יש לך סוזוקי SX4 והלך לך המצבר? תוך 30 דקות יש לך מצבר חדש!
לירון מצברים מציעים לך שירות מצבר עד הבית – שירות פרימיום שכולל בחירת מצבר לסוזוקי sx4 שיתאים בדיוק לך ולשימושים שלך ברכב, הגעה של מומחה מצברים עד אליך, התקנה של המצבר והדרכה שתעזור לך להאריך את חיי המצבר שלך!

שירות מצברים לסוזוקי sx4 זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסוזוקי sx4 במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי sx4 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסוזוקי sx4

מצברים לסוזוקי sx4 במבצע:

סוזוקי SX4 מגיע במספר דגמים הכוללים רכב משפחתי, קרוסאובר והאצ’בק. מה שאומר שלאותו דגם יכולים להיות 3 מצברים שונים ואנחנו נסביר.
מצבר, בניגוד לדעה הרווחת, ממש משתנה מהאחד לשני ולמרות שהם נראים דומים, המצברים יכולים להיות שונים שנות אור זה מזה.
מצברים מגיעים בקיבולת שונה דהיינו באמפרים שונים. ניתן למצוא מצברים של -9 אמפר, מצבר 50 אמפר ועד למצברי על של 100 אמפר ואפילו צפונה מזה. כל מצבר מתאים לסוג רכב ולסוג שימוש שונה וכאן מתחיל ההסבר לגבי מצבר לסוזוקי sx4. מצברים הם הלב של הרכב ואחראים בראש ובראשונה להתנעת הרכב ולאספקת חשמל סדירה. מכאן נובע שאם הרכב שלך מתאמץ יותר, הוא צריך מצבר עוצמתי יותר ולכן אם ברשותך רכב אשר משמש אותך לנסיעה של בית עבודה סידורים בית, כנראה שהמצבר שהרכב שלך צריך הוא מצבר סטנדרטי. אך אם ברשותך sx4 קרוסאובר והוא רואה קצת שטח מדי פעם, עדיף לך להתקין לו מצבר עוצמתי יותר שיוכל לתמוך בכל מערכות החשמל של הרכב.
מצד שני, מערכות הרכב התפתחו משמעותית והן כוללות היום גם מערכות סאונד משוכללות, מסכים, מטעני סמארטפונים ועוד כהנה וכהנה מכשירים חשמליים הניזונים כולם מהמצבר ולכן אולי עדיף לך כן לקחת מצבר עוצמתי יותר שיעמוד במשימות החשמל של הרכב. קצת מבלבל, אבל המטרה היא טובה. אנחנו רוצים ללמד אותך שאין סטנדרט אחד כשניגשים לבחור מצברים לסוזוקי sx4 מהסיבה הפשוטה שכל רכב משמש צרכים אחרים ולכן יש להבין בדיוק מה דרישות האנרגיה מהרכב.

כמה עולה מצבר לסוזוקי SX4?

ישנו מגוון רחב מאוד של מצברים לסוזוקי sx4 אבל חשוב לבחור בזה שיתאים לצרכים שלך. כמו כן, לאור מגוון סוגי המצברים והיצרניות, קיים גם טווח מחירים רחב ומחיר המצבר יכול להתחיל במחיר 450 ש״ח אבל אפשר גם למצוא מצבר במחיר של 605 ש״ח למשל. הכל תלוי במה אתה באמת צריך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי sx4 התקשרו אלינו: 072-3921104 אך רגע לפני שרוכשים מצבר חדש, אנחנו רוצים ללמד אותך לזהות שהגיע הזמן להחליף מצבר ולא להגיע למצב בו כבר נתקעת והתכניות מתחילות להשתבש אחת אחרי השנייה.

