מצבר לסקודה פאביה עד הבית רוכשים רק בלירון מצברים!
מהיום לא צריך לזוז מטר בשביל לרכוש מצבר לסקודה פאביה! כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר ללירון מצברים ומומחה מצברים יגיע עד אליך, בכל מקום במרכז, עם מצבר חדש המותאם בדיוק לשימושים ולתקציב שלך! המומחה יחליף את המצבר שלך וידריך אותך איך לשמור עליו טוב יותר וכל זה תוך 30 דקות בלבד! 

שירות מצברים לסקודה פאביה זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצבר לסקודה פאביה מחיר החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסקודה פאביה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסקודה פאביה

מצברים לסקודה פאביה במחיר מיוחד:

החלפת מצבר לסקודה פאביה, כל מה צריך לדעת

סקודה פאביה היא רכב נפוץ בישראל בזכות האיכות והמחיר שלה. בזכות הנפוצות שלה על כבישי ישראל ניתן למצוא לה מגוון רחב של מצברים לסקודה פאביה ברמות איכות ומחירים שונות אשר יתאימו לכל כיס. ישנם מצברים מתוצרת שנפ, ורטה ועוד. אך רגע לפני שניגשים לרכוש מצבר, יש מספר דברים שכדאי לך לדעת כי הם עשויים לחסוך לך כאב ראש ולא מעט כסף.

כמה עולה מצבר לסקודה פאביה?

טווח המחירים של מצברים שמתאימים לסקודה פאביה נעים בין 450 שקלים ל 635 שקלים (לא כולל דמי משלוח והתקנה).
לרב אנו ממליצים על רכישה של מצבר 50 אמפר או במידה 55 אמפר, תלוי בשנתון הרכב.

לצערנו, אנחנו מגיעים להחלפת מצבר רק כשהוא נגמר ותוקע לנו את כל התכניות של היום. גיבשנו עבורך מספר טיפים שיעזרו לך לזהות בזמן מתי המצבר שלך אוטוטו שובק חיים וכך ניתן יהיה להיערך להחלפת המצבר לסקודה פאביה בנוחות ובמחירים משתלמים. עלויות המצבר לסקודה פאביה נעים על קשת רחבה וזאת לאור המגוון הרב שקיים. החלפת מצבר גמור לפני הזמן תחסוך לך שינוי בתכניות, הזמנת שירותי גרירה ורכישת מצבר במחירים יקרים הרבה יותר מאלו בלירון מצברים. אז איך לזהות שהמצבר שלך תכף מסיים את תפקידו?

  1. התנעה קשה:
    בראש ובראשונה תפקידו של המצבר הוא להניע את הרכב ולכן, אם מצאת את עצמך מנסה שוב ושוב להניע את הרכב שלך כנראה שהמצבר עוד רגע תולה את הנעליים.
  2. חשמל הרכב נחלש משמעותית:
    מעבר להנעה של הרכב, תפקידו של המצבר הוא לספק חשמל לכל רכיבי החשמל ברכב. הרכיבים כוללים חלונות, אורות, צפצפה, מזגן, מערכות שמיעה ומסכים. אם חלק מהם או כולם לא עובדים בצורה תקינה או שמרגיש לך שהם ראו ימים יפים יותר, הבעיה לא בהם אלא במצבר.
  3. בלאי חיצוני:
    מצבר הרכב חשוף גם הוא למפגעים הקשורים למזג האוויר וכמובן לתזוזות וזעזועים. גם אם ההנעה קלה ומערכות החשמל מגיבות מעולה, כדאי לפתוח את מכסה המנוע ולבדוק מה קורה פיזית על המצבר. קורוזיה על חיבורי המצבר, סדקים, שברים ונזילות יכולים בהחלט להתגלות ממבט חטוף. קורוזיה אפשר לשטוף על ידי מים חמים, אבל סדקים ושברים אי אפשר לתקן והם החמורים שבתקלות המצבר מכיוון שהמצבר מכיל חומצה שעלולה לדלוף מהסדקים או השברים של המצבר. במידה וגילית נזילה יש להתקשר מיד למומחה מצברים שיגיע להחליף את המצבר בסקודה שלך ובשום אופן אסור לנסות להחליף את המצבר לבד מכיוון שהחומצה מסוכנת מאוד לך ולרכב שלך!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסקודה פאביה התקשרו אלינו: 072-3921104

אילו סוגי מצברים קיימים בשוק?

אחרי שהבנת איך לזהות מצבר בסוף ימיו, הגיע הזמן להסתכל קדימה ולהבין קצת יותר אודות שוק המצברים.
כבכל מוצר, גם ענף המצברים התפתח משמעותית בתקופה האחרונה ונכון להיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מצברים לכל מיני שימושים, תקציבים ואיכויות.  בנוסף, ישנם צברים בעלי הספק אמפר שונה שיכולים להתאים לסקודה פאביה כמו למשל מצברי 55 אמפר או 50 אמפר. פירטנו עבורך את סוגי המצברים הנפוצים ביותר:
מצבר פתוח
מצבר זה נקרא גם מצבר עופרת ומכיל עופרת וחומצה. אלו המצברים הנפוצים ביותר בעולם בגלל מחירם הנמוך והתפוצה הרחבה שלהם. החיסרונות של מצברים אלו הם הזיהום הסביבתי הגבוה שהם גורמים והתחזוקה השוטפת שהם דורשים. תחזוקה זו כוללת מילוי של מים מזוקקים למצבר. פספוס של מילוי מים עלול להזיק מאוד למצבר, לקצר את חייו ואפילו להרוס אותו מוקדם מהצפוי.
מצבר סגור
מצבר זה הוא השלב הבא בעולם המצברים ונקרא גם מצבר ג’ל. במצבר זה החליפו את החומצה בג’ל אשר מוליך את החשמל ומניע את המצבר. היתרונות במצבר זה הם זיהום סביבתי נמוך וחוסר צורך בתחזוקה שוטפת כמו המצבר הסגור. על המצבר מותקנת לוחית אשר דרכה ניתן לראות מה מצב המצבר וכך להבין האם הגיע הזמן להחליף מצבר. החסרונות, או יותר נכון החיסרון, הוא במחירו אשר מעט יקר יותר מהמצבר הפתוח.
מצבר Start Stop
המצברים החדישים ביותר שהצטרפו לאחרונה לעולם המצברים. מצברים אלו מתקדמים מאוד ומסוגלים להדמים את הרכב ולהתניע אותו בשניות בודדות. מצברים אלו עוצמתיים מכיוון שהם יכולים לפרוק את כל החשמל שלהם ולהיטען חזרה פעמים רבות. לא כל הרכבים תומכים בסוג כזה של מצברים ולכן יש לבדוק עם מומחה המצברים שלך האם מצבר כזה יכול להתאים לרכב שלך.
אנחנו מזכירים לך כי אם קרה וכבר נתקעת עם מצבר שנגמר, אתה יכול להתקשר אלינו ללירון מצברים ותוך 30 דקות בלבד נגיע לכל מקום באזור המרכז במסגרת שירות מצבר לסקודה פאביה עד הבית. מומחה מטעמנו יגיע לבצע החלפת מצבר בתל אביב, כפר סבא, יבנה ובכל מקום באזור המרכז.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסקודה פאביה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סקודה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסקודה פאביה הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר או 55 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסקודה פאביה החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסקודה פאביה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.