מצבר ורטה 70 אמפר

795

  • מצבר מבית ורטה – היצרנית הגדולה באירופה
  • מחיר המצבר כולל בתוכו אחריות יצרן מלאה
  • במסגרת השירות אנו מבצעים טעינה למצבר
  • ניתן לקבל את המוצר עד הבית בתוספת תשלום סימלית
  • המחיר של המצבר כולל מע”מ

תיאור

הגיע הזמן להחליף מצבר? מצבר ורטה 70 אמפר!

לירון מצברים מחזיקה מלאי גדול של מצברי ורטה 70 אמפר אשר מתאימים לאקלים הישראלי וישתלבו מצוין ברכב שלך. מצברים אלו נחשבים איכותיים מאוד ויעניקו לך נסיעה חלקה ובטוחה עם תעודת אחריות מקורית של עד 20 חודשים!

מצבר ורטה 70 אמפר

מצברי ורטה 70 אמפר – מי הם ומה הם?

מצברי ורטה מיוצרים בגרמניה וביפן ונחשבים למותג מוביל בתחום המצברים. מותג זה נפוץ מאוד בישראל ונמצא מתאים למזג האוויר הישראלי הקשוח. ורטה הוא מצבר הבית של יצרני הרכבים היוקרתיים ביותר כגון מרצדס, אאודי, וולו וגם של רכבי סקודה, טיוטה, הונדה ועוד. השימוש של יצרניות אלו במצבר ורטה כמצבר הבית שלהן מעיד על איכותו הגבוהה של המצבר, השירות המעולה והחזר ההשקעה הגבוה מהמצבר. מצברי ורטה מעט יקרים יותר מהמתחרים אך המחיר בא לידי ביטוי באיכותם הגבוהה של המצברים ובתוקף תעודת האחריות הארוכה שלהם. מצבר ורטה 70 אמפר מחיר הוגן, אחריות מלאה וראש שקט.   

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ורטה 70 אמפר התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר ורטה 70 אמפר – איך לזהות שהוא תכף נגמר?

למרות מה שחשבת, מצבר לא נגמר סתם כך בפתאומיות. תקופה לא ארוכה לפני שהוא הופך ללא שמיש, מצבר הרכב מודיע לנו על כך במגוון סימנים שאם רק נשים לב אליהם, נוכל להציל את הבוקר ואת הכיס שלנו. לכן, כדאי לעשות בדיקה מבוקרת של מצב המצבר ובמידת הצורך להחליפו לפני שהוא שובק חיים. מומלץ גם לבצע סקר שוק לפני רכישת המצבר, לקבל מושג על המחירים ואולי אפילו למצוא מצברים במבצע. הנה כמה סימנים שיעזרו לך לדעת מה מצב המצבר שלך:

  1. הרכב כבר לא עירני כמו פעם
    בדיוק כמו בני אדם, גם הרכב לפעמים מתעייף. יכול להיות שזה מהסיבות הנכונות (נסיעה ארוכה, עומס בלתי רגיל או מצב מזג אוויר קיצוני) אך אם המצב כזה גם בשגרה, כנראה שהמצבר אוטוטו נגמר. דוגמאות טובות לזה אפשר למצוא במערכות החשמל של הרכב: אם החלונות עולים לאט יותר, המזגן בקושי עובד, אורות הרכב לא מאירים טוב ובכללי הרכב מרגיש שהוא צריך קפה חזק כדי להתעורר, כנראה שהוא לקראת סיום מעגל החיים שלו.
  2. שכחת מתי החלפת מצבר בפעם האחרונה
    מעגל החיים של מצבר ורטה 70 אמפר או של כל מצבר אחר בשימוש תקין וסביר אמור לעמוד על בין שנתיים לחמש שנים. למה כתבנו בשימוש תקין וסביר? כי לרוב המצברים המותקנים ברכב שלנו לא באמת מתאימים לסוג הרכב שלנו ולשימושים שלנו ממנו. כיום ניתן לרכוש אביזרי רכב שלא היו קיימים פעם. אביזרים אלה מוסיפים לעומס החשמל שעל המצבר ועלולים לקצר את החיים שלו. בנוסף, נסיעות ארוכות גם הן תורמות למצב של המצבר ולכן אם המצבר שלך קטן מדי, יכול מאוד להיות שנסיעות כאלו מעמיסות עליו וגורמות לו לעבוד שעות נוספות.
  3. מצב פיזי ירוד
    מצבר ורטה 70 אמפר, כמו שאר חלקי הרכב, חשוף גם הם לטלטלות ולפגיעות שונות ברכב. כמה פעמים יצא לך להיכנס לבור עמוק בכביש ולהתפלל שהכל בסדר? פעם או פעמיים זה בסדר, אבל אם הרכב ברשותך כבר מספר שנים ולא החלפת מצבר בזמן הזה, כדאי לך להעיף מבט עליו. לפעמים, בגלל בורות בכביש או תאונות קלות, המצבר מפתח סדקים קטנים שעם הזמן הופכים להיות עמוקים יותר ויותר ועלולים לגרום לנזילה. החומר שינזל מהם הוא חומצה אשר מסוכנת לך ולשאר חלקי הרכב השונים הצמודים למצבר. בשום מקרה אסור לנסות לתקן את החורים האלו או את הנזילה לבד! אם חלילה קורית נזילה יש להתקשר למומחה מצברים שיגיע אליך מיד ויחליף לך את המצבר.

המצבר כבר גמור? לירון מצברים בדרך אליך בשירות מצבר עד הבית

כבר לא צריך להתקשר לגרר ולשרוף חצי יום עבודה על תקלת מצבר! שירות מצבר ורטה 70 אמפר עד הבית של לירון מצברים יעזור לך לחסוך זמן ולא מעט כסף. כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר ללירון מצברים והטיפול עובר אלינו.
בשיחת הטלפון אנחנו נבין ממך איזה סוג רכב קיים ברשותך, איזה מצבר כרגע מותקן בו ומה התקציב שלך למצבר חדש. לאחר מכן נשלח אליך את מומחה המצברים שלנו שיגיע אליך ויחליף לך את המצבר וכל זה תוך חצי שעה בלבד! אגב, אם המצבר שלך לא גמור אלא רק זקוק לטעינה קצרה, מומחה המצברים שלנו לא יחליף לך את המצבר! במידה והוא כן גמור, מומחה המצברים שלנו יחליף לך את המצבר במהירות וביעילות ובנוסף ידריך אותך על תחזוקה שוטפת של המצבר שלך שתעזור לך להאריך את החיים שלו ולנצל את המקסימום ממנו. שירות מצבר ורטה 70 אמפר עד הבית זמין עבורך עשרים וארבע שעות ביממה, בכל ימי השבוע כך שגם אם חלילה נתקעת, תוך 30 דקות בכל מקום באזור המרכז, הסיטואציה תהיה מאחוריך. נגיע לבצע החלפת מצבר לרכב בכפר סבא, יבנה, ראשון לציון ועוד ערים רבות נוספות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר ורטה 70 אמפר התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

אצלנו ניתן לקנות מצבר ורטה 70 אמפר מחיר מ 705 שקלים

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצברי ורטה 70 אמפר עד הבית בתוספת תשלום

icon

מצבר ורטה 70 אמפר מתאים לרכבי סקודה אוקטביה, סיאט לאון, רכבי פונטיאק, רכבי וולוו, ועוד