מצבר לקטנוע 125 סמ”ק קונים בלירון מצברים!

קטנוע תקוע זה לא תענוג גדול. במקרה כזה רצוי להזמין מצבר חדש בשירות מצבר עד הבית. רוצה לשמור על שגרת יומך ולא להסתובב בין מוסכים כל היום? תוך חצי שעה בלבד מומחה מלירון מצברים יספק לך מצבר לקטנוע 125 שלך במחירים סופר משתלמים!

שירות מצברים לקטנוע 125 סמ”ק זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצבר לקטנוע 125 מחיר החל מ 375 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקטנוע 125 סמ״ק התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לקטנוע 125

מצברים לקטנוע במבצע

כיצד לבחור מצברים לקטנוע 125 סמ”ק?

טעות נפוצה היא שהמצבר אינו רכיב חשוב בקטנוע. למצבר ישנה חשיבות רבה והשפעה רבה על תפקודו השוטף של הקטנוע. בין היתר, הוא אחראי על ויסות מערכת החשמל, סיוע למנוע במקרה הצורך וכמובן גם ההנעה של הכלי בבוקר חשובה. כשאין ברירה והגיע שלב שיש צורך לקנות מצבר חדש עבור הקטנוע שלך, חשוב להתייעץ עם גורמים אשר מבינים בתחום המצברים כמו גם עם המוסך בו אתה מטפל בקטנוע באופן שוטף. כיום ישנם בדרך כלל שני סוגים נפוצים ביותר של מצברים לקטנוע 125: מצבר פתוח ומצבר סגור.

מצבר פתוח – מצבר חומצה עופרת שמגיע עם מכסה מיוחד, במצב זה חשובה תחזוקה שוטפת מצד בעל הקטנוע שצריך לוודא שיש בו מים מזוקקים בכמות הנדרשת.

מצבר סגור – מצבר שפועל בטכנולוגיה של ג’ל ולא מגיע עם מכסה. היתרון של  מצבר זה שהוא איננו דורש תחזוקה שוטפת ויכול עקרונית “לעבוד לבד”, וכך עד שהוא מסתיים. מצבר ג’ל לקטנוע יעלה קצת יותר מן הסתם אך נותן לך ראש שקט מבחינת תחזוקה שוטפת.

אורך חייו של מצבר לקטנוע הוא בדרך כלל עד שנתיים, ולכן בלירון מצברים ממליצים לך לעקוב אחר התאריך שבו צריך להחליף המצבר וכמובן מתי הנו פג תוקף, על מנת למנוע תקלות מיותרות, ועצבים ובזבוז כסף.

מהו המחיר של מצבר לקטנוע 125 סמ”ק?

עבור מצבר לקטנוע 125 מחיר נע בין 375 שקלים ל 405 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה).
כלי רכב קטן זקוק למצבר קטן ולהיפך.
יחד עם זאת, בתוך הקטגוריה של 125 סמ”ק, המצברים הנם בגודל זהה לכל הקטנועים מהסוג הנ”ל. ניתן לרכוש אצלנו מצבר לקטנוע ג’וי רייד, מצבר לקטנוע מסוג מובי, מצבר לקטנוע ג’וי מקס 125, וגם מצבר צבר לקטנוע מדגם blitz 3000.
בשנים האחרונות ניתן לרכוש הרבה סוגים של קטנועים בעלי נפח של 125 סמ”ק, ובמקביל ישנו מבחר רב של מצברים לקטנועים 125 סמ״ק מתוצרת חברות שונות, אשר מתאימים לסוג הקטנוע הזה.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקטנוע 125 סמ״ק התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר מומלץ לקטנוע 125 סמ”ק

מבין כל המצברים לקטנועים 125 סמ”ק, לירון מצברים ממליצים לרכוש את מצבר שנפ 9 אמפר מסוג YTX9-BS. ישנן מספר סיבות להמלצתנו על המצבר הנ”ל:

  • מחיר – המחיר של המצבר הנ”ל סביר ביותר ולא יקר מדי. לעיתים ניתן גם למצוא אותו בין המצברים במבצע.
  • התאמה למזג האוויר בישראל – מצבר שנפ עמיד במיוחד בקיץ החם הישראלי וכמובן גם בחורף.
  • שירות – ישנם מעל 2500 מוקדי שרות למצברי שנפ בכל הארץ, כך שבמקרה של תקלה, מן הסתם ישנו מוקד שרות כזה קרוב אליך.

פירוט מצבר שנפ 9 אמפר דגם YTX9-BS:

  • מק”ט שנפ 826
  • קיבול אמפר ל – 10 שעות 9
  • אורך (מ”מ) 151
  • רוחב (מ”מ) 87
  • גובה (מ”מ) 105
  • מתח וולט 12
  • קוטב פלוס בצד שמאל

כאשר קונים מצבר שנפ 9 אמפר חדש הוא מגיע עם אחריות מקורית של החברה אשר תקפה לאורך זמן רב. כמו כן למצבר הנ”ל יש תאריך פג תוקף רחוק וניתן בהחלט להיות רגוע ברכישת המצבר החדש לקטנוע שלך מהסוג הנ”ל.

מצבר לקטנוע 125 סמ”ק עד הבית

קטנוע 125 סמ”ק הנו קטנוע מצוין אמין וקטן. למרות התכונות הטובות שלו, יש צורך להחליף מדי פעם חלקים גם בקטנוע הזה. בדרך כלל כאשר אנו מגיעים לטיפול במוסך המצבר לא נבדק באופן שוטף, ולכן בלירון מצברים ממליצים לך לפנות למוסך שלך ולדרוש שכשהקטנוע נמצא בטיפול במוסך שיבצעו בדיקה גם למצבר ע”מ שניתן יהיה להתרשם ממצבו, ואם יש צורך להחליפו בקרוב.

אם בכל זאת נתקעת והקטנוע לא מניע, לירון מצברים יספקו לך מצבר זול וחדש לקטנוע שלך, וכל זה תוך חצי שעה בלבד מהרגע בו התקשרת אלינו במסגרת שירות מצבר לקטנוע 125 סמ״ק עד הבית. מקצוען שלנו בתחום המצברים יגיע עד אליך במהירות עם מצבר חדש. השירות הנ”ל כולל התקנה של המצבר ביחד עם הסבר מפורט כיצד לשמור עלין תקין לתקופה ארוכה.

לירון מצברים לא יחליפו את המצבר שלך אם הוא תקין ורק צריך טעינה!

חשוב להדגיש, בלירון מצברים אנו בעלי ניסיון רב בתחום המצברים, ונושא האמינות שלנו הוא מרכזי ביותר בשירות אותו אנו מעניקים. כאשר יגיע אליך נציג מטעמנו, שהינו מקצוען בתחום המצברים, הוא קודם כל יאבחן את מצב המצבר – ייתכן שאין צורך להחליפו אלא פשוט להטעין אותו קצת. במקרה כזה מובן שהמקצוען לא יחליף את המצבר ובכך יחסוך לך הוצאה מיותרת.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקטנוע 125 סמ״ק התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לקטנוע 125 סמ"ק הינם מצברים בקיבולת 9 אמפר או 12 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לקטנוע 125 סמ"ק החל מ 375 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לקטנוע 125 סמ"ק עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.