החלפת מצבר לפיאט 500 תוך 30 דקות בלבד!
קבעת תכניות אבל הרכב שלך חשב אחרת? אין צורך לאבד עשתונות! תוך חצי שעה מרגע הטלפון ללירון מצברים המצבר שלך יוחלף (בכל מקום באזור המרכז) והשגרה שלך תחזור. שירות מצבר לפיאט 500 עד הבית מעניק לך החלפת מצבר לפיאט 500 שלך על ידי מומחה מצברים 24/7 בכל מקום במרכז הארץ. המומחה יבדוק את מצב המצבר שלך ורק אם הוא דורש החלפה, המצבר יוחלף לחדש. לאחר ההחלפה המהירה, מומחה המצברים ידריך אותך על שיטות להאריך את חייו של המצבר החדש שלך כך שההשקעה שלך תשתלם במיוחד!

שירות מצברים לפיאט 500 זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לפיאט 500 במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפיאט 500 התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לפיאט 500

מצברים לפיאט 500 במבצע:

איך ניתן לבחור מצבר לפיאט 500?

פיאט 500, עד שנתון 2015, נוסעת על מצבר 50 אמפר. משנת 2016 ואילך, רכבי הפיאט 500 השתדרגו משמעותית מכל הבחינות, כולל במערכות החשמל ולכן מצברים לפיאט 500 עברו ממצבר עופרת למצבר 60 אמפר Start&Stop שיוכל לתמוך במערכות החשמל החדשות. מצברים אלו נחשבים לחזקים ולעמידים ביותר בקטגוריה וכמובן לידידותיים ביותר לסביבה.

מה הקשר בין זיהום אוויר למצבר?

מצברים לפיאט 500 אינם פולטים זיהום אוויר כמו המנוע או יותר נכון מערכת הפליטה של הרכב. יחד עם זאת, מצברים לפיאט 500 הם רכיבים אשר מיוצרים במפעלים ומשונעים לסוכנויות השונות מה שגורם לזיהום אוויר. בנוסף, מצברים ישנים כמו מצברי עופרת משתמשים בחומרים מזהמים כמו חומצה ומתקלקלים מהר יותר כך שגם השימוש במצברים גורם לזיהום האוויר. כל אלו ועוד הנחו את המפתחים ליצור מצבר חזק ועמיד שיוכל לעזור לשפר את איכות האוויר בצורה אקטיבית בכל נסיעה ונסיעה.

מה זה מצבר סטארט אנד סטופ?

נתחיל ברשותך מהיכרות עם המצבר לפיאט 500. רכיב זה אחראי על שני דברים: אספקת חשמל סדירה לרכב ויצירת הניצוץ החשמלי הדרוש למנוע כדי לבצע סיבוב מנוע חשמלי ולהניע על ידי הסטרטר. לאחר ההנעה, המצבר פירק מהחשמל שבו וכאן נכנס האלטרנטור. תפקידו הוא להטעין את המצבר תוך כדי הנסיעה כדי שהמצבר לא יתרוקן והנסיעה תופסק. בכל פעם שהרכב מונע, המצבר “נשחק” מעט וכן הלאה עד שהוא נגמר מכיוון שכך בנו את המצברים מהדור הישן.
מצבר Start&Stop נבנה בצורה כזו שהוא יכול לכבות את הרכב בכל עצירה ולהניע אותו בשניות ספורות מספר רב של פעמים מבלי לגרום לשחיקה של המצבר. כך המצבר חוסך בדלק אשר נשרף לחינם בעצירות שגרתיות (עמידה ברמזור, המתנה לאיסוף נוסע וכו’) ומקטין את הפליטה מהרכב. מצברים אלו נחשבים ליקרים ביותר בקטגוריית המצברים אך הטכנולוגיה שלהם מצדיקה את הפערים במחירים מכיוון שזהו מצבר חזק יותר אשר ישמר לאורך זמן רב יותר וחסכוני יותר בדלק.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפיאט 500 התקשרו אלינו: 072-3921104

החלפת מצבר לפיאט 500 בלירון מצברים

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מצברי סטארט סטופ אשר מיוצרים על ידי יצרניות שונות בטווחי מחירים שונים. כשניגשים לבחור מצבר לפיאט צריך לקחת בחשבון שלושה דברים:

  • מוניטין מותג המצברים
    התחרות הגדלה בשוק המצברים הנחיתה בישראל יצרניות חדשות אשר מבטיחות איכות גבוהה במחיר זול. יכול מאוד להיות שחלקן באמת יעניקו תמורה הולמת להשקעה שלך, אבל כדאי לקרוא על החברות האלו באינטרנט ולשאול חוות דעת מומחים לפני שרוכשים מצב מהן. דבר נוסף, התנופה של עולם המצברים הביאה גם זיופים רבים ולכן מומלץ לרכוש מצברים מסוכנויות מצברים מוכרות ובעלות וותק.
  • נקודות שירות
    גם מצברים חדשים עלולים לסבול מתקלות שונות ולכן מצברים מגיעים עם תעודות אחריות מקוריות אשר מקנות לרוכשים שירות מלא בנקודות שירות שונות. תעודות האחריות האלו מונפקות לתקופות של 12-24 חודשים (תלוי בחברה המייצרת) כשניתן להאריך את תקופת האחריות על ידי תשלום נוסף. מעבר לשירות עצמו, פרישת נקודות השירות חשובה גם היא מכיוון שהמצבר עלול להתקלקל בכל נסיעה. לצורך ההשוואה, חברת שנפ מפעילה כ-2500 נקודות שירות בכל רחבי הארץ בהן ניתן לקבל שירות על כל סוג מצבר שנפ.
  • התאמה לאקלים הישראלי
    החום במדינה הקטנה שלנו משפיע גם הוא על ביצועי ושחיקת המצבר. כשמוסיפים את הפקקים המפורסמים שלנו, יוצא שהמצבר עובד משמרות כפולות בכל נסיעה וכל זה בלי לקחת בחשבון מערכות חשמל נוספות אשר מעמיסות על המצבר עוד יותר. ורטה ושנפ הן יצרניות מצברים אשר התאימו את המצברים שלהן לאקלים הים תיכוני ולכן הם יחזיקו זמן ארוך יותר בשימוש אצלך.

אם כבר נתקעת עם הרכב ורוצה להחליף מצבר כמה שיותר מהר, אנחנו מציעים שירות מצבר לפיאט 500 עד הבית בתוך 30 דקות בכל מקום באזור המרכז. מתקשרים ומומחה יצא עד אליך ויחליף לך מצבר לרכב בגבעתיים, אור יהודה ועוד ערים נוספות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפיאט 500 התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית פיאט:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לפיאט 500 הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לפיאט 500 החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לפיאט 500 עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.