מחליפים מצבר לסוזוקי איגניס מבלי לזוז מהכורסא!
הימים של הזמנת גרר ושריפת חצי יום במוסך על החלפת מצבר חדש חלפו מהעולם ומהיום ניתן להחליף מצבר לסוזוקי איגניס בשיחת טלפון אחת! כל מה שצריך לעשות הוא לחייג ללירון מצברים ומומחה מצברים מטעמנו יגיע אליך לכל מקום במרכז הארץ תוך חצי שעה בלבד ויבדוק את המצבר שלך, במסגרת שרות מצבר לסוזוקי איגניס עד הבית! רק במידה והמצבר יצא לא תקין בבדיקה המצבר שלך יוחלף! לאחר התקנה קלילה, מומחה המצברים ידריך אותך איך לשמור על המצבר החדש שלך כך שבכמה פעולות פשוטות המצבר לסוזוקי איגניס שלך יחזיק לאורך זמן ארוך יותר!

שירות מצברים לסוזוקי איגניס זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסוזוקי איגניס במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי איגניס התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסוזוקי איגניס

מצברים לסוזוקי איגניס במחיר משתלם:

כך ניתן לשמור על מצבר לסוזוקי איגניס לאורך זמן ללא התנעה בכלל

לפעמים אנחנו יכולים להגיע למצב בו הרכב יעמוד מספר שבועות ללא תנועה. זה יכול להיות בגלל חופשה, יציאה למילואים או אפילו קבלת רכב חדש מהחברה והעמדת הרכב הישן למכירה. לאורך זמן המצבר לסוזוקי מתרוקן מכיוון שהוא לא מייצר חשמל ולא נטען מחדש על ידי האלטרנטור, מה שמוביל “לייבוש” המצבר. כתבנו לך מדריך מפורט שיסביר לך איך ניתן “לכבות” את המצבר כך שניתן יהיה למנוע מצב בו המצבר מתקלקל בגלל חוסר שימוש.

  • הנעת הרכב פעמיים בשבוע
    השיטה הטובה ביותר היא פשוט לבקש ממישהו שיגיע לרכב שלך ויניע אותו למשך כחצי שעה. כך המצבר לסוזוקי איגניס לא יתאמץ מצד אחד, אך כן ישמור על הכושר שלו ולא יתבלה בגלל חוסר שימוש.
  • בדיקת תוקף המצבר
    אורך חייו של מצבר לסוזוקי איגניס נע בין שנתיים וחצי לחמש שנים ותלוי כמובן באיכות שלו ובכמות הנסיעות שנעשו ברכב. רגע לפני שהגיע הרגע לעזוב את הרכב, שווה להציץ מתחת למכסה המנוע כדי להבין מהו התוקף של המצבר. מידע זה יעזור לך להבין האם המצבר ממילא בסוף חייו ודורש החלפה, או שמא המצבר יחסית חדש וכדאי להכין אותו לעזיבה הממושכת.
  • ניתוק צרכני החשמל שברכב
    בדיוק כמו בבית, גם מערכות החשמל שבמצברים לסוזוקי איגניס נמצאות על סטנד ביי וצורכות כמות מסויימת של חשמל הדרושה להן כדי לפעול בצורה תקינה בעת הנעת הרכב. ניתוק של המערכות האלו יורידו את עומס החשמל על המצבר שלך ויעזרו לו לשמור על התקינות שלו.
  • ניקוי הקטבים של המצבר
    עם הזמן עלולה להצטבר קורוזיה בקטבים של המצברים לסוזוקי איגניס אשר נגרמת בגלל מזג אוויר וכמות השימושים שנעשתה במצבר. הקורוזיה מפריעה להזרמה תקינה של המצבר ועלולה להצטבר כשהרכב עומד למשך זמן ארוך. רגע לפני שעוזבים את הרכב, כדאי לנקות את הקטבים מקורוזיה על ידי שפיכת מים רותחים על הקטבים וייבוש שלהם. לאחר מכן מומלץ לרסס את הקטבים עם שמן ייעודי שישמור על האיזור נקי מקורוזיה.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי איגניס התקשרו אלינו: 072-3921104

ביצעת את כל הפעולות הנ”ל והרכב לא מניע?

לצערנו, אין ערובה להצלחה מלאה של שמירת המצבר אבל אין מה לדאוג! אם ביצעת את כל השלבים שכתבתנו, ככל הנראה שהמצבר שלך לא גמור אלא צריך טעינה קטנה כדי לחזור לפעולה. כל מה שצריך לעשות הוא להניע את הרכב בעזרת כבלים על ידי חיבור הקטבים של המצבר לסוזוקי איגניס שלך למצבר של רכב מונע ולהמתין כמה דקות. לאחר ההטענה, מומלץ לנסוע עם הרכב חצי שעה לפחות כדי שהאלטרנטור יטעין את המצבר ויחזיר אותו לקדמותו.
במידה וגם זה לא עזר, אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לאבחן את מצב המצבר שלך כבר בשיחת הטלפון! במהלך השיחה נתשאל אותך לגבי הפרטים שקדמו לקלקול המצבר ונבין ממך את תמונת המצב המלאה. לאחר השיחה הקצרה נמליץ לך על דרכי פעולה שונות שיחזירו אותך לשגרה תוך זמן קצר!

כמה עולה מצבר לסוזוקי איגינס?

כיום ניתן להשיג מצברים חדשים בטווחי מחירים שונים, זולים ויקרים כאחד. לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר 46 אמפר לסוזוקי איגינס מהיצרניות המובילות ורטה ושנפ מכמה סיבות:

  • ניסיון רב שנים
    יצרניות אלו, ורטה ושנפ, מפתחות ומייצרות מצברים למעלה מחמישים שנים. הניסיון הזה בא לידי ביטוי באיכות המצברים שמצליחים לשמור על עוצמתם ואיכותם לכל משך זמן השימוש בהם.
  • תעודות אחריות מקוריות
    מעבר לאיכות המוכחת של המצברים האלו, היצרניות מספקות לך הצרכן “תעודת ביטוח” אשר מעניקה לך שירות מלא למקרים בהם המצבר התקלקל. לרוב תעודות האחריות האלו תקפות לפרקי זמן של 12-24 חודשים כך שהמצבר החדש שלך מכוסה לתקופות הקריטיות שלו.
  • פרישה רחבה של נקודות שירות
    אם חלילה נתקלת בתקלה במצבר שלך, יש לך רשת ביטחון! היצרניות הגדולות מחזיקות מספר רב של נקודות שירות אשר מפוזרות בכל רחבי הארץ, בהן ניתן לקבל שירות מלא במסגרת האחריות

בנוסף, אנחנו בלירון מצברים מציעים לך שירות מצבר לסוזוקי איגניס עד הבית. כל שעליך לעשות זה להתקשר ומומחה יגיע אליך בתוך חצי שעה בכל מקום באזור המרכז. המומחה יחליף לך מצבר לרכב בהרצליה, ראשון לציון, רעננה ועוד ערים רבות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי איגניס התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סוזוקי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסוזוקי איגניס הינם מצברים בקיבולת 46 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסוזוקי איגניס החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסוזוקי איגניס עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.