תושבי רמת גן מפסיקים לקנות מצברים יקרים!
לירון מצברים מציע לך מצבר עד הבית ברמת גן במחיר סופר משתלם אשר יגיע עד אליך עם מתקין מצברים מומחה אשר יחליף לך את המצבר לרכב ברמת גן ויחזיר אותך ליום שלך תוך 30 דקות בלבד!

שירות מצברים לרכב ברמת גן 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרכב ברמת גן במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב ברמת גן התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב ברמת גן

רכישת מצברים ברמת גן

אם יש חלק אחד שאפשר להכריז עליו כהמקופח ביותר ברכב הוא המצבר. למרות התפקיד הקריטי שלו ברכב, המצבר זוכה כמעט להתעלמות מוחלטת ואנחנו נזכרים בו רק כשקורה לו משהו ואנחנו לא יכולים להניע את הרכב.
יש 2 שיטות להחליף מצבר: לחכות שהוא יגמר ולהסתכן שהיום והסידורים שלך יהרסו בבת אחת או לתכנן את החלפת המצבר מראש. כמובן שהאופציה הראשונה תהיה יקרה הן מבחינת הכסף והן מבחינת הזמן ולכן לירון מצברים ממליצים לך מאוד לבדוק את מצב המצבר שלך ובמידת הצורך להתחיל לחפש מצבר לרכב ברמת גן. נשמח לסייע לך בכל מידע שתצטרך לגבי החלפת מצברים ברמת גן. בנוסף, כתבנו לך מספר טיפים שיעזרו לך להבין מה מצב המצבר שלך וימנעו מפח נפש והפתעות מיותרות.

התאמת מצבר לרכב ברמת גן לפי לירון מצברים

כיום קיימים בשוק המון מצברים אשר נראים אותו דבר ונשמעים אותו הדבר. אז איך נדע לבחור נכון מצבר לרכב ברמת גן?
הטיפ הראשון והטוב ביותר הוא פשוט לשאול איש מקצוע. לא את ההורים\דודים\חברים אלא גורם מקצועי שידע לאבחן את הרכב שלך ואת דרישות החשמל שלך. לא כל הרכבים דומים ולא כל השימושים ברכבים דומים, מצבר ליונדאי i10 לא בהכרח יהיה זהה למצבר להונדה ג׳אז. דוגמה נוספת, רכב עירוני קטן שבסך הכל נוסע מהבית לעבודה, לקניות וחזרה הביתה לא יהיה דומה בצריכת החשמל שלו לרכב משפחתי אשר משמש גם לטיולים ארוכים בסופי השבוע ובו מותקנות מערכות סאונד משוכללות.
אגב, שניהם יכולים לנסוע על אותו מצבר!
הבנה של צריכת החשמל תעזור לך להבין איזה מצבר מתאים לך ולרכב שלך. מצבר נכון לרכב שלך ישמור על אורך חיים ארוך מהרגיל ויוציא ממנו את מקסימום התועלת. ניתן למצוא מגוון מצברים לרכב ברמת גן במגוון מחירים ובנוסף, מפעם לפעם אפשר להיתקל במצברים במבצע.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב ברמת גן התקשרו אלינו: 072-3921104

מה לבדוק כשרוכשים מצבר?

  1. יצרנית מוכרת ובעלת מוניטין
    שוק המצברים בתנופה משמעותית כבר מספר שנים, דבר שגרם לכניסה של מתחרים רבים לשוק. לא תמיד המתחרים האלו הביאו איתם בשורות חדשות ולפעמים אפילו גרמו לנזקים. בנוסף, ריבוי העניין בתחום המצברים גרם לזיופים רבים בתחום שעלולים להרוס את כל מערכת החשמל ברכב.
    לכן רכישת מצבר לרכב ברמת גן מיצרנית מוכרת ובעלת ותק היא חובה למי שרוצה לשמור על המצבר ועל הרכב שלו לאורך זמן. ספקיות המצברים המומלצות על ידי לירון מצברים הן מצברי ורטה ומצברי שנפ אשר ניתן להשיגן בשלל דגמים ואמפרים.
  2. מחיר
    לכאורה, פריט ברור מאליו. אבל, מחיר יכול להיות פילטר משמעותית לבירור איכותו של מצבר. מצברים זולים מדי עלולים להיות מאיכות ירודה במקרה הטוב או מזויפים במקרה הרע. לכן אם מצאת מצבר במחיר טוב מדי, כדאי לך להשוות אותו עם מחיר השוק כדי להבין האם המחיר מוזר מדי.
  3. תוקף תעודת אחריות
    מצברים מגיעים עם תעודות אחריות אשר מקנות להם שירות בנקודות שונות ברחבי הארץ. לירון מצברים מעניקים אחריות יבואן מלאה על כל המצברים מטעמה אך במידה וחלילה יקרה משהו למצבר, תעודת אחריות מקורית תוכל לעזור לך אם נתקעת רחוק מלירון מצברים. תוקף תעודות האחריות משתנה ולכן לירון מצברים ממליצים לך לרכוש תעודת אחריות עם תוקף ארוך במיוחד.

איך לזהות שהגיע הזמן להחליף מצבר?

רגע לפני שהמצבר מחליט לשבוק חיים מבלי להודיע ואתם מוצאים את עצמכם מחפשים מצבר לרכב ברמת גן, לירון מצברים גיבשו עבורך מספר סימנים מזהים שיעזרו לך להבין שהגיע הזמן להחליף מצבר:

    1. צריכת חשמל נמוכה
      הצופר משמיע קולות גסיסה? חלונות החשמל בקושי מטפסים למעלה בסיום הנסיעה? המזגן מוציא רק אוויר? כנראה שהמצבר מאותת לך שהוא אוטוטו פורש.
    2. ניסיונות התנעה רבים מדי
      המצבר אחראי בראש ובראשונה על התנעת הרכב ולכן אם החלק הזה בקושי צולח, ימי השיא של המצבר מאחוריו.
    3. שכחת מתי בפעם האחרונה החלפת מצבר
      אורך החיים של מצבר נע בין שנתיים וחצי לארבע שנים, תלוי במצבר ובשימושים בו. אם נצא מנקודת הנחה שלא קיבלת עזרה בבחירת המצבר הנוכחי שלך ממומחה מצברים, כנראה שהוא לא בדיוק מתאים לרכב שלך והוא עלול לשבוק חיים בכל רגע.
    4. סדקים ונזילות
      למצברים יש איזור המיוחד להם לצד המנוע ולכן הם חשופים לתנודות וזעזועים שונים. במידה וחלילה היית מעורב בתאונה קלה או שמא נכנסת לבור עמוק מדי, לירון מצברים ממליצים לך לבדוק את המצבר כדי לזהות סדקים או נזילות. נזילה עלולה לקרות מבקעים במצבר ובמידה ולא עולים עליה בזמן היא תסכן את שאר חלקי הרכב ואותך. אם זיהית נזילה יש להתקשר למומחה מצברים שיגיע מיד ויחליף את המצבר! אסור לזלזל בסדקים קטנים מכיוון שהם עלולים להתפתח לשברים ולסכן את כל יושבי הרכב.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב ברמת גן התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

המחיר ההתחלתי של מצבר חדש לרכב הינו 450 ₪. העלות משתנה בהתאם לסוג המצבר שמתאים לרכב שלכם.

icon

החלפת מצבר אצלנו בחנות נעשית בחינם. החלפת מצבר ברמת גן עד הבית הינה בתוספת תשלום.

icon

מצבר לרכב מחזיק מעמד עד לארבע שנים. מומלץ לבדוק את תקינות המצבר מידי פעם כדי להימנע מהפתעות.

icon

החלפת מצבר ע"י בעל מקצוע מיומן מתבצעת תוך דקות ספורות, כך שאתם יכולים לשוב לשגרה שלכם במהירות.