החלפת מצבר לסובארו אימפרזה מבלי לזוז מהבית!
הלך לך המצבר וכל מה שחשבת עליו הוא יום עבודה מבוזבז? כבר לא! לירון מצברים מציע לך את שירות מצבר לסובארו אימפרזה עד הבית הכולל: הגעה של מומחה מצברים עד אליך תוך 30 דקות בלבד, בכל מקום במרכז הארץ, אשר יבדוק את המצבר הקיים שלך. רק אם המצבר שלך יאובחן כמצבר גמור, המומחה יחליף לך מצבר חדש. לאחר ההתקנה המהירה המומחה גם יסביר לך איך לשמור על המצבר לסובארו אימפרזה כדי שישרת אותך נאמנה לזמן רב. שירות מצבר עד הבית זמין לבעלי כל הרכבים וזמין עבורך 24/7!

שירות מצברים לסובארו אימפרזה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסובארו אימפרזה במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסובארו אימפרזה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסובארו אימפרזה

מצברים לסובארו אימפרזה במחיר ללא תחרות:

איך ניתן להקדים תרופה למכה?

מצברים לסובארו אימפרזה לא מחליטים יום אחד להפסיק לעבוד והם מספקים נורות אזהרה שרק מחכות לזיהוי. אם זיהית שהמזגן כבר לא עובד טוב, מערכות הסאונד לא מתפקדות כמו שצריך או שמא דרושים לך מספר ניסיונות כדי להניע את הרכב, הגיע הזמן לקפוץ לחשמלאי הרכב כדי שיאבחן את המצבר לסובארו אימפרזה וימליץ לך על המשך טיפול. מעבר לכך, הצצה קטנה מתחת למכסה המנוע יכולה לגלות לך בן כמה המצבר ולהוות אינדיקציה למצבו. אורך החיים של מצבר לסובארו יאמפרזה נעים בין שנתיים וחצי לחמש שנים, תלוי כמובן בשימוש ברכב ובעומס העבודה עליו. תאריך הייצור מוטבע על המצבר עצמו בדמות שני זוגות מספרים המסמלים את החודש והשנה בה יוצר המצבר. אם חלפו 3 שנים מתאריך הייצור שלו, מומלץ בחום להתייעץ עם מומחה מצברים שידריך אותך על רכישת מצבר חדש.

איך לבחור מצבר לסובארו אימפרזה ?

דבר ראשון יש להתאים את המצבר לרכב הספציפי שלך ואנחנו נסביר. סובארו אימפרזה נעה על מצבר 60 אמפר כסטנדרט אך לפעמים זה לא מספיק. המצבר אחראי לייצור החשמל ואספקתו לרכב אך היעילות שלו מושפעת ממספר גורמים:

  • איכות המצבר
    ישנן המון יצרניות מצברים בשוק אשר מתיימרות לספק מצברים איכותיים במחירי לואו קוסט. גם במצברים, הזול הוא היקר וכמעט תמיד המצברים האלו לא יספקו את הסחורה. רכישת מצברים לסובארו אימפרזה מחברה מוכרת וותיקה כמו מצבר ורטה או שנפ יעניקו לך מצבר איכותי, אמין ועמיד שיעניק לך נסיעות חלקות ובטוחות עד יומו האחרון. בנוסף, חברות אלו מעניקות תעודות אחריות מלאות לתקופות של 12 עד 24 חודשים ופרשו נקודות שירות רבות ברחבי הארץ (לצורך הדוגמא חברת שנפ מחזיקה כ-2500 נקודות שירות) כך שגם אם חלילה המצבר שלך התקלקל, ניתן לקבל שירות מלא באחת מהנקודות האלו.
  • התאמה לחום הישראלי
    אנחנו גרים באיזור חם אשר משפיע באופן ישיר על היכולת של המצבר לעמוד בעומס. יצרניות המצברים המובילות התאימו את המצברים שלהן לעבודה בחום הישראלי ולכן המצבר כמעט ולא מושפע ממנו. לעומת זאת, חברות מצברים אחרות לא ביצעו את ההתאמה הזו ולכן המצברים שלהם נשחקים מהר וגורמים לבזבוז של זמן וכסף על רכישת מצבר חדש.
  • עומס העבודה
    אם ניקח שני רכבי סובארו אימפרזה מאותו שנתון ונבדוק את צריכת החשמל שלהם, לאו דווקא נקבל את אותן תוצאות. רכב אחד יכול לשמש לנסיעות עירוניות שגרתיות ולכן יכול להסתפק במצבר סטנדרטי. אם הרכב השני נוסע מחוץ לעיר ומותקנות עליו מערכות חשמליות כבדות, כנראה שהמצבר הסטנדרטי לא יספיק לו והוא יצטרך מצבר עוצמתי יותר.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסובארו אימפרזה התקשרו אלינו: 072-3921104

כמה עולה מצבר לסובארו אימפרזה?

זו שאלה רחבה שהתשובה לה טמונה רק אצלך, ישנו מגוון רחב של מחירי מצברים ישנם מצברים זולים יותר וישנם יקרים יותר. לכל מצבר היתרונות והחסרונות שלו אך כולם צריכים להיכנס תחת תקציב שהגדרת מראש לרכישת מצבר חדש. מצד שני, החלפת מצבר קורית אחת לשלוש, ארבע שנים מה שפורש את ההוצאה הזו על פני זמן רב ומאפשר גמישות יחסית בתקציב. הדבר האחרון שנרצה שיקרה לנו הוא לגלות שהמצבר החדש שקנינו במחיר מציאה הפסיק לעבוד לפני הזמן, מה שיחייב אותנו לרכוש מצבר חדש ולכן לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר איכותי מיצרנית מצברים ותיקה שתעניק לך מוצר ברמה גבוהה ורשת הגנה בדמות תעודת אחריות יצרן ונקודות שירות רבות.

יחד עם זאת, לירון מצברים מומחה בהתאמת מצבר לרכב ולמסגרת תקציבית ולכן מזמין אותך להתקשר כבר עכשיו כדי לקבל שיחת ייעוץ והכוונה בחינם במהלכה נבין את צרכי החשמל שלך ונוכל לספק לך הצעת מחיר קונקרטית ומשתלמת שתענה על כל הדרישות שלך! בנוסף, אם חלילה נתקעת עם הרכב, אנו מציעים שירות החלפת מצבר לסובארו אימפרזה עד הבית בתוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז. מומחה מצברים יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לרכב בראשון לציון, יהוד, בני ברק ועוד ערים רבות! כל שעליך לעשות הוא להתקשר והמומחה בדרך אליך!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסובארו אימפרזה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סובארו:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסובארו אימפרזה הינם מצברים בקיבולת 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסובארו אימפרזה החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסובארו אימפרזה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.