נתקעת בלי מצבר לפולקסווגן ג’טה? חצי שעה ויש לך מצבר חדש!
שירות החלפת מצבר עד הבית של לירון מצברים יספק לך מצבר לפולקסווגן ג’טה שלך, בכל מקום בארץ ובכל שעה מהיום! מומחה מצברים יגיע עד אליך, יבחן את המצבר הנוכחי שלך ורק אם ימצא שהוא שבק חיים, יחליף ויתקין לך מצבר חדש. בנוסף ישתף אותך בידע שיעזור לך לשמור על המצבר החדש שלך תקין לאורך זמן ארוך יותר!

שירות מצברים לפולקסווגן ג’טה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לפולקסווגן ג’טה במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

 

מצבר לפולקסווגן ג'טה

מצברים לפולקסווגן ג’טה במחיר משתלם:

כך ניתן לאבחן מצבר תקול

המצבר הוא הסוללה הפרטית של הרכב שלך וככזו, גם הוא נשחק עם הזמן ולא נהרס בבת אחת למרות ההרגשה המתסכלת שצצה ברגע שהרכב לא מניע. באמצעות מספר סימנים קטנים ניתן להבין האם המצבר תקין או שמא הוא מתחיל לגלות סימני עייפות שלאחריהן יגיע הרגע להחליף אותו. הידע הזה יעזור לך לתכנן טוב יותר את החלפת המצבר לפולקסווגן ג’טה שלך ויחסוך לך המון כאב ראש ולא מעט כסף!

  • נורית מצבר דלוקה
    בין שלל הנוריות המופיעות על לוח המחוונים, הנורית של המצבר נחשבת לאחת החשובות מכיוון שהיא מעידה על תקלה במצבר. זה לא בהכרח אומר שהמצבר גמור אבל משהו בו או ברכיבים האחרים הקשורים אליו (סטרטר או אלטרנטור) תקולים וכדאי לבדוק את המצבר כדי לא להיתקע בלי מצבר.
  • מצבר פג תוקף
    מצבר מורכב מלוחות עופרת, חומצה ומים או ג’ל (תלוי בסוג המצבר) אשר יחד מייצרים חשמל. גם החומרים האלו מתעייפים עם הזמן ומתחילים לצבור תקלות. אורך חיים של מצבר נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים כשהכל תלוי בשימוש שלך ברכב ובהתאמה של המצבר לרכב שלך. מצבר מתאים יותר ישחק לאט יותר ויוכל לספק לך “זמן אוויר” ארוך יותר ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם מומחה מצברים כדי לבחור את המצבר הנכון לך. ניתן לבדוק בן כמה המצבר שלך על ידי הרמה של מכסה המנוע ובחינה של המספרים המופיעים על המצבר. בדרך כלל יהיו שני זוגות של מספרים המסמלים את החודש והשנה בה יוצר המצבר, מה שיתן לך אינדיקציה לגבי החלפת המצבר.
  • הרכב לא מניע בקלות
    המצבר, בנוסף לתפקידו כסוללה, אחראי להעביר מספיק מתח חשמלי לסטרטר שבתורו צריך לגרום לסיבוב מנוע מלא על ידי החשמל שהוא קיבל מהמצבר. אם הסטרטר לא מקבל מספיק חשמל, הוא לא יצליח להניע את הרכב ולכן מצאת את עצמך מנסה להניע את הרכב ללא הצלחה. ברגע שזה קורה כדאי לבדוק את המצבר וגם את הסטרטר!
  • אביזרי חשמל לא מתפקדים
    בדיוק כמו בקושי להניע את הרכב, ניתן להבין שהמצבר בדרך למפעל המחזור אם מערכות החשמל של הרכב מפסיקות לתפקד כמו שהתרגלת. למשל אם המזגן הפסיק לקרר או לחמם, האורות נראים עמומים מדי והצופר משמיע קולות של תרנגול צרוד, ככל הנראה שהמערכות האלה לא מקבלות מספיק מתח מהמצבר ויש להחליף אותו.

הרכב נתקע? כך תדעו אם צריך להחליף מצבר לפולקסווגן ג’טה שלך

קודם כל כדאי לנשום ולהירגע כי במצב הכי גרוע, מומחה מצברים יכול להגיע אליך תוך 30 דקות ולהחליף לך מצבר. אבל רגע לפני הטלפון ללירון מצברים, אפשר לנסות להחיות את הרכב על ידי ביצוע פעולות פשוטות שלא מצריכות ידע מקצועי ואולי לחסוך החלפת מצבר לפולקסווגן ג’טה שלך.

  1. הנעה על ידי כבלים
    לפעמים מספיקה נורה אחת שלא כיבית כשיצאת מהרכב כדי לרוקן את המצבר, אבל לא להרוס אותו לגמרי ולכן הנעה עם כבלים יכולה לעזור למצבר שלך להיטען ולחזור לפעילות. כל מה שצריך לעשות זה לחבר צד אחד של שני תנינים לקטבים במצבר שלך ואת הצד השני לחבר למצבר של רכב פועל ולהמתין מספר דקות ואז להניע. במידה ורכב הניע מומלץ לנסוע איתו כחצי שעה על מנת שהאלטרנטור יטעין את המצבר והכל יחזור לקדמותו.
  2. שטיפה של הקטבים
    מזג האוויר הישראלי הקשוח ופגעי הזמן גורמים להצטברות של קורוזיה בסביבת הקטבים של המצבר. הקורוזיה עלולה לפגוע בהזרמת החשמל למנוע ולכן להשפיע על היכולת של הסטרטר להניע את הרכב. שטיפת הקטבים באמצעות שפיכה של מים רותחים עליהם וייבוש יכולה לנקות את הקורוזיה ולשפר את הזרמת החשמל.

כמה עולה מצבר לפולקסווגן ג’טה?

היום ניתן למצוא מצברים זולים יותר מאשר שהיו בעבר הודות לכניסה של יצרניות חדשות לתחום. מחיר מצבר לפולקסווגן ג’טה משתנה בהתאם לגודלו ולמותג של החברה היצרנית שלו. יחד עם זאת, לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצברים מתוצרת ורטה ושנפ מכיוון שהם מתאימים לאקלים הישראלי, נפוצים מאוד בארץ ומגיעים עם תעודות אחריות אשר מעניקות לך שירות וטיפול מלאים באלפי נקודות שירות ברחבי הארץ.

במקרה של בעיה במצבר אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם לירון מצברים ונציג שלנו יגיע עד אליך ויבצע החלפת מצבר מהירה. אנו פועלים בכל אזור המרכז ויכולים להגיע להחליף מצבר לרכב בנס ציונה, רעננה, יבנה ועוד ערים רבות תוך 30 דקות מרגע הקריאה. התקשר אלינו כעת ואנחנו בדרך אליך!

דגמים נוספים מבית פולקסווגן:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לפולקסווגן ג'טה הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לפולקסווגן ג'טה החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לפולקסווגן ג'טה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.