לא צריך ללמוד צרפתית כדי להזמין מצבר לפיג’ו!

צוות מומחי המצברים של לירון מצברים מחכה לך עם מגוון מצברים לפיג’ו במחירים משתלמים ועם שירות מלא ואדיב. אנחנו זמינים עבורך בכל שעות היממה כך אם המצבר הפתיע אותך, אנחנו כאן לחלץ אותך מהברוך עם שרות מצבר לפיג׳ו עד הבית. צוות המומחים שלנו פרוש בכל רחבי הארץ ויכול להגיע אליך עד 30 דקות בלבד לכל מקום באזור המרכז!

שירות מצברים לפיג׳ו זמין עבורכם 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מצברים לפיג׳ו במחירים החל מ 450 שקלים!
מצברים איכותיים עם אחריות מלאה
ניתן להזמין משלוח מהיום להיום

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפיג׳ו התקשרו אלינו: 072-3921104

מצבר לפג'ו

מצברים לפיג׳ו במבצע:

נתקעת בלי מצבר לפיג’ו שלך? זה מה שניתן לעשות

מצבר הרכב הוא אחד החלקים היותר מקופחים ברכב. משום מה אנחנו לא מתייחסים אליו בכבוד הראוי וחושבים שהוא יעבוד לנצח בלי התערבות שלנו. המציאות, ובכן, שונה מאוד. אורך החיים של מצבר נע בין שנתיים לחמש שנים, תלוי באופן השימוש בו ובהתאמת המצבר לסוג הרכב שלך. כך שטווח התקלות של המצבר יכול להיות ארוך מאוד ומפתיע באותה מידה. במידה וכבר נתקעת, קיבצנו עבורך מספר דברים שניתן לעשות כדי לנסות להניע את הרכב שוב:

השיטה

דרך הפעולה

הנעה בכבלים

לעיתים המצבר לא באמת נגמר אלא צריך עזרה קטנה ממצבר אחר. כל מה שצריך לעשות הוא לחבר תנינים מהמצבר שלך למצבר של רכב אחר. על הרכב האחר להיות פעיל כדי להזרים חשמל למצבר שלך. במידה והרכב הניע יש לנסוע איתו לפחות 20 דקות על מנת להטעין מחדש את המצבר. אם הרכב לא הצליח להניע, כנראה שהמצבר עשה את שלו.

ניקוי קורוזיה

המצבר חשוף לפגעי מזג האוויר והזמן ולכן לעיתים ניתן להבחין באבקה לבנה סביב הקטבים או כתמי חלודה על הקטבים עצמם. שפיכה של מים רותחים באיזור תעזור לך לנקות את הלכלוך שהצטבר במקומות אלו. לאחר הניקוי יש לנסות להניע את הרכב שוב.

בדיקת תעודת האחריות

מצברים מחברות מובילות כמו מצברי שנפ, ורטה ובוש מגיעים עם תעודות אחריות מקוריות אשר מקנות להם שירות וטיפול באחת מנקודות השירות הפרושות בארץ. במידה והמצבר שלך עדיין באחריות, ניתן להתקשר ליצרנית המצברים שמצידה תשמח לעזור לך.

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפיג׳ו התקשרו אלינו: 072-3921104

איזה מצבר מתאים לפיג’ו?

פיג’ו מייצרת מספר רב של דגמים ולכן מגוון המצברים המתאים לה גדול ורחב וכך גם טווח מחירי המצברים. על מנת להבין טוב יותר את תחום המצברים, נשמח לשתף אותך בידע שלנו וללמד אותך על סוגי המצברים השונים הקיימים בשוק המצברים וכמובן במלאי לירון מצברים.

