החלפה והתקנה של מצבר לסקודה ב-30 דקות בלבד!
הלך לך המצבר לסקודה? לירון מצברים יספק לך שירות מצבר לסקודה עד הבית תוך 30 דק׳ לכל מקום במרכז ארץ. מומחה המצברים שלנו יגיע אליך, יבדוק את המצבר הנוכחי שלך ורק אם הוא ימצא תקול הוא יוחלף במצבר חדש. לאחר ההחלפה, מומחה המצברים ידריך אותך על שיטות להארכת חיי המצבר החדש שלך כך שהחלפת המצבר שלך תשתלם במיוחד!

שירות מצברים לסקודה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לסקודה במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסקודה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לסקודה

מצברים לסקודה במבצע:

איזה מצבר לסקודה הכי מתאים לרכב שלך?

למרות שזה נראה שכל המצברים לסקודה דומים זה לזה, יש חשיבות עצומה בהתאמה של המצבר לסוג הרכב ולשימושים שלך ברכב. מצבר אמין ואיכותי ישרת אותך נאמנה ויספק לך נסיעות חלקות ובטוחות ללא הפרעות וללא התקלות. סקודה מייצרת מספר דגמים אשר שונים אלו מאלו בגודלם ובנפח המנוע שלהם ולכן מטבע הדברים המצברים שלהם יהיו שונים. אך אנחנו נשמח להסביר לך את הרעיון העומד מאחורי התאמת המצבר לסוג הרכב שלך.
ניקח שני דגמי סקודה זהים (סקודה פאביה לצורך העניין), מאותם שנתונים שהשוני ביניהם בא לידי ביטוי אך ורק בעומס העבודה שלהם. סקודה פאביה א’ נוסעת נסיעות שגרתיות (בית, עבודה, סידורים, בית) ולא מותקנים עליה אביזרים מיוחדים לרכב. סקודה פאביה ב’ נוסעת נסיעות שגרתיות אך בסופי שבוע נוסעת לטיולים ומותקנות עליה מערכות סאונד מתקדמות, מסכים ומצלמת רכב. עומס החשמל המופעל על סקודה ב’ גבוה לאין שיעור מסקודה א’ ולכן כדאי להתקין בה מצבר חזק יותר מאשר בסקודה א’ אשר דורשת מצבר סטנדרטי.
ניתן להבין שהתאמת מצבר לסקודה יכולה לחסוך כסף והמון כאב ראש! (התקנת מצבר סטנדרטי לסקודה א’ והתקנת מצבר חזק יותר לסקודה ב’ שיוכל לעמוד בעומס החשמל) ולכן כדאי מאוד להתייעץ עם מומחה מצברים שידע להתאים לרכב שלך מצבר מדויק. חשוב לבדוק היטב איזה מצבר הכי מתאים לכם לפני רכישת מצבר חדש וכן כדאי גם לבדוק מחירים, לפעמים ניתן למצוא מצברים במחירי מבצע.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסקודה התקשרו אלינו: 072-3921104

מה זה אחריות למצבר לסקודה?

מצברים לסקודה, כמו כל רכיב אחר ברכב, יכולים לסבול מתקלות שונות מעת לעת. לרוב תקלות אלו נובעות מחוסר התאמת המצבר לסוג הרכב הספציפי שלך או בחירת מצבר זול אשר לא מספק את הסחורה. תעודת אחריות מקורית היא הביטחון שלך מכיוון שהיא מקנה לך טיפול במצבר שלך בכל אחת מנקודות השירות הפרושות ברחבי הארץ.
לכמה זמן תקפה תעודת האחריות?
תעודות אחריות מגיעות עם תוקף של 12 חודשים ונמתחות עד 24 חודשים. לעיתים הארכת תעודת האחריות כרוכה בתשלום, אך אנחנו ממליצים לרכוש אותה כדי לקבל ראש שקט. במידה ורכשת מצבר חדש, סוכנות המצברים צריכה לספק לך את תעודת האחריות של המצבר יחד עם הרכישה. אם לא קיבלת תעודת אחריות, או שמא הסוכנות מנסה להתנער מלספק לך אחת, מומלץ לך לבטל את העסקה ולחפש סוכנות מצברים אחרת.
היכן ניתן לממש את האחריות?
מצבר עלול להתקלקל ממספר רב של גורמים (חוסר התאמה של המצבר לרכב שלך, שכחת אורות דלוקים כל הלילה, קורוזיה שהצטברה בקטבי המצבר וכו’) ולכן חשוב שתעודת האחריות תכסה מספר רב של נקודות שירות בכל רחבי הארץ כך שאם חלילה נסעת למיקום רחוק (דרום, צפון) תהיה לך נקודת שירות שתוכל לעזור לך. תעודת אחריות צריכה להיות מכובדת בכל נקודת שירות של יצרנית המצבר, בכל הארץ.
תעודת אחריות לא תהיה תקפה במקרים הבאים
ברגע שרכשת את המצבר לסקודה, תעודת האחריות שלו נכנסת לתוקף ונשארת תקפה רק אם בוצע שימוש סביר במצבר, תעודת האחריות בתוקף והמצבר מטופל בנקודת שירות מורשית של יצרנית המצברים וכמובן – לא היה ניסיון לתקן את המצבר באמצעים חובבניים!

כמה עולה מצבר לסקודה?

מכיוון שקיימים מספר דגמים לסקודה, אין מחיר אחיד למצברים. מצד שני, ישנה תחרות עזה בתחום מכיוון שבשנים האחרונות נכנסו מספר יצרניות חדשות לשוק אשר מציעות מצברים שונים בטווחי מחירים יחסית זולים. מעין מצברים לאו קוסט. לכן, לפני רכישת מצבר אנו מציעים לבצע סקר שוק כידי לקבל מושג על מחירי מצברים. לירון מצברים ממליץ לך לרכוש מצבר לסקודה שלך מאחת מהיצרניות הבאות: ורטה ומצברים מבית שנפ. יצרניות אלו מייצרות מצברים מעל ל-50 שנה ונחשבות למובילות בתחומן. בנוסף, יצרניות אלו ביצעו התאמה של המצברים שלהן לאקלים הישראלי החם והלח כך שהמצבר יוכל לעמוד בעומס החשמל של הרכב גם במצבי קיצון. נקודה חשובה נוספת היא נקודות השירות של יצרניות אלו. בזכות הוותק שלהן, יצרניות אלו מוכרות מאוד וניתן לקבל שירות מלא למצברים שלהן בכל איזור בארץ.
אם כבר נתקעת עם הרכב, נשמח לחסוך לך זמן! שיחה אלינו ומומחה מטעמנו יגיע אליך בתוך 30 דקות לכל מקום במרכז הארץ ויחליף לך מצבר לרכב בהוד השרון, יבנה, ראשון לציון ועוד ערים נוספות. כל זה במסגרת שירות מצבר לסקודה עד הבית שאנחנו בלירון מצברים מציעים.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לסקודה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית סקודה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לסקודה הינם מצברים בקיבולת 50 אמפר, 55 אמפר, 60 אמפר או 72 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לסקודה החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לסקודה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.