מצבר לסוזוקי גרנד ויטרה, בכל רגע ובכל מקום!
תכננת לצאת עם הרכב אבל למצבר היו תכניות אחרות? טוב שיש את שירות מצבר לסוזוקי גרנד ויטרה עד הבית של לירון מצברים! תוך חצי שעה בלבד מרגע הזמנת השירות יגיע אליך מומחה מצברים ויבדוק את המצבר שלך. רק אם הוא באמת גמור, המומחה יחליף לך את המצבר בזריזות ולאחר ההתקנה יסביר לך איך לשמור על המצבר החדש שלך כדי שיחזיק לך כמה שיותר זמן!

שירות מצברים לסוזוקי גרנד ויטרה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסוזוקי גרנד ויטרה במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי גרנד ויטרה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסוזוקי גרנד ויטרה

מצברים לסוזוקי גרנד ויטרה במחיר משתלם

כיצד נזהה שהמצבר לסוזוקי גרנד ויטרה עומד לשבוק חיים?

כמובן שהמצבר לא עושה לך בכוונה, אלא בדיוק להיפך – הוא מנסה בכל הכוח להודיע לך שהוא אוטוטו מסיים את השירות אצלך וחוזר למפעל המחזור. באמצעות תשומת לב לפרטים הקטנים בתפקוד המצבר ניתן להעריך את המצב שלו ולתכנן את החלפת המצבר בזמן ובתנאים הנוחים לך.

הסימנים לשחיקת מצבר

מה הם אומרים?

רעשי תקתוק מכיוון המנוע

מצבר תקין צריך לספק לך נסיעה חלקה ובטוחה, כאילו המצבר לא קיים. לקראת סיום חייו של המצבר, הוא מספק פחות חשמל ולכן רכיבים אחרים אשר צריכים את החשמל הזה לא יכולים לבצע את תפקידם. רעשי תקתוק מכיוון המנוע מעידים על כך שהסטרטר לא מקבל מספיק חשמל ולכן לא מסוגל להניע את הרכב. באותה נשימה, יש לבחון את מצב הסטרטר כדי לשלול תקלה בו.

נורית חיווי דלוקה

גם למצבר ישנה נורית בלוח המחוונים אשר נראית, איך לא, כמו מצבר. הנורית הזו לא בהכרח מעידה על תקלה במצבר, אך היא כן מרמזת שישנה תקלה ולכן מומלץ לקפוץ לחשמלאי רכב כדי שיבדוק את המצבר ויתן לך הערכת מצב לגביו.

כשל בהנעת הרכב

הסטרטר, אשר גורם לסיבוב המנוע הראשון, לא יוכל להניע את הרכב אם הוא לא מקבל מספיק חשמל ולכן ניסיונות ההנעה לא יצלחו.

מערכות חשמל לא מתפקדות

מערכות החשמל השונות של הרכב ניזונות גם הן מהכוח שהמצבר מספק ולכן אם זיהית עייפות מסויימת במערכות השונות (חלונות חשמל שעולים לאט, מזגן לא מתפקד וצופר חלש), כנראה שהמצבר שלך בדרך להתקלקל.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי גרנד ויטרה התקשרו אלינו: 072-3921104

הארכת חייו של מצבר לסוזוקי גרנד ויטרה

באמצעות מספר פעולות פשוטות, ניתן לשמור על מצבר לסוזוקי גרנד ויטרה ולהאריך את תקופת השימוש בו. פעולות אלה לא מצריכות ידע מקצועי כמובן וניתנות לביצוע בכל עת. צוות לירון מצברים ממליצים לך לבצע אותן אחת לחודש כדי שהאפקט יהיה משמעותי מצד אחד ותהיה לך אינדיקציה לגבי המצבר שלך מהצד השני. אם יהיו לך שאלות, נשמח לעמוד לשירותך בכל דבר ועניין!

  • רכישה של מצבר איכותי
    נקודת ההתחלה של רכישת מצבר חדש לסוזוקי גרנד ויטרה היא קריטית לאיכות המצבר ולהארכת השימוש בו. מצברים איכותיים יספקו לך נסיעות חלקות ובטוחות למשך זמן חיי המצבר וזה משהו שניתן למצוא אך ורק אצל יצרניות המצברים המובילות.
  • בדיקה תקופתית אצל חשמלאי רכב
    גם אם נראה לך שהמצבר מצוין ומתפקד כמו שצריך, יכולות להיות לו בעיות קטנות אשר עם הזמן עלולות להתפתח לתקלות משמעותיות. קפיצה קצרה לחשמלאי רכב פעם בחצי שנה תספק לך מידע והכוונה להמשך השימוש שלך במצבר.
  • בדיקה חזותית
    המצבר יושב בתוך תושבת מיוחדת, אליה הוא מוברג כדי למנוע טלטלות. עם הזמן ההברגות נחלשות והמצבר מתחיל לחטוף זעזועים מבורות בכביש, באמפרים ותאונות קלות ולכן כדאי לבדוק את המצב הפיזי שלו מעת לעת. סדקים ואף שברים יכולים להיווצר כתוצאה מהזעזועים האלה, אשר עלולים לגרום לנזילות של חומצה מהמצבר שתסכן אותך ואת חלקי הרכב שלך. חל איסור לנסות לתקן נזילות בעצמך! במידה וזיהית נזילה שכזו יש להתקשר למומחה מצברים מיד.

כמה עולה מצבר לסוזוקי גרנד ויטרה?

אצלנו בלירון מצברים עד הבית ניתן למצוא מגוון רחב של מצברים לסוזוקי גרנד ויטרה אשר יענו על כל הדרישות שלך, החל ממצברי 46 אמפר ועד למצברי 60 אמפר. יחד עם זאת, אנחנו ממליצים לרכוש מצברים מהחברות ורטה ושנפ מכיוון שהן נמצאו מתאימות לאקלים הישראלי (כך המצבר לא יתקלקל מוקדם מדי בגלל עומס העבודה בקיץ), בעלות ניסיון רב בפיתוח וייצור מצברים (כ-50 שנה) ומנפיקות תעודות אחריות מקוריות (לתקופות של 12-24 חודשים) אשר מעניקות לך שירות מלא בנקודות השירות השונות הפזורות בארץ (שנפ מחזיקה כ-2500 נקודות כאלו).

יש לך שאלות נוספות לגבי מצבר לסזוקי גרנד ויטרה או לרכב אחר? אנחנו עומדים לשירותך 24/7 במוקד ההזמנות שלנו!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי גרנד ויטרה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סוזוקי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסוזוקי גרנד ויטרה הינם מצברים בקיבולת 46 אמפר או 60 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסוזוקי גרנד ויטרה החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסוזוקי גרנד ויטרה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.