חיפשת מצבר לסוזוקי אלטו? הגעת למקום הנכון!
לירון מצברים מציע לך שירות מיוחד, מצבר לסוזוקי אלטו עד הבית. שירות זה כולל החלפה של מצבר לסוזוקי אלטו שלך על ידי מומחה מצברים שיגיע עד אליך, 24/7, ותוך 30 דקות בלבד, בכל מקום באזור המרכז, יבחן את מצב המצבר הנוכחי שלך ורק אם הוא באמת גמור יחליף לך אותו במצבר חדש. לאחר ההתקנה הזריזה, מומחה המצברים יעניק לך כלים שיעזרו לך לשמור על המצבר שלך ולהאריך את חייו!

שירות מצברים לסוזוקי אלטו זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר לסוזוקי אלטו מחיר החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי אלטו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסוזוקי אלטו

מצברים לסוזוקי אלטו במבצע:

הסוזוקי אלטו שלי לא מניעה. מה אפשר לעשות?

רגע לפני שמזעיקים שירותי גרר יקרים ושורפים חצי יום במוסך, יש מספר דברים שניתן לעשות כדי לוודא שהמצבר באמת גמור והגיע הזמן להחליף אותו. חשוב להבין שגם למצברים לסוזוקי אלטו יש אורך חיים אשר נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים, תלוי בקצב העבודה של המצבר ובהתאמה שלו לרכב שלך. ישנו מגוון רחב של יצרניות מצברים ולרוב מומלץ לקנות מצבר מוכר כמו למשל מצבר מבית שנפ.
בדיקת תוקף המצבר
דבר ראשון שאפשר לעשות כדי לקבל אינדיקציה לגבי מצב המצבר לסוזוקי אלטו הוא לבדוק את תוקף המצבר. על חלקם העליון של מצברים לסוזוקי אלטו מופיעים ארבעה מספרים אשר מסמלים את החודש והשנה בה יוצר המצבר. במידה וחלפו יותר משלוש שנים, ככל הנראה שהמצבר צריך החלפה. ניתן למצוא מצברים בטווח רחב של מחירים ואף ניתן להשיג מצברים משומשים שמחירם זול יותר.
הנעה בעזרת כבלים
בדיקה שנייה שניתן לעשות למצבר היא לנסות להניע אותו בכבלים. כל מה שצריך לעשות הוא להרים את מכסה המנוע ולחבר את התנינים של הכבלים לשני הקטבים של המצבר. לאחר מכן יש לחבר את התנינים האלו למצבר של רכב מונע, להמתין מספר דקות ולנסות להניע. במידה והרכב הניע, יש לנסוע איתו לפחות חצי שעה כדי שהאלטרנטור יטעין אותו מחדש. לירון מצברים ממליץ לך לנצל את הנסיעה לטובת קפיצה לחשמלאי רכב שיבדוק את המצבר ויעניק לך חוות דעת מומחה לגבי המצב שלו.
נורית המצבר דלוקה בלוח המחוונים
נורית זו מצביעה על בעיה באלטרנטור. תפקידו של האלטרנטור הוא להטעין את המצבר במהלך הנסיעה על מנת שהוא יוכל לספק את החשמל הדרוש להפעלת המערכות החשמליות ברכב כך שאם המצבר לא נטען, הוא לא יספק את החשמל והרכב לא יוכל לנסוע.
רצועת אלטרנטור לא תקינה
האלטרנטור מטעין את המצבר על ידי רצועה מיוחדת שהופכת אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית על ידי חיבור למצבר. עם הזמן הרצועה הזו נשחקת ואף עלולה להיקרע ולכן לא יגיע חשמל בחזרה אל המצבר. הגעת לטיפול לרכב? לירון מצברים ממליץ לך לבקש מצוות המוסך לבדוק את הרצועה כדי לשלול אפשרות שהיא תקרע פתאום. ניתן לבדוק את מצב הרצועה על ידי הרמה פשוטה של מכסה המנוע.
פיוז שרוף
בכל רכב קיימת קופסת פיוזים שתפקידה לשמור על הרכב מעומסי חשמל קיצוניים, בדיוק כמו לוח המפסקים אצלך בבית. תקלת פיוז שרוף מאופיינת בהדממה פתאומית של הרכב (ממש כמו בבית כשהפקק קופץ) ולכן תקלה זו קלה יחסית לאיתור. כדי לוודא שהפיוז נשרף אפשר לפתוח את קופסת הפיוזים ולראות אם כל הפיוזים תקינים.
קודן לא תקין
מערכת האזעקה של הרכב לא חפה מטעויות וקרו מקרים בהם הקודן משתגע ולא מאפשר לרכב להניע. במקרה כזה ניתן להתקשר לחברה אצלה התקנת את הקודן ולבקש סיוע.

לסיכום
הרכב שלך יכול לשבוק חיים מהמון סיבות שלא חייבות להיות המצבר. במידה ומערכות החשמל ברכב מתפקדות בצורה מלאה גם כשהרכב מונע, ככל הנראה שהבעיה לא במצבר ואנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו 24/7 כדי לקבל ייעוץ והכוונה בחינם לגבי מצב המצבר לסוזוקי אלטו שלך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי אלטו התקשרו אלינו: 072-3921104

כמה עולה מצבר לסוזוקי אלטו?

אם ביצעת את כל הבדיקות שכתבנו והגעת למסקנה שהבעיה במצבר, נשמח לעזור לך בהתאמת מצבר חדש לסוזוקי אלטו שלך. המומחיות שלנו היא בניתוח השימושים שלך ברכב והצלבה שלהם עם התקציב שלך כדי למצוא את המצבר הטוב ביותר עבורך. סוזוקי אלטו נוסעת על מצבר 40 אמפר אותו ניתן למצוא אצל מגוון רחב של יצרניות. לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר של ורטה או שנפ מכמה סיבות:

  • ניסיון ומוניטין
    שלוש החברות האלו פועלות בתחום המצברים מעל 50 שנים ובעלות ניסיון רב בתחום המצברים.
  • התאמה לאקלים הישראלי
    מצברים המיוצרים בחו”ל מותאמים לאקלים שונה מבארץ. החום המאפיין את האיזור שלנו מקשה מאוד על המצבר וגורם לו לעבוד שעות נוספות.
  • נקודות שירות רבות
    גם למצבר חדש יש תקלות מדי פעם. נקודות שירות הפרושות ברחבי הארץ יאפשרו לך לנסוע בראש שקט מכיוון שתמיד יהיה לך מענה לכל תקלה שלא תהיה, לא משנה לאיפה נסעת בארץ.

אם חלילה כבר נתקעת עם מצבר גמור אנחנו מזמינים אותך להנות משירות מצבר לסוזוקי אלטו עד הבית בתוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז. מומחה מצברים יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לרכב ביהוד, רעננה, יבנה ועוד ערים רבות! כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר ומומחה יהיה בדרך אליך!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי אלטו התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סוזוקי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסוזוקי אלטו הינם מצברים בקיבולת 40 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסוזוקי אלטו החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסוזוקי אלטו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.