מצבר לקיה ספורטאז’ – הג’יפ של ישראל
ג’יפ קיה ספורטאז’ כבש את עולם הג’יפים בארץ. אין מה להתפלא על כך, שכן המפרט הטכני נהדר והתמורה למחיר מעולה. טווח נפח הסמ”ק של קיה ספורטאז’ (2000-2500 סמ”ק) קורץ לרבים, ג’יפאים מתחילים ונהגים שפשוט אוהבים את הנהיגה העירונית הבטוחה בג’יפ.

שירות מצברים לקיה ספורטאז’ 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצבר לקיה ספורטאז’ מחיר החל מ 455 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה ספורטאז’ התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לקיה ספורטאז'

מצברים לקיה ספורטאז’

איזה מצבר מתאים לקיה ספורטאז’?

מצברים לקיה ספורטאז’ יכולים לנוע בין 62 אמפר ל-66 אמפר. זה, כתלות בנפח המנוע ובשימוש ברכב. לרכב הנוסע בעיקר בעיר ובעל נפח מנוע נמוך, יתכן שמצבר 62 אמפר מתאים. אך אם הג’יפ שלך מרבה לנסוע בשטח והתפנקת במערכות סאונד משוכללות, כנראה שיהיה צורך במצבר חזק יותר. בכל אפשרות, מזמינים אותך בלירון מצברים לשיחת ייעוץ ללא עלות כדי שניתן יהיה להבין היטב את צרכי החשמל שלך.

כמה עולה מצבר לקיה ספורטאז’?

מאחר ויש נפחים שונים של מנוע הרכב, לא ניתן לציין מחיר מצבר אחיד ויש לוודא איזה מצבר מתאים לג’יפ הייחודי שלך. מעבר לכך, כשניגשים לבחור מצבר חדש, יש לבדוק מספר פרמטרים שיעזרו לך לנצל את המצבר בצורה מקסימלית ללא בזבוז כסף ואנרגיה. המצבר אחראי על הזרמת החשמל למערכות השונות ברכב ולכן הוא מהווה מוצר מפתח ברכב שלך.
טווח המחירים של מצבר לקיה ספורטאז’ מחיר נע בין 455 שקלים ל 495 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה).
הפרמטר הראשון שיש לבדוק הוא אופי השימוש שלך ברכב:
אם הרכב משמש אותך לעבודה בית עבודה, כנראה שמצבר פשוט יחסית עם תקופת אחריות קצרה תספיק לך. אין טעם לרכוש מצבר עוצמתי אשר עולה משמעותית יקר יותר משאר המצברים רק כדי לנסוע את רוטינת השגרה שלך וניתן להסתפק במצבר יחסית זול יותר.
הפרמטר השני הוא צריכת החשמל שלך:
כידוע, הרכב כבר מזמן הפסיק להיות רק מכונה שמסיעה אותך ממקום למקום והיום ניתן לאבזר את הרכב במערכות סאונד משוכללות, מסכים, מטענים ועוד כהנה וכהנה שאמנם מעניקים לך חווית נסיעה פרימיום, אבל באותה נשימה צורכים המון אנרגיה שמצבר רגיל לא יצליח לספק לאורך זמן.
הפרמטר השלישי הוא, כמובן, התקציב:
החוכמה היא להתאים מצבר איכותי שיעמוד ביעדי התקציב שלך. כפי שכתבנו, אין טעם להתפתות ולרכוש מצבר עוצמתי כשלא באמת יהיה שימוש בעוצמה שלו. כיום ישנם מספר גדול של יצרני מצברים אשר מאפשרים לך לבחור בדיוק רב את המצבר המתאים לך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה ספורטאז התקשרו אלינו: 072-3921104

איך הופכים את הנסיעה לנסיעה איכותית יותר?

כיף ונעים כשיש מערכת סטריאו משוכללת, ריפודים יוקרתיים וצגי טלוויזיה. אבל אלה לא הופכים את הנסיעה שלך לאיכותית יותר. לנסיעה חלקה ובטוחה אחראים רק החלפים. בלמים, שמן מנוע, צמיגים וכמובן המצבר הם אלו שמבטיחים לך ראש שקט בנסיעה. מאמר זה עוסק בחשיבות המצבר ובתרומתו הרבה לנסיעה בטיחותית ומהנה.
איך מודדים איכות של מצבר?
מצבר לקיה ספורטאז’ איכותי או לא יכול להימדד ע”י מספר פרמטרים:

  • מותג מוביל – כיום ישנם מצברים רבים מיצרנים ומשווקים רבים ולכן הבחירה קשה. רק רכישת מצבר מספקים מוכרים ומנוסים בתחום יעניקו לך שקט ותמורה מלאה לכספך.
  • התאמה לאקלים הישראלי – האקלים הישראלי הקיצוני דורש התאמה של קצב עבודת המצבר וחלק מהחברות העולמיות לא מתאימות את המצבר לאקלים בארץ. המקומות בהם עובדות חברות אלו, שונים אקלימית מישראל ולכן אם הספק לא עשה התאמה לאקלים ואף שהוא ספק ותיק ומנוסה, המצבר לא ישרוד בארץ למשך הזמן הממוצע שלו.
  • תעודת אחריות יצרן מקורית – תעודת אחריות היא חובה בעת רכישת מצבר! רק כך יש לך כתובת וניתן יהיה לדרוש שירות מיצרן המצבר, אם חלילה יקרה משהו למצבר. למשל מצברי שנפ ב-2500 חנויות וסוכנויות מצברים ברחבי ישראל פרושות נקודות השירות של שנפ. אם תהיה בעיה עם המצבר ולא תהיה בידיך תעודת אחריות, יקשה הדבר על קבלת השירות והנאה מעבודה עם ספק מוכר וגדול.

לסיכום, רק רכישת מצבר אמיתי ונכון לג’יפ שלך מספק מורשה עם ניסיון בתחום, תיתן לך שקט וביטחון. ללירון מצברים ניסיון של למעלה מ-15 שנים והיא מוכרת לרבים בעולם המצברים הישראלי ולכן בעלת יכולת לספק לך מגוון מצברים רחב בכל אמפר ולכל רכב, במחירים מצויינים!

מצבר לקיה ספורטאז’ עד הבית

קמת, התארגנת והג’יפ תקוע? יש לנו פתרון!
לא צריך להמתין לגרר, לא צריך לרכוש מצבר חדש בלי סיבה וביוקר, מומחי לירון מצברים יגיעו עם מצבר לקיה ספורטאז׳ עד הבית שלך ויחליפו לך מצבר תוך חצי שעה בלבד מרגע שהתקשרת! המומחים שלנו יגיעו לבצע החלפת מצבר בנס ציונה, גבעת שמואל, מצבר עד הבית ברעננה ועוד ערים רבות.
קודם לכן, יבדקו מומחי המצברים שלנו מה נפח המנוע של הקיה, מה תדירות השימוש ברכב ומה התקציב שלך ויחד תעשו את הבחירה של מצבר קיה ספורטאז׳ שיהיה הכי מדויק בשבילך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה ספורטאז’ התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית קיה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לקיה ספורטאז' הינם מצברים בקיבולת 62 אמפר או 65 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לקיה ספורטאז' החל מ 455 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לקיה ספורטאז' עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.