הלך לך המצבר לקיה? לירון מצברים כאן בשבילך!

הותק והניסיון של לירון מצברים יעזור לך למצוא מצבר לקיה שלך במהירות, ביעילות ובמחירים מעולים. מגוון המצברים הרחב שלנו יאפשר לך לבחור מצבר אשר יתאים בדיוק לסוג הקיה שלך ויעמוד בגאון בעומס החשמל הקיים ברכב שלך. לשיחת ייעוץ חינם ניתן לפנות אלינו עשרים וארבע שעות ביממה! אם כבר נתקעת עם הקיה שלך, לירון מצברים תשלח אליך מומחה מצברים שיחליף לך מצבר, במסגרת שרות מצבר לקיה עד הבית, ויחזיר אותך לשגרה תוך 30 דקות בלבד בכל מקום באזור המרכז!

שירות מצברים לקיה זמין עבורכם 24 שעות ביממה
אצלנו תוכלו למצוא מצברים לקיה במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן
להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לקיה

מצברים לקיה במבצע:

איך ניתן לזהות מצבר שחוק?

בניגוד לדעה הרווחת, מצברים לא עושים לנו דווקא ומפסיקים לעבוד סתם פתאום. בדרך כלל המצבר יפזר לנו סימנים שאם רק נקשיב להם, נוכל להימנע ממפח נפש גדול ובזבוז מיותר של כספים. במידה והתחלת להרגיש שהרכב שלך מזייף, כדאי לך לעבור על הרשימה שיצרנו כדי להבין אם הגיע הזמן להחליף מצבר.

  1. מערכות חשמל עייפות – המצבר אחראי לאספקת החשמל לרכב. הוא מתפקד כסוללה של הרכב ולכן כל תקלה במערכת חשמלית כלשהי בדרך כלל תהיה קשורה למצבר. אם זיהית שחלונות החשמל של הרכב עולים ויורדים באיטיותף האורות לא מאירים לרחוק, הצופר חלש או מזגן שהפסיק לעבוד בצורה תקינה, כנראה שהמצבר שלך בדרך להיגמר.
  2. קושי בהתנעה – תפקידו הראשי של המצבר הוא לספק את הניצוץ אשר מדליק את הרכב כולו. אם הסטרטר מסרב להניע את הרכב שלך בצורה חלקה אלא רק לאחר מספר נסיונות, כדאי לך לקפוץ לחשמלאי רכב שיבדוק את המצבר.
  3. מצבר ישן – אורך חייו של מצבר נעים בין שנתיים וחצי לחמש שנים, תלוי בשימוש שלך בו ובמידת ההתאמה שלו לרכב שלך ולצרכי החשמל שלך. מצבר לא מתאים עלול להפסיק לעבוד מוקדם יותר מהצפוי מכיוון שהוא יעבוד שעות נוספות לחינם. אם שכחת מתי הייתה הפעם האחרונה בה החלפת מצבר, לירון מצברים ממליצים לך להחליף מצבר בהקדם האפשרי.
  4. רעשים מוזרים – מצברים לקיה צריכים לספק לך נסיעה חלקה ובטוחה. החלק הבטיחותי הוא לא להיכבות באמצע נסיעה ואילו החלק של הנסיעה החלקה הוא נסיעה ללא רעשים. אם התחלת לשמוע רעשי תקתוק מוזרים מכיוון המנוע, אין מה לדאוג זה לא המנוע אלא המצבר.
  5. נורת אזהרה דלוקה בלוח המחוונים – בהיותו רכיב משמעותי ברכב, למצבר יש נורת אזהרה משלו על לוח המחוונים. הנורה נראית כמו מצבר ואם היא נדלקת ככל הנראה קיימת תקלה שיש להתייחס אליה ברצינות.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה התקשרו אלינו: 072-3921104

איך מתאימים מצבר לקיה שלי?

צוות לירון מצברים ישמחו לעזור לך בשאלה מורכבת זו. כשניגשים לבחור מצבר חדש יש להבין מספר דברים אשר קריטיים לבחירת המצברים לקיה.

  1. סוג הרכב והשנתון שלו
    לקיה דגמים רבים אשר שונים זה מזה וצורכים חשמל בצורה שונה ולכן לחלק מהדגמים יתאים מצבר 50 אמפר ולחלק יתאים מצבר 80 אמפר. הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות הוא לשאול איזה סוג מצבר מותקן כרגע ולפיו להבין את צריכת החשמל של הרכב שלך.
  2. סוג השימוש ברכב
    כל בעלים של רכב משתמש בו בצורה שונה ולכן יכול להיות מצב בו אותו דגם של קיה נוסע על סוגים שונים של מצברים. הסיבה היא עומס הנסיעה שהרכב עומד בו. אם הקיה שלך משמשת לצרכים עירוניים בלבד ללא עומס מיוחד, יכול מאוד להיות שמצבר סטנדרטי יספיק לך. מצד שני, אם הקיה שלך מיועדת לנסיעה למרחקים ארוכים, צוות לירון מצברים ממליצים לך לרכוש מצבר איכותי שיעמוד במשימות של הרכב.
  3. עומס מערכות החשמל
    כפי שכתבנו, מצבר אחראי על אספקת החשמל לכלל המערכות החשמליות שברכב. בדרך כלל מערכות אלו יצטרפו לרכב לאחר הקניה ולכן עלול להיגרם מצב בו המצבר המותקן לא יצליח לעמוד במערכות חשמליות חדשות כגון מערכות שמע מתקדמות, מסכי טלוויזיה ועוד.

כמה עולה מצבר לקיה?

רכבי קיה הם רכבים מועדפים על נהגי ישראל וניתן לראות אותם על שלל דגמיהם בכל כבישי ישראל. היצרנית הקוריאנית נגעה ללב הנהג הישראלי על ידי ייצור של רכבים איכותיים במחירים שווים לכל נפש. לקיה ישנו מגוון רחב של דגמים כגון רכבים משפחתיים, מיני ואף רכבי שטח בשל כך, לא בטוח שמצבר לקיה ריו יתאים גם כמצבר לקיה פיקנטו לצורך הענין. בזכות כניסה של שחקנים חדשים לשוק המצברים ניתן למצוא מצברים בכל מיני טווחי מחירים ואף מצברים במבצע כך שבוודאות ניתן למצוא מצבר שיתאים לשימושים שלך ברכב ולתקציב שלך.

אם כבר נתקעת עם הרכב, לירון מצברים מציעים לך שרות מצבר לקיה עד הבית במסגרתו נגיע לכל מקום באזור המרכז תוך 30 דקות בלבד ונחליף לך מצבר לרכב בהרצליה, בת ים, נס ציונה ועוד ערים רבות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לקיה התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית קיה:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לקיה הינם מצברים בקיבולת 40 אמפר, 46 אמפר, 50 אמפר, 55 אמפר, 60 אמפר, 62 אמפר, 65 אמפר, 72 אמפר, 80 אמפר או 95 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לקיה החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לקיה עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.