מצבר לברלינגו ב-30 דקות בלבד!
ברינלגו הוא רכב עבודה ולכן אם הוא נתקע, גם העבודה נתקעה. במקום לבזבז זמן יקר על גרירה ונסיעה למוסך, מצבר לסיטרואן ברלינגו יכול להגיע עד אליך, בכל מקום בארץ! שירות מצבר לסיטרואן ברלינגו עד הבית של לירון מצברים מקנה לך בדיקה והחלפה של מצבר לסיטרואן ברלינגו שלך תוך חצי שעה, בכל מקום באזור המרכז, מרגע השיחה אלינו!

שירות מצברים לסיטרואן ברלינגו זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסיטרואן ברלינגו במחירים החל מ 565 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסיטרואן ברלינגו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסיטרואן ברלינגו

מצברים לסיטרואן ברלינגו במבצע:

לפני הכל, מה זה מצבר?

הדבר המשותף לרכב שלך, לשלט הטלוויזיה ולדוד החשמל הוא שכולם צריכים חשמל כדי לפעול. היות והרכב שלך לא מחובר לחשמל באופן רציף, צריך לדאוג שיהיה לו מקור אנרגיה חשמלי. מצבר לסיטרואן ברלינגו ולרכבים בכלל, נמדד לפי כמות החשמל שהוא מסוגל לייצר בשעה ושמה של יחידת המדידה הזו הוא אמפר.הרכב שלך צריך חשמל בשביל הנעת הרכב ואספקת חשמל סדירה לאביזרי החשמל שבו. ברגע ההנעה, המצבר לסיטרואן ברלינגו שולח חשמל לסטרטר שבתורו גורם לסיבוב אחד מלא של המנוע וכך הרכב מונע. לאחר מכן, המצבר ממשיך לספק חשמל אך נטען במהלך הנסיעה על ידי האלטרנטור.

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים מצבר לסיטרואן ברלינגו?

סיטרואן ברלינגו נעה על מצבר 72 אמפר אשר נחשב למצבר נפוץ וניתן להשיג אותו בכל סוכנות מצברים. בזמן האחרון אנחנו רואים כניסה מסיבית של יצרניות מצברים חדשות אשר מייבאות לארץ מגוון סוגים של מצברים לסיטרואן ברלינגו באמפרים שונים ועם יכולות שונות. מצד אחד המגמה הזו הכניסה לשוק מצברים חדשים והורידה את המחירים לרמות מחירים חדשות אך מהצד השני עודף היצרניות גורם לבלבול ולהורדת איכות המצברים לסיטרואן ברלינגו. יצרניות המצברים המומלצות של לירון מצברים הן ורטה ושנפ ממגוון סיבות:

  • ניסיון וותק
    כשרוכשים רכיב כל כך חשוב כמו מצבר, מומלץ מאוד לרכוש אותו מחברה בעלת ניסיון בתחום. המחקר והפיתוחים של חברות המצברים האלו באות לידי ביטוי באיכות גבוהה של מוצרים אשר יעניקו לך נסיעות חלקות ובטוחות.
  • נקודות שירות רבות
    מצבר לסיטרואן ברלינגו, כמו כל רכיב אחר, נשחק עם הזמן. זה כמובן תלוי ברמת השימוש שלך ברכב, אך גם מצברים חדשים לפעמים סובלים מתקלות. רכישת מצבר מיצרנית גדולה תבטיח לך שירות מלא במגוון נקודות ברחבי הארץ (שנפ מפעילה 2500 נקודות שירות ברחבי הארץ) כך שגם אם המצבר שלך התקלקל לפתע, יש לך רשת ביטחון ענפה
  • תעודת אחריות מקיפה
    בהמשך ישיר לסעיף הקודם, יצרניות ותיקות ויציבות מעניקות תעודות אחריות אשר מקנות לך שירות מלא בנקודות השירות. תעודות אלו מקוריות ומגיעות עם כל רכישת מצבר חדש. תוקף האחריות שלהן נע בין 12 חודשים ל-24 חודשים תלוי ביצרנית.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסיטרואן ברלינגו התקשרו אלינו: 072-3921104

כמה עולה מצבר לסיטרואן ברלינגו?

כפי שכתבנו, ניתן למצוא מגוון רחב של מצברים לברלינגו כך שהשאלה הזו כללית מאוד. מצד שני, לירון מצברים מאמין שהמצבר הכי טוב עבורך הוא המצבר אשר יושב בול על התקציב שלך. כיום ניתן למצוא בוק מצברים חדשים שמגיעים עם אחריות אך ניתן גם למצוא מצברים משומשים שמחירם מעט זול יותר. כדי להבין איזה מצבר הוא הטוב ביותר עבורך, כתבנו לך מספר שאלות מנחות שהתשובות עליהן יעזרו לך להתכונן טוב יותר להחלפת המצבר שלך.
מהו עומס העבודה על הברלינגו שלך?
מעבר לעבודה, האם הרכב משמש גם כרכב פרטי?
מהו המשקל שהרכב שלך סוחב ביום יום?
מהו השנתון של הרכב שלך?
כמה אביזרי חשמל מותקנים ברכב שלך?
במידה ויש לך שאלות נוספות, נשמח לסייע לך בשיחת ייעוץ חינם אשר במהלכה נבין את הצרכים הספציפיים שלך ואת התקציב שלך ונתאים לך מצבר במיוחד עבורך.
אחרי שהבנת איזה מצבר מתאים לברלינגו שלך, אפשר להתקדם לשלבים הבאים:

  • השוואות מחירים בין מצברים
    שיטוט קצר בגוגל יעלה לך מספר רב של סוכנויות מצברים שיציעו לך את המצבר שחיפשת. אנחנו ממליצים לך לבדוק את האתרים לעומק כדי למצוא את המחיר הטוב ביותר למצבר שבחרת (רמז: ככל הנראה שהמחיר הזה מופיע כאן אצלנו). השוואת המחירים הזו יכולה לחסוך לך כ-30% במחיר המצבר!
  • מחיר מצבר כפילטר
    הורדת מחירי המצברים הביאה איתה חולה רעה אחת והיא זיופי מצברים. לירון מצברים נתקל בהמון מקרים בהם לקוחות רכשו “מציאות” מיצרניות מצברים מוכרות ונחרדו לגלות שעל גבי המצבר הודבקה מדבקה שהסתירה את תאריך ייצור המצבר (אשר משפיע על איכות המצבר) ואף על יצרנית המצבר המקורית! מצבר מזויף עלול לגרום להחלפה מהירה של מצבר ואף לפגיעה של ממש במערכות החשמל ולכן יש להיזהר ממחירי מצבר נמוכים מדי.

אם כבר נתקעת חלילה, אנו מציעם שירות מצבר לסיטרואן ברלינגו עד הבית. מומחה יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לרכב בפתח תקווה, בני ברק, יבנה וערים נוספות וכל זה בתוך 30 דקות בלבד לכל מקום באזור המרכז. כל שעליך לעשות זה להתקשר והמומחה שלנו יהיה בדרך אליך!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסיטרואן ברלינגו התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סיטרואן:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסיטרואן ברלינגו הינם מצברים בקיבולת 72 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסיטרואן ברלינגו החל מ 565 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסיטרואן ברלינגו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.