  1. קשיים בהנעה
    כפי שכתבתנו, התפקיד הראשי של המצבר הוא להניע את הרכב. אחד הסימנים המזהים הראשונים שניתן להבחין בהם הוא קושי בהתנעה של הרכב. ההנעה של הרכב צריכה להיות חלקה ומהירה כך שאם התהליך הזה איטי ולוקח מספר ניסיונות, כדאי מאוד לקפוץ לחשמלאי רכב שיבדוק את מצב המצבר שלך
  2. מערכות חשמל חלשות
    הרכב מניע ללא בעיה? מעולה! אבל זה לא אומר שהמצבר תקין. בדיקה קצרה של מערכות החשמל השונות ברכב יעניקו לך אינדיקציה לגבי מצב המצבר. האורות חלשים יותר? הצופר משמיע קולות מוזרים? החלונות עולים לאט יותר? המזגן הפסיק לעבוד תקין? אלו סימפטומים ידועים של מצבר שאוטוטו מסיים את תפקידו ברכב שלך
  3. מצב חיצוני ירוד
    המצבר יושב ליד המנוע ולכן חשוף גם הוא לפגעי מזג האוויר ותנאי הדרך. הכבישים בישראל ידועים בבורותיהם ולכן אם חלילה נכנסת לבור עמוק מדי, יש לבדוק את מצבר הרכב. לא צריך זעזוע חזק מדי כדי לגרום לסדקים קטנים במצבר שעלולים להתפתח לשברים מהם תתחיל נזילה של חומצה מסוכנת העלולה לפגוע בך ובשאר חלקי הרכב. גם תאונות קלות עלולות לגרום לסדקים אלו ולכן יש לבדוק את מצבר הרכב לאחר כניסה לבורות עמוקים ולאחר תאונות קלות שחלילה יקרו.

אחרי שלמדת איך לזהות מצבר שאוטוטו נגמר, הגיע הזמן לבחור מצבר חדש לסוזוקי sx4 שלך.
למרות שזה נשמע מסובך, ברגע שמבינים מהם צרכי החשמל של הרכב, מגוון המצברים מצטמצם וקל הרבה יותר לבחור את המצבר המתאים בדיוק לך.

כשניגשים לבחור מצבר לסוזוקי sx4 כדאי לשים לב לדברים הבאים:

  1. מהי קיבולת האמפר הרצויה?
    כפי שכתבתנו, קיבולת האמפר חשובה מכיוון שהיא כמו האנרגיה שהמצבר מפיק. אם הרכב משמש לנסיעות עירוניות קצרות, ככל הנראה שהוא לא צריך מצבר עוצמתי. מצד שני, אם הרכב שלך הוא משפחתי אך כן נוסע נסיעות ארוכות וגם בסופ”ש, עדיף להשקיע במצבר איכותי שיעמוד במשימות אלו.
  2. יצרניות מוכרות:
    לירון מצברים ממליצים לרכוש מצברים מהחברות המובילות: מצברי ורטה ומצברי שנפ מכיוון שהן מכירות את השוק הישראלי והמצברים שלהן הוכיחו את עצמם כאמינים ועמידים לאקלים הישראלי.
  3. תעודות אחריות מקוריות:
    ספק מצברים חייב להעניק לך תעודת אחריות מקורית מהיצרן. תעודות אלו מגיעות בטווחי תוקף שונים הנעים מ-12 חודשים ועד ל-24 חודשים. תעודות אלו חשובות מכיוון שיכולות לקרות תקלות גם במצברים הטובים ביותר. תעודות אלו יאפשרו לך להיכנס לכל סוכנות מצברים שעובדת עם היצרניות מהן תבחר את המצבר הבא שלך ויטפלו בתקלה שלך ללא שאלות מיותרות.

אם כבר נתקעת והמצבר שלך נגמר, אל ייאוש! בלירון מצברים אנחנו מציעים שירות החלפת מצבר לסוזוקי sx4 עד הבית בכל מקום במרכז. כל שעליך לעשות הוא להתקשר אלינו ותוך 30 דקות יגיע אליך מומחה מצברים וביצע החלפת מצבר בכפר סבא, הרצליה, יבנה וכל מקום באזור המרכז.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסוזוקי sx4 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סוזוקי:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסוזוקי sx4 הינם מצברים בקיבולת 45 אמפר, 46 אמפר או 50 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסוזוקי sx4 החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסוזוקי sx4 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.