החלפת מצבר לסיטרואן פיקאסו מעולם לא הייתה נוחה יותר
שירותי גרירה? לא תודה. לנסוע למוסך בשביל מצבר?! ממש לא! מהיום מחליפים מצבר מבלי לזוז מכסא הנהג!
שירות מצבר עד הבית של לירון מצברים יספק לך החלפת מצבר לסיטרואן פיקאסו שלך על ידי מומחה מצברים שיגיע אליך תוך 30 דקות בלבד מרגע הזמנת השירות. המומחה יאבחן את המצבר הקיים שלך ורק אם הוא באמת גמור הוא יחליף לך אותו במהירות. לאחר ההחלפה, המומחה שלנו יסביר לך איך לתחזק את המצבר החדש שלך כדי שיחזיק לך כמה שיותר זמן!

שירות מצברים לסיטרואן פיקאסו זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסיטרואן פיקאסו במחירים החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסיטרואן פיקאסו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסיטרואן פיקאסו

מצברים לסיטרואן פיקאסו במבצע

להחליף מצבר לסיטרואן פיקאסו ולהישאר בחיים

לצערנו, הידע שלנו על המצבר מוגבל כי משום מה אף פעם לא טורחים ללמד אותנו עליו יותר מדי. וחבל. מצבר הוא עמוד התווך של הרכב שבלעדיו אי אפשר לנסוע. הידע שנשתף אותך בו יגרום לך להבין טוב יותר את עולם המצברים ויעזור לך לתכנן את החלפת המצבר בצורה חכמה וחסכונית יותר.

  • מהו המצבר?
    במשפט פשוט, המצבר הוא הסוללה של הרכב שלך. הוא מייצר חשמל על ידי תגובות כימיות המתרחשות בתוכו כתוצאה מערבוב של מספר מרכיבים – לוחות עופרת, מים מזוקקים וחומצה (במצבר עופרת) ומספק אותו למערכות החשמל השונות של הרכב. בנוסף, בזמן ההתנעה המצבר מעביר ניצוץ חשמלי לסטרטר שגורם למנוע להסתובב פעם אחת ואז להניע. מצברים מגיעים במספר עוצמות הנמדדות ביחידת מתח הנקראת אמפר, כך למשל מצבר בקיבולת 55 אמפר מסוגל לייצר 55 אמפר בשעה. המצבר נטען בעצמו במהלך הנסיעה על ידי האלטרנטור שמחובר אליו ברצועה מיוחדת וכך המצבר ממשיך לייצר חשמל ולספק אותו.
  • התאמת מצבר לרכב הספציפי שלך
    כל רכב משמש לצרכים אחרים ולכן צריך התאמה מיוחדת של מצבר. מצבר לסיטרואן פיקאסו צריך להיות מותאם לעומס החשמל של הרכב, טווח הנסיעות שלו וכמובן לתקציב שלך. לדוגמא – אם רכב א’ נוסע נסיעות רגילות מהבית לעבודה סידורים וכו’ הוא יכול להסתדר עם מצבר סטנדרטי. רכב ב’ לעומת זאת נוסע לטיולים בסופי שבוע ומותקנות עליו מערכות חשמל מעמיסות כמו מסכים, מערכת מולטימדיה וכו’ ולכן יצטרך מצבר קצת יותר חזק כדי לספק מספיק חשמל לרכב. מצבר חזק יותר לא בהכרח יהיה מתאים יותר לרכב שלך!
  • תעודות אחריות
    יצרניות מצברים מובילות כמו ורטה ושנפ מנפיקות תעודות אחריות אשר מעניקות לך שירות וטיפול מלאים בכל נקודת שירות בארץ (שנפ מפעילה כ-2500 נקודות כאלו). תעודות האחריות תקפות ל-12 עד 24 חודשים כך שאפשר ליהנות מנסיעה שקטה וחלקה לאורך זמן.
  • מצברים משומשים
    לא צריך להיבהל מהשם. מצבר משומש הוא מצבר חדש שפשוט סיים את חייו ונשלח ליצרנית שלו שממחזרת אותו והופכת אותו למצבר חדש בקופסה לא חדשה. מצברים אלו מעולים למי שמחפש פתרון ידידותי לסביבה, קצר מועד או שהתקציב שלו לא מאפשר רכישת מצבר חדש.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסיטרואן פיקאסו התקשרו אלינו: 072-3921104

בחירת מצבר לסיטרואן פיקאסו

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מגיע הזמן להחליף מצבר. אלה גורמים קריטיים מכיוון שהם יקבעו איך יראו הנסיעות שלך וכמה מהר יגיע הרגע להחליף שוב מצבר.

  • מותג המצבר
    כיום קיים מבחר גדול של מצברים המקשה על הבחירה מכיוון שכל יצרנית מתפארת ביכולות המדהימות של המצברים שלה ובמחירים המפתים. לירון מצברים ממליץ על רכישת מצבר מאחת מיצרניות המצברים המובילות – ורטה ושנפ מכיוון שהן וותיקות מאוד בתחום המצברים והמוניטין שלהן הולך לפניהן.
  • מצבר מתאים לחום הישראלי
    המדינה שלנו ידועה בטמפרטורות הגבוהות שלה שגורמות למצברים להתעייף מהר יותר ולכן מומלץ לרכוש מצברים שהותאמו לאקלים הישראלי.
  • גיבוש תקציב
    כמו בכל מוצר, גם כאן השמיים הם הגבול. לפני שרוכשים מצבר כדאי להחליט על מסגרת תקציבית שתעזור לך להחליט איזה מצבר עדיף לך. לירון מצברים מתמחה בהתאמת מצברים ולכן אנחנו ממליצים לך ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לייעץ לך בנושא.

כמה עולה מצבר לסיטרואן פיקאסו?

המצברים שאנחנו ממליצים עליהם אמנם יקרים יותר ביחס לשוק, אך בהחלט יעניקו לך ראש שקט בנסיעות שלך. הסיכון שברכישת מצבר זול עלול לגרום לך להחליף מצבר מוקדם מן הצפוי במקרה הטוב או להיתקע עם הרכב במקרה הרע. נשמח לעזור לך בכל שאלה בשיחת ייעוץ חינמית במהלכה נבין מהם הצרכים שלך ונדע להתאים לך מצבר שישרת אותך נאמנה להרבה מאוד זמן.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסיטרואן פיקאסו התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סיטרואן:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסיטרואן פיקאסו הינם מצברים בקיבולת 55 אמפר או 62 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסיטרואן פיקאסו החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסיטרואן פיקאסו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.