החלפה מהירה, מקצועית ומשתלמת של מצבר לסקודה ראפיד!
במקום להיגרר למוסך ולשלם הון תועפות על שירותי הגרירה ועל המצבר, לירון מצברים מציעים לך להחליף מצבר מבלי לזוז מהרכב! שירות מצבר עד הבית כולל החלפת מצבר על ידי מומחה מצברים שיגיע אליך תוך חצי שעה בלבד מרגע יצירת הקשר איתנו במחירים אטרקטיביים במיוחד! השירות זמין עבורך 24/7, כך לא משנה מתי נתקעת עם הרכב, אנחנו כאן בשבילך.

שירות מצברים לסקודה ראפיד זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסקודה ראפיד במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

 

מצבר לסקודה ראפיד

מצברים לסקודה ראפיד במחיר ללא תחרות:

התאמת מצבר לסקודה ראפיד

כל רכב זקוק למצבר המותאם לו אישית מכיוון שכל רכב נוסע בצורה אחרת ומותקנות עליו מערכות חשמל אחרות. מצבר מתפקד כמו בטריה אשר מספקת חשמל לכל צרכי הרכב ולכן סקודה ראפיד המשמשת לנסיעות שגרתיות כנראה תזדקק למצבר סטנדרטי כמו מצבר 55 אמפר ואילו רכב סקודה ראפיד שנוסע לטיולים מחוץ לעיר ומותקן בו אבזור נוסף מעבר לסטנדרט כנראה יצטרך מצבר 60 אמפר כדי שיוכל לעמוד בעומס החשמל שיש בו. ישנו הבדל בעוצמה ובעמידות של המצבר גם בגלל סוג המצבר. כיום קיימים שלושה סוגי מצברים לסקודה ראפיד והם מצבר עופרת, מצבר ג’ל ומצבר סטארט אנד סטופ. מצבר עופרת נחשב למצבר סטנדרטי ומצבר סטארט אנד סטופ הוא המוביל בקטגוריה ועליו נרחיב בפסקה הבאה.

מצבר Start & Stop

ברכבי סקודה ראפיד חדשים מותקנת מערכת סטארט סטופ שהיא הפיתוח המתקדם ביותר בתחום כיום. המערכת הזו מסוגלת לדומם את המנוע לפרק זמן קצר ולהדליק אותו מספר רב של פעמים מבלי לשחוק את המצבר, כך שהמערכת הזו חוסכת שריפה מיותרת של דלק ובכך תורמת לחיסכון בכסף ובזיהום האוויר. המצבר הזה נחשב ליקר ביותר בקטגוריה אך כשמסתכלים על האמינות, העמידות והאיכות שלו הוא שווה כל השקעה.

איזה מצבר מתאים לסקודה ראפיד שלך?

סקודה ראפיד הוא דגם ותיק של סקודה ולכן בחלקם לא ניתן להתקין מצברי סטארט אנד סטופ. לדגמים אלה ניתן למצוא מצברי עופרת ומצברי ג’ל באמפרים ובגדלים שונים ולכן כדאי מאוד להבין מה גודל תושבת המצבר של הדגם הספציפי שלך כדי לא לרכוש מצבר שלא ישב כמו שצריך בתושבת ויחטוף זעזועים שיגרמו לו לשברים ולנזילות מסוכנות. נתון נוסף שיש להתחשב בו הוא כמה זמן המצבר הולך לשרת אותך. במידה ותכננת למכור את הרכב שלך, כדאי לשקול רכישת מצבר משומש שיחזיק עד לרגע המכירה ובכך לחסוך כסף. את כל המידע ניתן לקבל מחשמלאי הרכב או מהמוסכניק שלך, כך שאם קפצת לטיפול שגרתי, כדאי לשאול אותו את השאלות האלה ולהתכונן ליום בו תידרש החלפת מצבר לסקודה ראפיד שלך.

מצבר לסקודה ראפיד – האיכותי מתחילה ביצרן

כיום קיימים המון סוגי מצברים במגוון רחב של טווחי מחירים שעלולים לפתות את הלקוח, שלא כל כך מבין במצברים, לרכוש מצבר במחיר נמוך ולשלם על כך באיכות נמוכה. רוב המצברים המיוצרים בחו”ל לא מתאימים לשימוש באקלים הישראלי החם ולכן קורסים לפני הזמן והדבר הגרוע באמת הוא שאין להם אבא ואמא כך שברגע שהמצבר מתקלקל אין אחריות וצריך לרכוש מצבר חדש. זו הסיבה שלירון מצברים ממליץ לרכוש מצברים מבית ורטה ושנפ אשר מותאמים באופן מלא לאקלים הישראלי, מעניקות תעודות אחריות מקוריות אשר תקפות ל 12-24 חודשים, באמצעותן אפשר לקבל טיפול ושירות מלאים בכל אחת מנקודות השירות הרבות שנמצאות ברחבי הארץ.

ככה ניתן להאריך את חיי המצבר החדש שלך

מצבר תקין ואיכותי תקף לשלוש – ארבע שנות עבודה סטנדרטית. אך על ידי ביצוע תחזוקה שוטפת, ניתן להאריך את חיי המצבר משמעותית וליהנות ממנו לאורך זמן ארוך יותר מהממוצע. במידה ורכשת מצבר עופרת יש להקפיד על מילוי מים מזוקקים כדי למנוע מהמצבר להתחמם ולקרוס. כדאי מאוד לנקות קורוזיה מדי פעם על ידי שפיכה של מים רותחים על הקטבים של המצבר ודבר אחרון הוא לקפוץ לחשמלאי רכב פעם בחצי שנה כדי שימנע תקלות לפני שהן מתפרצות.

כמה עולה מצבר לסקודה ראפיד?

לירון מצברים מחזיק מלאי גדול של מגוון מצברים לכל סוגי הרכבים, מה שמעניק לך מחירים תחרותיים ושירות מעולה. ההתמחות שלנו היא להבין את צרכי החשמל שלך ולהתאים לך מצבר שיענה על כל הדרישות ובמקביל יהיה מספיק זול כדי לא לחרוג מהתקציב שלך. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו בכל רגע כדי לקבל שיחת ייעוץ והכוונה בחינם בנוגע לרכישת מצבר לסקודה ראפיד שלך.

דגמים נוספים מבית סקודה: