המחיר הטוב ביותר למצבר לפורד מונדאו מחכה לך בלירון מצברים!
בין אם כבר נתקעת או שהגיע הזמן להחליף מצבר לפורד מונדאו, לירון מצברים כאן לסייע לך עם שירות ללא תחרות ומחירים סופר משתלמים והכי חשוב, מבלי לזוז עם הרכב! שירות מצבר לפורד מונדאו עד הבית של לירון מצברים מעניק לך בדיקה של המצבר הנוכחי שלך והחלפה במצבר חדש רק אם המצבר שלך גמור ולאחר ההחלפה המהירה, מומחה המצברים שלנו יסביר לך איך לשמור על המצבר החדש שלך כך שהוא יחזיק לך מקסימום זמן וכל זה תוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז!

שירות מצברים לפורד מונדאו זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לפורד מונדאו במחירים החל מ 565 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפורד מונדאו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לפורד מונדאו

מצברים לפורד מונדאו במבצע:

איך לדעת מתי הגיע הזמן להחליף מצבר?

כולנו הגענו למצב בו גילינו מאוחר מדי שהמצבר לפורד מונדאו נגמר, משהו שעלה לנו בהמון זמן ובלא מעט כסף. זו הסיבה שרצינו לעזור לך להבין מתי המצבר מגיע לשלב האחרון בחייו כדי שיהיה לך מספיק זמן למצוא מצבר לפורד מונדאו שלך מבלי להזדקק לשירותי גרירה או מוסך.
המצבר הוא הסוללה של הרכב וככזה, הוא אחראי על ייצור החשמל ואספקתו למערכות הרכב השונות. בנוסף, המצבר מספק את הניצוץ החשמלי הראשון שהסטרטר צריך כדי להניע את המנוע. שני התפקידים האלו עוזרים לנו להבין איך התקלות של המצבר ניראות ומרגישות ואנחנו נסביר.

התקלה מה היא אומרת
רעשי תקתוק מכיוון המנוע מצבר איכותי צריך לספק לך נסיעה חלקה ולכן לא אמורים להיות רעשים כלל. אם התחלת לזהות רעשי תקתוק מוזרים מכיוון המנוע, כדאי לך לקפוץ לחשמלאי רכב שיעביר מבט על המצבר שלך
נורית חיווי דלוקה נורית החיווי של המצבר נראית כמו מצבר ולרוב תהיה צבועה בכתום. זה לא בהכרח אומר שהמצבר גמור, אבל בהחלט יש לו בעיה שיש לפתור בהקדם עם חשמלאי רכב
מערכות חשמל לא מתפקדות כשהמצבר נחלש, הוא שולח פחות חשמל למערכות הרכב השונות. ניתן לזהות את זה על ידי חלונות חשמל עייפים, מזגן שלא מתפקד ואף אזעקה שנדמה שהשתגעה
נסיונות הנעה מרובים לרכב שלך לוקח זמן להניע? הסיבה לכך היא שהסטרטר לא מקבל מספיק מתח כדי לסובב את המנוע ולהניע

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפורד מונדאו התקשרו אלינו: 072-3921104

בחירת מצבר לפורד מונדאו

פורד מונדאו מתניידת על מצבר 66 אמפר אשר אפשר למצוא בכל סוכנות מצברים. אך למרות שנראה שהמצברים לפורד מונדאו כולם נראים ומרגישים אותו הדבר, זהו ממש לא המקרה. בשוק קיימים המון סוגים של מצברים לפורד מונדאו ממגוון חברות שונות המציעות כל מיני מצברים בכל מיני מחירים. שלב בחירת מצבר לפורד מונדאו מתחיל הרבה לפני רכישת המצבר, אלא בהתאמת המצבר לרכב הספציפי שלך.
מצבר נשחק כתוצאה מחום גבוה, עומס עבודה גדול וחוסר התאמה לצרכי החשמל של הרכב ולכן כדאי להתאים ציפיות לגבי מה שאנחנו צריכים ממנו ונוכל להבין את זה דרך הדוגמא הבאה:
ישנם שני רכבי פורד מונדאו בני אותו שנתון שמטופלים בזמן ואפילו באותו מוסך. רכב א’ משמש לנסיעות שגרתיות (בית, עבודה, סידורים) ולא מותקנות עליו מערכות חשמל מתקדמות. רכב ב’ משמש לנסיעות שגרתיות אך גם לטיולים ארוכים בסופי שבוע ומותקנות עליו מערכות סאונד חדשות, מסכים וכו’. העומס החשמלי המופעל על רכב ב’ גדול הרבה יותר מרכב א’ ולכן מצריך מצבר חזק יותר כדי שיצליח לעמוד בעומס בהצלחה ויספק לנהג שלו נסיעה בטוחה ללא תקלות. מזה אנחנו מסיקים נתון נוסף, מצבר חזק יותר לאו דווקא מתאים יותר לרכב שלך! ישנו מגוון רחב של מצברים של יצרניות שונות כמו למשל מצברים מתוצרת שנפ או ורטה. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי להתייעץ עם מומחה מצברים שישמח לעזור לך לבחור את המצבר לפורד שיהיה נכון לך.

איך אפשר להאריך את חיי המצבר?

בעזרת מספר פעולות פשוטות ניתן לשמור על המצבר לאורך זמן וליהנות ממנו יותר. כמובן שלא צריך כישורים מיוחדים כדי לבצע אותן ולכן ריכזנו אותן כאן לנוחיותך.

  • מילוי מים מזוקקים בזמן (מצבר עופרת בלבד)
    מצבר עופרת זקוק למים מזוקקים כדי להתקרר ולהשלים את פעולת ייצור החשמל ולכן יש לבדוק את מצב המים במצבר בכל כמה ימים כדי לוודא שהמצבר תקין ולמנוע מצב בו הוא מתייבש ומתקלקל לפני הזמן.
  • ניקוי קורוזיה
    זיהית אבקה לבנה ליד הקטבים של המצבר שלך? הקרוזויה קפצה לבקר. אבקה זו מצטברת עם הזמן ונגרמת בגלל לחות ושחיקה של המצבר. ניקוי שלה יכול לשפר את זרימת החשמל מהמצבר למנוע ובכך להאריך את חייו. ניקוי קורוזיה הוא תהליך פשוט במהלכו יש לשטוף את קטבי המצבר במים רותחים ולייבש. זה הכל.
  • חיזוק המצבר
    למצבר יש את התושבת שלו אשר ממוקמת ליד המצבר ואליה הוא מוכנס בהתקנה. עם הזמן המצבר מעט משתחרר ועלול לספוג מכות שיכולות להסב לו נזקים. חיזוק תקופתי של המצבר יוכל למנוע את זה.
  • בדיקה חזותית
    לעיתים עלולים להיווצר סדקים ושברים במצבר כתוצאה ממכות, תאונות קלות ואפילו מבורות בכביש. הנוזלים אשר עלולים לנזול מהמצבר הם מורכבים בעיקרם מחומצה אשר יכולה להרוס את המצבר עצמו, את שאר חלקי הרכב ולסכן גם אותך. חל איסור חמור לנסות לתקן דליפת מצבר בכוחות עצמך! אם זיהית נזילה כזו, יש להזמין מומחה מצברים שיגיע מיד לטפל בתקלה.

מצבר לפורד מונדאו עד הבית

אם נתקעת כבר עם הרכב, אנחנו מזמינים אותך לחסוך זמן ולהזמין שירות מצבר לפורד מונדאו עד הבית. מומחה מטעמנו יגיע עד אליך ויחליף לך מצבר לפורד מונדאו בתוך חצי שעה בכל מקום באזור המרכז. נוכל להחליף לך מצבר לרכב בגבעת שמואל, אבן יהודה ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפורד מונדאו התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית פורד:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לפורד מונדאו הינם מצברים בקיבולת 66 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לפורד מונדאו החל מ 565 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לפורד מונדאו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.