סוג המצבר

יתרונות וחסרונות

עופרת

מצבר עופרת הוא המצבר הוותיק והנפוץ ביותר בשוק. מצבר זה עשוי מלוחות עופרת אשר טבולות בתוך חומצה וכך הוא מייצר חשמל. מצבר עופרת נקרא גם מצבר פתוח, מה שמוביל אותנו לחיסרון הראשון שלו: מילוי מים מזוקקים. מצבר עופרת דורש תחזוקה שוטפת מצד הנהג ולכן נחשב לפחות נוח. בנוסף, מצבר עופרת לא ידידותי לסביבה. היתרונות שלו הם במחיר הנמוך יחסית שלו ובשכיחות שלו בעולם המצברים.

ג’ל

נקרא גם מצבר סגור. מצבר זה הוא מערכת סגורה אשר לא דורשת תחזוקה שוטפת. במקום חומצה, לוחות העופרת מכוסות בג’ל ולכן אין צורך למלא בו מים מזוקקים. היתרונות שלו הם בנוחות השימוש בו ואורך החיים הארוך יותר שיש לו יחסית למצבר עופרת. החיסרון שלו הוא במחיר אשר גבוה במקצת ממצבר העופרת.

Start&Stop

המצברים המתקדמים ביותר בשוק המצברים. מצברים אלו מסוגלים להביא את הרכב למצב כיבוי ולהדליק אותו בחזרה בתוך שניה. לא כל הרכבים מותאמים לשימוש במצברים אלו ולכן יש להתייעץ עם איש מקצוע לפני הרכישה שלהם.

כמה עולים מצברים לפיג’ו?

ענף המצברים תפס תאוצה בשנים האחרונות ועדות לכך ניתן לראות בכמות היצרניות שגדלה משמעותית. מצד אחד התפתחות זו הכניסה שחקנים חדשים אשר הוזילו את עלויות המצברים אך מהצד השני התחילו להופיע זיופים של מצברים מובילים. הדרך הטובה ביותר לגלות כמה עולה מצבר לפיג’ו שלך היא להתקשר ללירון מצברים ולהתייעץ עם מומחה מצברים. מצבר לפיג׳ו 308 לא בהכרח יהיה מתאים לפג׳ו בוקסר למשל. לכן, בשיחה איתנו נבין יחד איתך איזה סוג פיג’ו יש ברשותך, מה השימוש ברכב ואילו מערכות חשמל מותקנות עליו. כשנשלב בין השלושה נוכל להתאים לך מצבר אשר יספק לך נסיעה חלקה ובטוחה מחד ויעמוד בתקציב שלך מאידך. צוות לירון מצברים ממליצים לך על מצברים מתוצרת ורטה ושנפ שהוכחו כמתאימים לאקלים הישראלי ולעומס התנועה הישראלי, במיוחד בקיץ. החום הגבוה המאפיין את ישראל מכביד על המצברים ולכן יש להתחשב בו ולרכוש מצבר שמסוגל לעמוד בעומס זה. בנוסף, מומלץ לבצע סקר שוק לפני רכישת מצבר, להשוות מחירים ואולי אפילו למצוא מצברים במבצע ולקצץ עוד יותר בעלויות המצבר לפיג’ו.

אם בכל זאת נתקעתם עם הרכב, לירון מצברים מציעים לכם שירות מצבר לפיג׳ו עד הבית 24/7. נגיע לכל מקום באזור המרכז תוך 30 דקות בלבד ונחליף מצבר לרכב בקריית אונו, תל אביב ורעננה ועוד ערים רבות נוספות!

לייעוץ חינם בבחירת מצבר לפיג׳ו התקשרו אלינו: 072-3921104

דגמים נוספים מבית פיג’ו:

שאלות נפוצות

icon

מצברים שמתאימים לפיג'ו הינם מצברים בקיבולת 50,55,72 או 100 אמפר.

icon

אצלנו תוכלו לקנות מצבר לפיג'ו החל מ 450 שקלים.

icon

כן, אנו מספקים שירות החלפת מצבר לפיג'ו עד הבית בתוספת תשלום סימלי.

icon

תקופת האחריות בין 12 ל 24 חודשים, תלוי במצבר שרכשתם.