מצבר לפורד אקספלורר מחליפים רק עם מקצוענים!
סביר להניח שהגעת אלינו אחרי שכבר נתקעת עם הרכב ומפלס התסכול מתחיל לעלות. אנחנו יכולים להרגיע אותך כי עם לירון מצברים אפשר להחליף מצבר בחצי שעה בלבד בכל מקום במרכז! כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר אלינו, עשרים וארבע שעות ביממה, ומומחה המצברים שלנו יגיע אליך במסגרת שירות מצבר לפורד אקספלורר עד הבית, לכל מקום במרכז ארץ, ויחליף לך מצבר תוך דקות.
לאחר ההתקנה המהירה, מומחה המצברים יסביר לך איך לשמור על המצבר שלך כך שהמצבר החדש שלך יחזיק לך לאורך זמן ארוך יותר!

שירות מצברים לפורד אקספלורר זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לפורד אקספלורר במחירים החל מ 565 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפורד אקספלורר התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לפורד אקספלורר

מצברים לפורד אקספלורר במבצע:

בחירת מצבר לפורד אקספלורר

מצבר לפורד הוא תחנת הכוח של המנוע וזה שאחראי לייצור ואספקת החשמל לכלל מערכות החשמל שברכב. בלי מצבר, הרכב לא יוכל לנסוע מכיוון שהוא מספק גם את הניצוץ הדרוש להנעת המנוע. כשמנסחים את זה ככה, אפשר להתחיל להבין את החשיבות של הרכיב הזה. לא כל המצברים לפורד אקספלורר נולדו שווים ולכן ניתן לראות מצברים לפורד אקספלורר בגדלים ובטווחי אמפר שונים (אמפר זוהי יחידת המתח איתה מודדים את עוצמת המצבר). פורד אקספלורר נוסע על מצבר 80 אמפר מכיוון שהוא רכב גדול שדורש עוצמה חשמלית גבוהה שתספיק לתמוך בעומס העבודה עליו וכמובן במערכות החשמל המותקנות עליו.

התאמת מצבר לפורד אקספלורר

מעבר למידת האמפר של המצבר, ישנם עוד שני גורמים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים מצבר לפורד אקספלורר:

  • גודלו הפיזי של המצבר
    למצבר יש מקום ייעודי ברכב. לרוב המצבר יהיה קרוב מאוד למנוע וישב בתושבת מיוחדת המיוצרת עבורו. ישנה חשיבות עצומה לגודל התושבת מכיוון שחלילה ניתן לרכוש מצבר חדש ולגלות שהוא פיזית לא מתאים לתושבת הקיימת ברכב ולכן כדאי מאוד להתייעץ עם מומחה לפני שרוכשים מצבר.
  • סוג המצבר
    ישנם שלושה סוגי מצברים בשוק המצברים לרכבים פרטיים והם מצבר עופרת, מצבר ג’ל ומצבר סטארט START STOP. מצבר עופרת הוא המוכר, הזול והנפוץ מביניהם, אך גם החלש ביותר והיחידי שדורש תחזוקה שוטפת (מילוי מים מזוקקים). מצבר ג’ל נקרא גם “מצבר סגור” מכיוון שהוא לא דורש מילוי מים מזוקקים. הוא נחשב לאמין וחזק יותר אך גם ליקר יותר. מצבר Start&Stop הוא המצבר המתקדם ביותר כיום והוא מסוגל לדומם את הרכב ולהניע אותו מספר רב של פעמים מבלי לגרום לשחיקה מוקדמת של המצבר. מצבר זה לא מתאים לכל סוגי המצברים ולכן כדאי להתייעץ עם מומחה לפני רכישת מצבר שכזה.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפורד אקספלורר התקשרו אלינו: 072-3921104

בחירת יצרנית מצברים לפורד אקספולרר

מעבר לנתונים הפיזיים של המצבר, צריך לקחת בחשבון גם ממי קונים את המצבר. היום קיימים המון סוגי מצברים משלל חברות אשר מציעות פיתוחים טכנולוגיים שונים במחירי לאו קוסט. אנחנו ממליצים לך לא להתפתות אחרי המחירים והשמות המפוצצים משתי סיבות עיקריות:

  • אחריות
    לצערנו, חברות חדשות לייצור מצברים קמות חדשות לבקרים אך לא שורדות את השנה הראשונה שלהן מה שיגרום לך להיתקע עם המצבר החדש שרכשת ללא אבא ואמא. חברות מוכרות וותיקות מעניקות רשת ביטחון ללקוחות שלה על ידי הנפקת תעודת אחריות יצרן. תעודה זו מקנה לך שירות מלא בנקודות השירות של היצרנית כל רחבי הארץ (לצורך הדוגמא, חברת שנפ מחזיקה כ-2500 נקודות כאלו). תעודות האחריות מנופקות ל-12 עד 24 חודשים, מה שאומר שאפשר ליהנות מראש שקט לאורך זמן ארוך יותר.
  • אמינות
    מצברים רבים המגיעים לישראל לא עומדים בחום ובעומס העבודה הישראליים וקורסים לפני הזמן. ישנה חשיבות עצומה לבחירת מצבר אשר עבר התאמה לשוק הישראלי מכיוון שגם מצבר מעולה שקיבל תשבוחות בארצות אחרות יכול להיהרס במהירות כי הוא לא רגיל לחום המאפיין את ארצנו.

כמה עולה מצבר לפורד אקספלורר?

מגוון המצברים הגדול מאפשר לך לרכוש מצבר במחיר הנוח לך. מצד שני, לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר איכותי, חזק ואמין מבית ורטה או שנפ מהסיבות שמנינו בתחילת המאמר: אמינות, איכות ואחריות. חברות אלו התאימו את המצברים שלהן לאקלים הישראלי, פרשו נקודות שירות רבות ברחבי המדינה ומעניקות תעודות אחריות מקיפות לכלל המצברים שלהן. מצברים אלו נחשבים למעט יקרים יותר, אך השקט הנפשי והשלווה שלך שווים את המאמץ. בנוסף, לירון מצברים מתמחה בהתאמת מצבר לתקציב ולכן אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר אטקרטיבית במיוחד על המצבר הטוב ביותר עבורך.
אם נתקעת עם הרכב, אנחנו מציעים לך לחסוך זמן באמצעות שירות מצבר לפורד אקספלורר עד הבית במסגרתו מומחה מטעמנו יגיע עד אליך ויחליך לך מצבר לרכב בבת ים, בית שמש, אשדוד ועוד ערים רבות. כל מה שצריך הוא להתקשר והמומחה יהיה בדרך אליך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפורד אקספלורר התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית פורד:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לפורד אקספלורר הינם מצברים בקיבולת 80 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לפורד אקספלורר החל מ 565 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לפורד אקספלורר עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.