ככה מחליפים מצבר לסיטרואן C4!
גם אם הגעת לרכב וגילית שהלך המצבר או שפשוט הגיע הזמן להחליף מצבר לסיטרואן C4 שלך, יש דרך אחת לעשות את זה נכון, שירות מצבר לסיטרואן C4 עד הבית. שירות זה כולל הגעה של מומחה מצברים עד אליך, בכל מקום במרכז הארץ, תוך 30 דקות בלבד! מומחה המצברים יאבחן את המצבר הנוכחי שלך ורק אם הוא באמת גמור יחליף לך למצבר לסיטרואן C4 חדש. לאחר ההתקנה הזריזה ידריך אותך מומחה המצברים על שיטות להאריך את חיי המצבר החדש שלך!

שירות מצברים לסיטרואן C4 זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסיטרואן C4 במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסיטרואן C4 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסיטרואן c4

מצברים לסיטרואן C4 במבצע:

למה הרכב שלי לא מניע?

כשהרכב לא מניע, תמיד מאשימים את המצבר ולפעמים בצדק. אך ישנם מקרים שדווקא המצבר לסיטרואן הוא שתקין וחלק אחר בשרשרת התקלקל. כדי להבין שזוהי תקלת מצבר, כדאי להבין אילו תקלות הרכיבים השונים ברכב יכולים לגרום.
סטרטר חלש – תפקידו של הסטרטר הוא לגרום למנוע לעשות סיבוב חשמלי ראשון ולהניע את הרכב. אם המצבר תקין והסטרטר חלש, יהיה לך קשה מאוד להניע את הרכב אך מערכות החשמל של הרכב יפעלו בצורה תקינה.
אלטרנטור לא תקין  – האלטרנטור אחראי על טעינת המצבר לסיטרואן C4 בזמן הנסיעה ולכן אם הוא תקול, הרכב יחווה ירידת חשמל במהלך הנסיעה עצמה.
תקלת קודן – לעיתים קודן הרכב עלול לגרום לתקלת הנעה מכיוון שהוא “לא מאשר” לרכב להניע בגלל כל מיני סיבות. אם מערכות החשמל תקינות אך הרכב לא מניע, ניתן להתקשר לחברה שהתקינה לך את הקודן ולבקש עזרה.
פיוז שרוף – תיבת הפיוזים המותקנת ברכב שלך אחראית על שמירת הסדר החשמלי ברכב. אם הרכב שלך הפסיק לעבוד בפתאומיות, כנראה שנשרף פיוז בתיבה הזו. ניתן לבדוק את מצב הפיוזים על ידי איתור תיבת הפיוזים בספר הרכב ובדיקה חזותית של התיבה.

איך מצבר לסיטרואן C4 פועל?

כשזה נוגע למצבר שלנו, אנחנו די פועלים על אוטומט. מגיעים למוסך ומחליפים מצבר לסיטרואן C4 לפי המלצת המוסכניק. לרוב אנחנו לא מבצעים סקר שוק לפני רכישת מצבר חדש על אף שהרבה פעמים ניתן למצוא מצברים במחירי מבצע ולחסוך הרבה כסף. בנוסף, מעולם לא הסבירו לך איך עובד המצבר, מה התפקידים שלו ולמה כדאי לבחור מצבר אשר יתאים בדיוק לשימושים שלך מהרכב.
תפקידי המצבר:
המצבר יושב בתושבת מיוחדת ליד המנוע ומחובר אליו דרך שני קטבים (פלוס ומינוס) דרכם הוא מעביר את החשמל שהוא מייצר. אפרופו חשמל, המספרים לצד המצברים לסיטרואן C4 הם יחידות האמפר שהמצבר מפיק בשעה ולפיהם אפשר לדעת איזה מצבר מתאים לסיטרואן C4 שלך. מצבר חזק יותר לא אומר שהוא איכותי יותר או מתאים יותר לרכב שלך! אנחנו נפרט על כך בהמשך אך כדאי לדעת שטווח האמפראז, של מצברים המתאימים לסיטרואן C4 הוא בין מצברי 55 אמפר לבין מצברי 72 אמפר.
מעבר לייצור חשמל תפקידו של המצבר הוא להעביר ניצוץ לסטרטר שבתורו יניע את הרכב, כך ששני התפקידים האלו הופכים את המצבר לרכיב מאוד משמעותי ברכב.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסיטרואן C4 התקשרו אלינו: 072-3921104

סוגי מצברים לרכבים פרטיים:
כיום ישנם שלושה סוגי מצברים עיקריים המשמשים את שוק הרכב הפרטי.
מצבר עופרת – המצבר המוכר והנפוץ ביותר. מצבר זה מורכב מקופסת פלסטיק בתוכה יושבים ביחד לוחות עופרת, חומצה ומים מזוקקים. ההרכב הזה מייצר חשמל אותו המצבר מייצא הלאה. היתרונות של המצבר לסיטרואן C4 הזה הם מחירו הזול והעבודה שניתן להשיג אותו בכל מקום. החסרונות שלו הם זיהום סביבתי גדול, צורך לבצע תחזוקה שוטפת (מילוי מים מזוקקים) וחוזק ואמינות נמוכים.
מצבר ג’ל – מצבר הדור הבא של מצבר העופרת. כאן החליף הג’ל את המים המזוקקים והחומצה והפך את המצבר למצבר סגור שלא דורש התערבות חיצונית ומנהל את עצמו. על קופסת המצבר ישנו לוח קטן שמעניק אינדיקציה לגבי מצב המצבר וכך ניתן להבין מה מצבו. מצברים לסיטרואן C4 מסוג זה נחשבים חזקים ואמינים יותר ממצברי העופרת אך יקרים יותר ממנו.
מצבר Start&Stop – המצבר החדש ביותר בתחום. מצבר זה מסוגל לרוקן את כל החשמל שבו ולהיטען חזרה מבלי לשחוק את יכולות המצבר. המצבר הנ”ל נחשב לידידותי ביותר לסביבה, החזק והאמין ביותר אך גם ליקר מביניהם. כמו כן, מצבר זה איננו מתאים לכל כלי רכב ולכן כדאי לך להתייעץ עם חשמלאי רכב לפני ההחלפה.

כמה עולה מצבר לסיטרואן C4?

בתקופה האחרונה אנחנו עדים לכניסה של יצרניות מצברים חדשות לשוק המצברים בישראל. היצרניות האלו מבטיחות ביצועים גבוהים במחירים נמוכים ולמרות שזה נשמע מפתה, לרוב זה לא המצב. לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצברים מבית ורטה ומצברים מתוצרת שנפ אשר מותאמים לאקלים הישראלי ומסוגלים לספק לך תעודות אחריות מקיפות ושירות באלפי נקודות שונות בארץ.
אם חלילה כבר נתקעת עם הרכב ואתה זקוק למצבר חדש, אנחנו מציעים לך שירות מצבר לסיטרואן C4 עד הבית בתוך חצי שעה בלבד בכל מקום באזור המרכז. כל שצריך לעשות הוא להתקשר ללירון מצברים ומומחה יהיה בדרך אליך ויחליף לך מצבר לרכב בהוד השרון, אור יהודה, יבנה ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסיטרואן C4 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סיטרואן:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסיטרואן C4 הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר או 72 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסיטרואן C4 החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסיטרואן C4 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.