החלפת מצבר לג’וי רייד בהתראה קצרה!
קטנוע תקוע אומר שאיבדת את היכולת להתניע כמו שהתרגלת ורק המחשבה על לגרור את הקטנוע למוסך מעלה בך חלחלה. זו הסיבה לכך ששירות מצבר עד הבית לג’וי רייד הוא בדיוק מה שדרוש לך! תוך חצי שעה בלבד יגיע מומחה מצברים שיחליף מצבר לג’וי רייד שלך ויחזיר אותך לשגרה במהירות, במקצועיות ובמחירים סופר אטרקטיביים!

שירות מצברים לג’וי רייד זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לג’וי רייד במחירים החל מ 375 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

 

מצבר לג'וי רייד

מהו מצבר לג’וי רייד ואיך הוא עובד?

לירון מצברים ממליץ לך להכיר את המצבר שלך קצת לעומק כדי להבין איך הוא פועל, דבר שיעזור לך לתכנן טוב יותר את החלפת המצבר הבאה שלך ולחסוך המון זמן ולא מעט כסף. מצבר הוא הרכיב האחראי על ייצור ואספקת החשמל לכל מערכות החשמל השונות שבקטנוע שלך לדוגמא אורות, צופר, לוח מחוונים וכו’. בנוסף, המצבר מספק ניצוץ חשמלי לסטרטר שמשתמש בו כדי לגרום למנוע להסתובב פעם אחת ואז להניע. המסקנה היא ברורה – בלי מצבר תקין הקטנוע שלך לא יכול לנסוע.

מצברים לג’וי רייד במבצע:

איך אפשר לדעת שהמצבר אוטוטו נגמר?

כן כן, המצבר משאיר לך פירורי לחם לא מעטים המרמזים על כך שהמצבר בדרך לסיים את חייו. תשומת לב לפרטים האלה תעזור לך להבין שהגיע הזמן להחליף מצבר לג’וי רייד שלך כך שכל התהליך יהיה קל, נוח וכמובן משתלם. אם חווית חלק מהתסמינים שנפרט כאן, אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לאבחן את מצב המצבר שלך ולהמליץ לך על המשך טיפול.

  • הקטנוע לא מניע בצורה חלקה
    מצבר תקין ואיכותי צריך לספק את החשמל הדרוש לסטרטר כדי שזה יצליח להניע את הקטנוע. רוב הפעמים הסיבה לכך שהקטנוע שלך לא מניע היא שלא מגיע מספיק מתח מהמצבר ולכן כדאי לבדוק את המצבר. מצד שני, לא צריך לפסול את האפשרות שהסטרטר תקול!
  • חלפו 3 שנים מהיום בו רכשת את המצבר
    אורך החיים של מצבר איכותי הוא 3 שנים, תלוי בשימוש ובהתאמה של המצבר לקטנוע שלך. תאריך הייצור של המצבר מוטבע על גבי המצבר כך שאפשר לדעת בן כמה הוא. לירון מצברים ממליץ לך לשקול להחליף את המצבר אם חלפו 3 שנים כדי ללכת על בטוח ולא להסתכן בקטנוע תקוע.
  • מצבר פרוק
    מצברים לקטנועים הם מצברים קטנים, כדוגמת מצבר 12 אמפר ובניגוד לרכבים יש להם יכולת עמידות קטנה יותר לחוסר התנעה כך שאם יצאת לחופשה ולא הנעת את הקטנוע לפרק זמן של מספר ימים, סביר להניח שהמצבר יתרוקן. כדי לשמור על המצבר אפשר לבקש ממישהו להניע את הקטנוע או לנסות להניע בכבלים בחזרה מהחופשה.

לרכוש מצבר לג’וי רייד בצורה מקצועית וחכמה

למרות שהם מאוד דומים, מצברים לקטנועים שונים מאוד זה מזה בגודל, בהספק וכמובן באיכות החומרים המרכיבים את המצבר. זו הסיבה שפירטנו כאן את כל הדברים שיש לשים לב אליהם כשבוחרים מצבר לג’וי רייד שלך:

  • רכישת מצבר מחברה מוכרת וותיקה
    שוק המצברים לקטנועים מלא בחברות שונות שמבטיחות ביצועים גבוהים במחירים יותר מדי נמוכים עד כדי הרמת גבה. גם כשמדובר במצברים, הזול הוא יקר ולכן לירון מצברים לא ממליץ להתפתות לרכוש מצבר זול מדי שעלול לקרוס מהר מהצפוי.
  • הקפדה על קבלת תעודת אחריות
    תעודות אחריות הן הביטחון שלך במצבר ובחברה המייצרת. תעודה זו מעניקה לך שירות וטיפול מלאים בכל אחת מנקודות השירות השונות. נקודות אלו פרוסות בכל רחבי המדינה כך שלא משנה לאן הגעת עם הקטנוע, יהיה לך למי לפנות במקרה של תקלה.
  • בחירת מצבר מתאים לשימושים שלך
    קטנוע ג’וי רייד יכול לשמש גם אנשים פרטיים אך גם שליחים וכידוע, שניהם משתמשים אחרת בכלים שלהם. במידה והקטנוע שלך משמש אותך לצרכי עבודה, לירון מצברים ממליץ לך להשקיע במצבר חדש ואיכותי שיעמוד במשימות ובאתגרים השונים.

כמה עולה מצבר לג’וי רייד 125?

לירון מצברים מחזיק מלאי גדול של מצברים חדשים וגם מצברים משומשים כך שלא משנה מה התקציב והצרכים שלך, אנחנו נמצא לך את המצבר שיהיה תפור למידותיך. יחד עם זאת, אנחנו ממליצים לך לרכוש מצבר חדש מבית שנפ או ורטה מכיוון שהם התאימו את המצברים שלהם לאקלים הישראלי, מעניקים תעודות אחריות מקיפות בעלות תוקף ארוך ופרסו נקודות שירות רבות ברחבי המדינה. יש לך שאלות נוספות? נשמח להעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם!