מצבר לרכב בבת ים מחליפים רק עם לירון מצברים!

להיתקע בבת ים כי המצבר שבק חיים זה באסה. אין ספק שמצבר גמור הוא חוויה לא נעימה, שיכולה לתפוס אותך בדרך לעבודה, בדרך לילדים או אולי אפילו בדרך לדייט חשוב! אז מה עושים? מתקשרים מיד ללירון מצברים, ותוך חצי שעה, מצבר לרכב בבת ים מגיע עד אליך כולל התקנה! צוות לירון מצברים יעשו כל שנדרש להחזיר אותך לכביש במהרה כדי שהיום שלך ימשך כפי שתיכננת ולכן מציעים שירות מצבר עד הבית בבת ים.

שירות מצברים לרכב בבת ים זמין עבורכם 24/7
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרכב בבת ים במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בבת ים התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לרכב בבת יםמצברים בבת ים – הנפוצים

אנחנו מגיעים לכל מקום בבת ים!

בכל מקום בו הרכב נתקע, רחוב בלפור בבת ים, בת ימון בבת ים, עמידר בבת ים או קרוב לאיילון, לירון מצברים יחליפו לך מצברים בבת ים עם שירות אמין ומקצועי.
מדובר במצבר לרכבים רבים ומגוונים מכל קשת הקטגוריה: מצבר לתחבורה ציבורית, מצבר לרכבי שטח, מצבר לרכבי עבודה ועוד.

כל מה שצריך כדי לבחור בלירון מצברים:

  • ניסיון רב שנים, מוניטין נהדר ושירות מקצועי ואדיב
  • מענה לכל סוגי המצברים לכלי רכב מסוגים רבים
  • החלפת מצבר לרכב בבת ים בשירות מהיר של עד חצי שעה!
  • מלאי של מצברים חדשים ומצברים משומשים
  • התקנה על ידי מומחי המצברים של לירון מצברים + הדרכה מקצועית לשמירה על חיי המצבר!

מצברים לרכב בבת ים כבר בדרך אליך

נתקעת עם הרכב? הכל בסדר!
מומחי ההתקנה של לירון מצברים בדרך למיקום שלך יחד עם מצבר חדש או משומש, לבחירתך. הנציג שלנו, יקבל ממך מידע על דגם הרכב וצריכת החשמל ויתאים לך מצבר, בדיוק לצרכים ולרכב שלך. במלאי שלנו מצבר למאזדה 6, קיה פיקנטו, ויונדאי  I10 ועוד.
לירון מצברים יגיעו עד אליך עם מצברים בבת ים שיתאימו לכל סוג רכב שיש בידיך, תוך 30 דקות מרגע ההזמנה!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בבת ים התקשרו אלינו: 072-3921104

על מצבר במצב טוב, שמניע מיד כשצריך, יש מספר דרכים לשמור:

  • מדי שבוע יש לשפוך מים חמים בנקודות החיבור של הרכב והמצבר. בחורף חשוב לרסס במעט שמן על החיבורים של המצבר לרכב (לפי סימוני פלוס ומינוס)
  • בדיקה ויזואלית של המצבר – לא תמיד מתחשק לך, אנחנו מבינים, אבל בדיקה פשוטה תעזור לך לזהות שהמצבר עומד לסיים את חייו. כך ניתן למצוא מצבר במחיר טוב יותר ולהימנע מרכב שאינו מניע, בדיוק כשהזמן דוחק.
  • כל מוסכניק יכול לסייע לך לבדוק עבורך המצבר ולתת לך מידע חשוב על תקינותו.

מה מחיר מצבר לרכב בבת ים?

אצלנו בלירון מצברים מלאי מצברים חדשים במחירים מפתיעים של החל מ-450 ₪ בלבד. במחיר זה תוכל לרכוש מצבר איכותי ואמין, שיוביל אותך ואת רכבך לכל מקום באופן בטוח ורגוע.
אם נתקעת ללא מצבר לרכב בבת ים, צוות המומחים שלנו ימהר להגיע עד למיקומך ולהחליף לך מצבר שיותאם לצרכים שלך כבר בשיחת הטלפון.

רכישת מצבר לאופנוע בעיר בת ים

האופנוע לא מניע? לירון מצברים לעזרתך!
אנו מחזיקים מלאי מגוון ורחב של כל סוגי המצברים לאופנועים הקיימים: כל החשמל שהכלי שלך צריך, תוך 30 דקות בלבד מרגע שיחת הטלפון בנינו. מומחי לירון מצברים ממליצים לך לא לחכות לרגע האחרון ולהחליף מצבר בכל 18 חודשים. כך, רכישת מצבר חדש תקדים את היום בו האופנוע פשוט לא יניע ויהרוס לך את הבוקר. אנחנו, בלירון מצברים נספק לאופנוע שלך את כל צרכי החשמל שלו, בכל איזור ברחבי העיר בת ים בשירות מעולה ומחירים נוחים.

רכישה של מצבר לקלנועית בעיר בת ים

קלנועית לא בדיוק נחשבת לכלי רכב קלאסי, אך באופן מפתיע היא צורכת חשמל רב מכיוון שזהו אמצעי האנרגיה הבלעדי שלה. בלירון מצברים ניתן למצוא מצברים עבור קלנועית בבת ים! המומחים שלנו ישמחו לבחון ולהחליט במשותף איתך על רכישת המצבר החדש לקלנועית שלך, על מנת שהקלנועית שלך תזכה למלוא עוצמת האנרגיה הנדרשת לה, והכל כדי להבטיח לך נסיעה ביעילות ובבטיחות.

רכישת מצבר לאוטובוס בעיר בת ים

כפי שניתן לראות במבט ראשון, מצבר לאוטובוס הוא לא משחק ילדים. המצבר גדול במיוחד כמו מצבר של משאית. מומחי לירון מצברים ממליצים לך לבדוק מדי שבוע את המצבר על מנת שלא להתעורר לבוקר עם מצבר מושבת ברגע הכי לא נוח לך. במידה והמצבר מיצה את יכולותיו, מומחי לירון מצברים יגיעו אליך, תוך חצי שעה ויתקינו לך מצבר חדש המותאם בדיוק לדגם האוטובוס שלך ולצרכיך.

רכישת מצבר למשאית בעיר בת ים

משאית תקועה באמצע יום עבודה זה מצב שיכול לעלות לך בהרבה כאב ראש ולא מעט כסף. לכן אנו בלירון מצברים מזמינים אותך לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית וכדאית למצבר בבת ים שתשתלם לך ותעזור לך להחליף מצבר עם חיוך, עוד היום, לפני אי הנעימות. במידה והמשאית כבר נתקעה, מומחי לירון מצברים יגיעו לסיוע בתוך חצי שעה בלבד כדי שתוכל להמשיך בעיסוקיך. ללירון מצברים מגוון רחב של מצברים למשאיות מכל הסוגים והגדלים.

רכישת מצבר לקטנוע בעיר בת ים

קטנוע היא בהחלט הדרך הקלה והנוחה ביותר להתנייד בעיר. אבל לפעמים, גם הקטנוע החזק ביותר עלול להיתקע בלי מצבר. מומחי לירון מצברים מזמינים אותך לפנות לקבלת הצעת מחיר למצבר בבת ים שיתאים לקטנוע שלך על מנת לקבל את הפתרון המהיר, היעיל והמשתלם ביותר עבורך! ברשותנו, מגוון רחב של מצברים לקטנוע בבת ים כגון מצבר לקטנוע 50 סמ”ק בבת ים, מצברים לקטנועים 125 סמ”ק בבת ים, מצבר לקטנוע 250 סמ”ק בבת ים ועוד.
לייעוץ כללי בחינם והזמנת מצבר לרכב בבת ים אתם מוזמנים ליצור עם המומחים שלנו קשר!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לרכב בבת ים התקשרו אלינו: 072-3921104

שאלות נפוצות

icon

המחיר ההתחלתי של מצבר חדש לרכב הינו 450 ₪. העלות משתנה בהתאם לסוג המצבר שמתאים לרכב שלכם.

icon

החלפת מצבר אצלנו בחנות נעשית בחינם. החלפת מצברים בבת ים עד הבית הינה בתוספת תשלום.

icon

בשוק קיימים מגוון רחב של מצברים לרכב. מומלץ לרכוש מצבר מאחד היצרנים הגדולים: מוטלו, בוש וסטארטאפ.

icon

מצבר לרכב מחזיק מעמד עד לארבע שנים. מומלץ לבדוק את תקינות המצבר מידי פעם כדי להימנע מהפתעות.