לירון מצברים עושה לך פוקוס במצברים!
הפורד שלך החליטה לא להניע הבוקר? לא נורא! מומחה המצברים של לירון מצברים יגיע עד אליך עם מצבר לפורד פוקוס שלך, יחליף לך מצבר ויעזור לך עם שיטות מוכחות שיאריכו את חיי המצבר שלך!

שירות מצברים לפורד פוקוס 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר לפורד פוקוס מחיר החל מ 565 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפורד פוקוס התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לפורד פוקוסמצברים לפורד פוקוס במחיר משתלם:

איך מצבר מפסיק לעבוד?

ספוילר, לא סתם ככה. מצבר הוא רכיב מאוד חשוב ברכב וככזה הוא לא פשוט מפסיק לעבוד בבת אחת. מצבר איכותי אמור להחזיק בין שנתיים וחצי לארבע, תלוי בשימוש בו ובהתאמה שלו לרכב ולצרכי החשמל שלך. שוק המצברים המפותח מציע מגוון רחב של מצברים לפורד פוקוס אשר הפכו את השוק מאיכותי למחירני ולכן העיניים נודדות אל עבר המצברים הזולים כשלרוב זהו הפתרון הפחות מומלץ.

איך לזהות מצבר גמור?

בכמה דרכים פשוטות ניתן לזהות את מצב המצבר ולהיערך מבעוד מועד להחלפה נוחה וזולה שלו. המצבר הוא האחראי להנעת הרכב ולכן זה הסימפטום הראשון שיש להתייחס אליו. במידה והרכב צריך מספר ניסיונות התנעה ולא מניע בפעם אחת כפי שזכרת, הגיע הזמן להחליף מצבר. הסימפטום השני הוא תגובה איטית או עייפה של מערכות החשמל השונות של הרכב. מצבר חזק, איכותי וחדש יזרים כמות חשמל נכונה למערכות אלו וניתן לזהות את זה על ידי שימוש בהן. חלונות חשמליים שעולים מהר, מזגן שמקרר ומחמם, אזעקה שפועלת כנדרש, צופר תקין ועוד בהחלט יעידו על כך שהמצבר תקין. במידה וחלקן או כולם מתחילות לגמגם, לירון מצברים ממליצים לך ליצור קשר על מנת לבחון החלפת מצבר לפורד פוקוס שלך. הסימפטום השלישי הוא פשוט מאוד, מצבר ותיק מדי. אם אין לך מושג מתי החלפת מצבר בפעם האחרונה, כדאי מאוד להתייעץ עם חשמלאי רכב שיבדוק את המצבר שלך ויעזור לך להבין האם הגיע להחליף מצבר.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפורד פוקוס התקשרו אלינו: 072-3921104

כיצד להתאים מצבר לפורד פוקוס?

עולם המצברים מלא ביצרניות שונות, דגמים שונים וגדלים שונים של מצברים לפורד פוקוס. אז איך אפשר לעשות סדר בבאלגן? בקלות! כל מה שצריך לעשות הוא להבין מהם הצרכים מהמצבר. לדוגמא אם ברשותך רכב מיני אשר משמש אותך לנסיעות עירוניות קצרות ללא טיולים, כנראה שהרכב שלך צריך מצבר רגיל ללא עוצמה גדולה מדי או בתקציב גבוה מדי. מצד שני, אם ברשותך רכב משפחתי כמו פורד פוקוס אשר מותקנות בו מערכות שמע מתקדמות, מסכים, סאן רוף ומערכות מולטימדיה שונות + הרכב משמש אותך לנסיעות בינעירוניות כבדות לטיולים וכו’, צוות לירון מצברים מציעים לך לרכוש מצבר איכותי מחברה מוכרת אשר ישרת אותך נאמנה ויעמוד בכל העומסים המחכים לו. לירון מצברים ממליצים לך על מצבר שנפ 66 אמפר אשר מיוצר בישראל, מכיר את האקלים הישראלי הבעייתי והקשוח ויודע לספק איכות נסיעה גבוהה מאוד.

מאיזה מצברים להיזהר?

שוק המצברים המפותח והמתפתח מושך אליו, מעבר ליצרניות חדשות ומעולות, גם מקרי זיופים שעלולים להרוס את כלל מערכות החשמל שברכב! על מנת למנוע מצב שכזה, יש לרכוש מצבר לפורד פוקוס רק בסוכנות מצברים מוכרת וותיקה אשר יש לה נוכחות פיזית וגם אינטרנטית. סוכנות כזו תציע לך אחריות יבואן או יצרן על המצבר החדש שלך, תדע להתאים לך מצבר מדויק לצרכים שלך ותהיה שם לכל שאלה שתעלה. לירון מצברים כבר שמעה על מקרים רבים בהם מחיר נמוך פיתה נהגים שהתעוררו לבוקר קשה במיוחד כשנודע להם שהמצבר שלהם הוא זיוף. מצב עגום זה גרם לאותם נהגים לשלם כפול – פעם אחת על המצבר המזויף ופעם שנייה על הגעה של מומחה מצברים שהחליף להם מצבר על המקום.

מחיר החלפת מצבר לפורד פוקוס

אז כמה עולה מצבר לפורד פוקוס? המחירים, כמו בכל מוצר, שונים ומותאמים לחברה היצרנית, תעודת האחריות ואמפר המצבר. פורד פוקוס נוסעת נהדר על מצבר 66 אמפר. נתון זה יעזור לך להבין את טווחי המחירים בצורה טובה יותר ומה שישאר לך לעשות זה להבין מה תוקף תעודת האחריות שהרכב שלך צריך. במידה והרכב שלך עומד למכירה, עדיף לך לרכוש מצבר משומש אשר מגיע עם תעודת אחריות מינימלית. המצבר הינו מצבר מעולה ויספק לך נסיעה בטוחה וחלקה אך האחריות עליו תהא קצרה יותר. במידה והרכב שלך הולך להישאר אצלך הרבה זמן, לירון מצברים ממליצה לך להשקיע קצת יותר ולרכוש מצבר איכותי עם תעודת אחריות מקורית ארוכת טווח שתשרת אותך אם חלילה יקרה משהו למצבר שלך. אנחנו בלירון מצברים נשמח להעניק לך שירות החלפת מצבר לפורד פוקוס עד הבית ונגיע לכל מקום באזור המרכז תוך 30 דקות! מומחה שלנו יגיע לבצע החלפת מצבר ברמת השרון, נס ציונה, פתח תקווה עכל מקום באזור המרכז.
טווח מחיר החלפת מצבר לפורד פוקוס נע בין 565 שקלים ל 655 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה)

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפורד פוקוס התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית פורד:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לפורד פוקוס הינם מצברים בקיבולת 66 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לפורד פוקוס החל מ 565 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לפורד פוקוס עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.