר מפסיק לעבוד וצריך להחליף אותו. אז פתאום מגלים עולם שלם שלא ידענו עליו. חוסר ידע בתחום עלול לעלות לך המון זמן ולא מעט כסף ולכן החלטנו לכתוב עבורך את המדריך הזה שיעזור לך לבחור את המצבר המתאים ביותר לניסאן שלך.

תפקיד המצבר
המצבר הוא תחנת הכוח הפרטית של הרכב. באמצעות ערבוב של חומרים בתוכו (עופרת, חומצה, מים מזוקקים או ג’ל) המצבר מייצר חשמל, אותו הוא מעביר הלאה לשימושי הרכב השונים. המצברים שונים זה מזה בגודל ובקיבולת שלהם ונמדדים על ידי יחידות אמפר אשר מייצגות את כמות החשמל שהמצבר יכול לייצר בשעה. בנוסף לתפקיד הראשי שלו, המצבר הוא הרכיב שמעביר את הניצוץ החשמלי הדרוש לסטרטר כדי שיגרום למנוע להסתובב סיבוב אחד מלא ולהניע.

כיצד מצבר מתקלקל?

טווח מעגל החיים של מצבר תקין ואיכותי הוא בין 2.5 שנים ל-5 שנים כשהגורמים לשחיקה שלו הם תכיפות השימוש ברכב וכמובן ברמת ההתאמה של המצבר לרכב ולכן זה המקום לציין שמצבר בעל אמפר גבוה יותר הוא לא בהכרח איכותי יותר ומתאים יותר לרכב שלך. לדוגמא, ישנם שני רכבי ניסאן אלמרה מאותו שנתון ודגם שנוסעים בכבישי ישראל. רכב א’ משמש לנסיעות מנהלתיות מהבית לעבודה לסידורים ואז הביתה שוב. מצד שני, רכב ב’ משמש לנסיעות שגרתיות אך בסופי שבוע משמש גם לטיולים ברחבי הארץ ומותקנות עליו מערכות חשמל נוספות כמו מסכים ומערכת סאונד מתקדמת. למרות שמבחוץ שני הרכבים נראים אותו הדבר, העומס החשמלי על כל אחד מהרכבים שונה ולכן מחייב שימוש במצברים שונים כדי לעמוד בעומס החשמל מצד אחד ולחסוך כסף מהצד השני.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לניסאן אלמרה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לניסאן אלמרה – הסימנים לכך שהוא עומד להיגמר

המצבר מפזר לנו סימני אזהרה לפני שהוא קורס ולא בוחר לעשות את זה במפתיע כפי שזה נראה. היות והמצבר אחראי על ייצור והזרמת החשמל לחלקי הרכב השונים, אפשר ללמוד מהם מה מצב המצבר. לדוגמא, אם זיהית שהצופר של הרכב חלש מדי, המזגן לא מתפקד והאורות עמומים, כנראה שהמצבר לא מייצר ומעביר מספיק חשמל לרכב וכדאי לשקול החלפה שלו. בנוסף, ניסיונות הנעה מרובים גם הם מעידים על מצבר שחוק מכיוון שהמצבר לא מסוגל להעביר מספיק חשמל לסטרטר כדי שיניע את הרכב.

תחזוקה שוטפת של מצבר חדש

באמצעות מספר פעולות פשוטות שלא מצריכות ידע מקצועי ניתן להאריך את חיי המצבר ולחסוך הפתעות מיותרות וכמובן גם כסף.

  • הקפדה על מילוי מים מזוקקים
    מצבר עופרת קלאסי זקוק למים מזוקקים כדי שישמרו על הטמפרטורה שלו ולכן מומלץ מאוד להקפיד למלא מים בזמן כדי למנוע חימום יתר של המצבר.
  • ניקוי קורוזיה
    קורוזיה היא מעין אבקה לבנה שמצטברת על קטבי המצבר ועלולה לגרום לתקלות באספקת החשמל למנוע. שטיפה של הקטבים באמצעות מים רותחים תנקה את הקורוזיה ותשפר את הזרמת החשמל.
  • חוות דעת מקצועית
    קפיצה לחשמלאי רכב אחת לחצי שנה תעזור לך להבין מה מצב המצבר שלך והאם הגיע הזמן להיערך להחלפת מצבר.

כמה עולה מצבר לניסאן אלמרה?

מלאי המצברים הגדול של לירון מצברים מאפשר לך ליהנות ממגוון רחב של מצברים בטווחי מחירים רחבים. יחד עם זאת, ההמלצה שלנו היא לרכוש מצברים מאחת מהיצרניות המובילות –  מצברי ורטה ושנפ מכיוון שהן בעלות ניסיון רב בתחום (מעל 50 שנים), המצברים שלהם הוכחו כיעילים ואמינים על ידי עשרות אלפי לקוחות מרוצים והן מנפיקות תעודות אחריות אשר מעניקות לך טיפול ושירות מלאים בכל אחת מנקודות השירות הפזורות בארץ!

מחפשים מצבר של 60 אמפר או 55 אמפר שיתאים לניסאן אלמרה? חייגו אלינו ואנו נשמח לתת לכם ייעוץ ללא התחייבות בנוגע למצבר המיטבי לרכב שלכם.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לניסאן אלמרה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית ניסאן:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לניסאן אלמרה הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר או 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לניסאן אלמרה החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לניסאן אלמרה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.